شناسه خبر : 47811
شنبه 02 مرداد 1395 , 14:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدرک تحصیلی روی حقوق موثر است؟

س - سلام . بنده جانباز 50 در صد می باشم قبلا یکی از فرزندانم بخاطر ایثارگری استخدام شده اند در اداره ای که کار کردم حالا بازنشسته شده ام آیا فرزند دیگرم می توانند براساس قانونی که در این خصوص برای ایثار گران تدوین شده در زمان بازنشستگی استخدام بشوند ؟
ج – استخدام فرزند دوم شما به استناد قانونی که ذکر کرده اید در اداره محل خدمت شما دیگر موضوعیت ندارد. ولی فرزند شما همچنان می تواند از سهمیه استخدامی 25 درصد ایثارگران استفاده کند.

 

س - سلام من حالت اشتغال اداره هستم آیا ماده 38 شامل من می شود ماده 39 چطور .کی این دو ماده اجرا می شود و مبلغ هر کدام چقدر است اگر از حالت اشتغال اداره خارج شوم بهتر است یا فرقی ندارد؟
ج – شما که حالت اشتغال اداره هستید ماده 39 برای شما اجرا می شود . حکم همطرازی با کادر ثابت نیروهای مسلح توسط سپاه برای شما صادر و توسط اداره شما پرداخت می شود. اگر شما در اداره ادامه خدمت می دادید آنوقت حالت اشتغال ماده 38 شما به عنوان حقوق ایثارگری موضوعیت داشت و قابل پیگیری بود.

 

 

س - سلام بنده جانباز ده درصد بنیاد هستم سرباز کمیته انقلاب  سابق بودم سال ۶۷ مجروح و دچار موج گرفتگی شده ام و۲۱ ماه سابقه جبهه دارم که ده ماه ازطرف بسیج بوده ام درحال حاضر نه از بنیاد حق و حقوقی می گیرم و نه از سپاه بیکارم وهیچ شغل و درآمدی ندارم خواهشمندم مراراهنمایی کنیدچکارکنم ؟
ج –  به استناد  تبصره 30قانون بودجه سال 95  دولت مکلف است از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع ردیف 131600 جدول شماره (7)‌ این قانون به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند ماهانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.
به بنیاد مراجعه و تقاضای اجرای قانون را داشته باشید.

 

 

س -  سلام . آیا مدرک تحصیلی بر دریافت حقوق وظیفه بگیر یک جانباز تاثیرگذار است؟
ج – پس از برقراری حقوق وظیفه از طریق ساتا تغییراتی مانند مدرک تحصیلی  قابلیت اعمال ندارد.

اینستاگرام
بنده به بنیاد جانبازان مراجعه کردم با توجه به اینکه پانزده درصد جانبازی دارم گفتند باید 55سال شما پر باشد تا از بنیاد حقوق بگیر شوید .
بنیاد زیر بار نمیره لا ن دو سال تو بودجه میاد ولی پرداخت نمیکن فریاد یا حسین مظلوم بداد برس
با سلام و عرض وقت بخیر ضمن تشکر از زحمات شما سوالی که از خدمتتان داشتم این است که: با جانبازی 9 درصد (بمباران) امکان برقراری حقوق ماهانه برای من وجود دارد؟دختری هستم 32 ساله و مجرد و غیر شاغل (دانشجو) قبلا از توجه شما کمال تشکر را دارم
سلام .ايا فرزند ديگر ميتواند ( بجاي برادرش که بواسطه 30 ماه خدمت عملياتي پدرشان معاف شده و سپس به استخدام ناجا در امده است ) معاف شود ؟
با سلام خدمت سایت فاش نیوز
چند روز پیش طی دیداری که با مشاور فرماندهی ناجا داشتیم بما گفتند که جانبازان نخاعی وظیفه به حالت اشتغال و افزایش حقوق و درجه داری ارتقاء پیدا می کنند
من امروز با مسئول مرتبت در ناجا تماس گرفتم که بمن گفتن اسم شما داخل لیست نمی باشد و شامل حال شما نمی شود و فقط سربازان وظیفه ای که در جبهه بودن شامل حالشان میشود .
حال سوال من این است که این اقدام اولا باعث تبعیض بین جانبازان و خصومت میشود دوما باعث مسائل و مشکلات دیگر
گناه ما چیست که سن ما به جبهه و جنگ قد نمیده و در حال حاضر جبهه به شرق کشور و تمام مرزها منتقل شده و اگر سربازی نباشد هیچ یک از فرماندهان کوچکترین کاری را نمی توانند انجام بدن و بیشتر کارها روی دوش سرباز هست
و من قطع نخاعی با یک تومن حقوق که ۶۰۰ خورده قسط خونه میدم و با این گرونیها صاحب خونه نشدم و وام از دستم رفت و وام خودرو را باید بپردازم و پدر و مادر کارافتاده و خواهر برادر کوچکتر دارم
چطوری شکم خود را سیر کنیم و همسرم بماند
و از شما برادر عزیز کمال تشکر رو دارم
و در ضمن می گویند این قانون رامجلس تصویب کرده است خدا خیرتان بدهد پیگری نمایید؛ و بگوش مسئولین برسانید بما رحم کنند
باسلام عرص ادب محصر ریاست کل بنیاد شهید امور ایثار گران. هدف همه ما جانبازان شهدا دفاع از دین مملکت ناموس عدالت بوده. ریاست محترم اداره کل حراست بنیاد شمار را. قسم بحق جد سید الشهدا. مسولی که از پرونده مجروحتم سو استفاده کرده. قانونی هم. با مدارک بنام حقیر خورده شده وگذار شده به شخص دیگری. خیلی دوندگی کردم. چرا. بحق خواسته ام رسیدگی نکردن ایا حتما پارتی یا. اشنای داشته باشی تا رسیدگی شود. جز این دور کاری نمی شود کرد. روزی درخواست کردم. بعد از 6 سال متوجه کار حرام خواری طرف شدم. تمام اسناد به اسم من صادر شده حتا بنیاد اداره کل بنیاد هم امصا نموده. امید وارم حراست بنیاد حقوقی که. دریافت میکند بابت عدءلت نه حق ناس شکایت عزیزان شهدا جانبازان رسیدگی کند. جانباز 45 درصد قطع عصو کد ملی 5569844317 اجرکم من الله توفیق یاعلی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi