شناسه خبر : 47787
شنبه 02 مرداد 1395 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست نامگذاری خیابانی به نام تنها «شهید زنده»

یک شهروند خرم آبادی در نامه ای به شورای شهر با یادآوری حضور و وجود تنها شهید زنده در این شهر از اعضای شورا درخواست کرد که حداقل یک خیابان را به نام وی نامگذاری کنند.

بنابراین گزارش، وی در نامه اش نوشته است: بدون شک همگان معترفیم که امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه پر آشوب وناامن خاورمیانه حاصل مقاومت ها و مجاهدت های انسان های پاک و فداکار است که جان خود را در طبق اخلاص وحفظ کیان نظام کرده اند.

در این بین مطمئنا جانبازان و ایثارگران بعنوان شخصیت های اسطوره ای و ”شهدای زنده” و نماد تمامیت یافته ای از این رشادت ها و جانفشانی ها هستند.

لذا اینجانب به عنوان یک شهروند از اعضای محترم شورای شهر تقاضامند است یکی از خیابان ها یا میادین شهر خرم اباد را به نام تنها "شهید زنده کشور سید نورخدا موسوی” نامگذاری گردد.

بی تردید این رویکرد فرهنگی تکریم به اعتماد عملی به کرامت انسانی، دینی و انقلابی خواهد بود.

گفتنی است سید نور خدا موسوی سال هاست به عنوان شهید زنده در این شهر زندگی می کند و در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد وی به همراه محافظ شهیدش به دیدار این جانباز رفته بود.

همچنین وزیر بهداشت نیز در سفر به خرم آباد از وضعیت جسمی این جانباز دیدن کرد.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi