شناسه خبر : 47739
پنجشنبه 31 تير 1395 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کار سازمان بسیج مستضعفین

مرتضایی- سئوالی است که ذهن حقیر را درگیر نموده. سازمان های نظامی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی وظایفشان کاملا" مشخص است. چه در زمان دفاع و چه در زمان صلح اما سازمان بسیج مستضعفین که پس از جنگ از بسیج سپاه پاسداران به این نام تغییر نام داد .در زمان جنگ وظیفه آن، سازمان دهی نیروهای دواطلب و اعزام آنها پس از آموزش های نظامی به میادین دفاع بوده. اما حال کار این سازمان عریض و طویل چیست؟

 عزیزان بسیجی که از اقشار مختلف جامع هستند بلااستثنا ( مگر فرماندهان آن، که از عزیزان پاسدار ) میباشند و یقینا" حقوق خود را از سپاه دریافت می دارند. حقوقی نمی گیردند و در حال حاضر هیچگونه جذب و سازماندهی و اعزام بصورت جدی وجود ندارد. لذا بودجه ۱۰۷۰ میلیاردی این سازمان در خصوص چه امری به کار می رود؟

 دوستانی که در خصوص هزینه این مبلغ آگاهی دارند، ما را نیز آگاه نمایند خوشحال می شویم. تشکیل گردان های یازهرا (س) برای خواهران و گردان های یاحسین (ع) برای برادران بیشتر شبیه نوعی نمایش بود تا آمادگی دفاعی و تداوم آموزش که آن هم سال هاست از آن خبری نیست. این هزینه بابت چیست ؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
گردان اسمی برای صرف بوئجه هست هیچ اموزشی یاانسجامی وجودنداردامارهاغاطاست خودم ازتاکنون حضوردارم8/8/59
کار این سازمان ، هدایت خود جوشها است که زیاد نجوشند؟
در دهه 60 نیک بیاد دارم که اگر کاری میخواست درچارچوب فعالیتهای بسیج انجام شود می گفتند !!! کار برای رضای خداست اخوی!!!!انتظارچیزی نداشته باش!!
اما الان ظاهرا" بره کشون راه انداختن توی بسیج و همه برادران بسیج حسابی دارند در راه خدا هلاک می کنند خودشونو!!!!
درجین نوشتن این سطور جمله ای ارزشمند ازشهید باکری بیادم آمد:
وقتی که ناقوس جنگ بصدا درآید !مرد از نامرد تشخیص داده خواهدشد.
البته بعید میدانم منتشر کنید ولی حرف حق مقداری تلخ است.عزت مستدام












زنده باشی عزیز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi