شناسه خبر : 47757
شنبه 02 مرداد 1395 , 08:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نباید به امریکایها و غربی ها اعتماد کرد

علیرضا ضابطی - بسمه تعالی، عرض ادب و احترام دارم خدمت همه حق‌جویان و حق گویان انقلابی کشور عزیزم ، جمهوری اسلامی ایران
مستحضر هستید ، که چند روز گذشته ، آقای بان کی مون ، دبیر کل سازمان ملل متحد ، در گزارشی کاملا مغرضانه ،  علیه ما صادر نمود ، که البته ذوق زدگی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را بهمراه داشت.
سازمان ملل متحد به عنوان یک نهاد موجه بین المللی ،نماد همبستگی،آزادی و بلوغ نسبی جامعه ی جهانی به شمار میرود .در این میان شخص دبیر کل از میان دیپلمات های معتبر و مورد اعتماد  با کارنامه ای مثبت، منتخب این پست می گردد که میتواند به عنوان یک شخصیت منصف خیلی از مشکلات جهان را عنوان نماید که با توجه به جایگاه دبیرکلی،سخن ایشان در افکار عمومی جهان دارای اهمیت است. اما در حال حاضر جناب بان کی مون میراث قابل توجهی برای دوران پایان خدمت خود به یادگار گذاشتند.
مواضع ضعیف و یکجانبه ی ایشان  در جنگ های اخیر رژیم صهیونیستی با جریان مقاومت را به خاطر داریم.البته مواقعی که در جبهه ی نبرد اندک فشاری به رژیم غاصب صهیونیستی وارد میشد ، ایشان ابراز نگرانی میکردند که البته برای سروران صهیونیستی این عروسک خیمه شب بازی بسیار قابل تحسین بود.نظر ذلیلانه ی شخص ایشان راجع به رژیم کودک کش آل سعود هنوز قلوب جریحه دار فرزندان مظلوم یمنی را شرحه شرحه میکند. اما امروزه معجزه ی جدیدی از حضرت ایشان به سمع و بصر جهان رسیده است!!!
ان هم خم کردن بیشتر گردن مبارک،در برابرایالات متحده و نظر ایشان راجع به برجام و ابراز نگرانی از قدرت موشکی ایران اسلامی است. کاملا مشخص است ایران امن و مستقل که در قلب آتشفشان تحولات جهانی قرار دارد برای غلام حلقه به گوش ایالات متحده نگران کننده است و ماهم این نگرانی را کاملا درک میکنیم.
اما خوب است برای خوش بین های عزیز کشورم هم سخنی دوستانه داشته باشم انها که دلواپسان را افراطی و ترسو خطاب نمودند بدانند و ببینند حرف دلواپسان و سینه سوزان انقلاب به عینه عملی شد.
*باید سخن معظم رهبرانقلاب را از طلا گرفت که فرمودند:نباید به امریکایها و غربی ها اعتماد کرد*.
عزیزان عنوان کردند اگر تخلفی از طرف مقابل در مسیر اقدام مشترک برجام صورت گرفت به سازمان ملل شکایت میکنیم . ولی باید پرسید کدام سازمان ملل؟؟؟؟
*تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل*
والسلام
جانباز سیستانی _ علیرضا ضابطی
ازگروه جاماندگان شهدای استان سیستان و بلوچستان

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سازمان خودباخته و خود فروخته ملل!! در برابر زور یا پول...
و بان کی مون حیله گر و رفیق نامردان..
....
فقط با نوکل به خدا و اطاعت از رهبری موفق خواهیم شد ولاغیر
..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi