شناسه خبر : 47814
شنبه 02 مرداد 1395 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی سرانجام از دریافت جواز داروخانه

محمدرضا دادملکشاهی- اینجانب فعلا" جانباز50%ازکارافتاده کلی میباشم. حدود یک ماه قبل در خصوص اجرای ماده79 قانون نظام صنفی جهت دریافت جواز داروخانه به صورت پراتیکی به معاونت غذا و داروی علوم پزشکی کرمانشاه مراجعه و بدون توجه به قانون و آیین نامه اجرایی آن مخالفت کردند و به دیوان قبلا" شکایت نموده بودم که عدم صلاحیت اعلام و دیوان اظهار داشت به کمیسیون ماده 16 مراجعه نمایم اما متاسفانه کمیسیون ماده 16 اعلام نمود ما فقط شکایت های مربوط به قانون جامع را رسیدگی می کنیم و این موارد مربوط به دیوان میباشد.

حال می خواهم بگویم به که شکایت برم؟!

لطفا مرا راهنمایی بفرمایید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام...مرجع رسیدگی وزارت بهداشت ودر رآس آن جناب وزیر...
شرايط تأسيس داروخانه :
ماده 1 ) با در نظر گرفتن حد نصاب جمعيت ( طبق ماده 11 آئين نامه ) هر شخص واجد شرايط مي تواند درصورت كسب حدنصاب امتياز بشرح زير و تأييد صلاحيت از سوي كميسيون قانوني امور داروخانه ها طبق ضوابط اقدام به تأسيس داروخانه نمايد :
براي شهر تهران 2750 امتياز
...

5- امتياز ويژه ايثارگران
5-1- رزمندگان با تأييد نيروي مقاومت بسيج مركز، نيروهاي نظامي با گواهي از ستاد مشترك نيروي مربوطه و جهاد گران با تأييد وزارت جهاد كشاورزي مبني بر حضور داوطلبانه در جبهه به ازاي هر ماه 10 امتياز( امتياز خدمت كمتر از يك ماه با محاسبه تعيين مي گردد)
تبصره : امتياز مربوط به حضور داوطلبانه در جبهه از تاريخ 31/6/59 لغايت 31/6/67 قابل محاسبه است، به جز داوطلباني كه در گروه تفحص شهداي انقلاب اسلامي در مناطق عملياتي عضويت دارند.
5-2- جانبازان با تأييد درصد جانبازي از سوي بنياد جانبازان انقلاب اسلامي مركز تا 25% جانبازي 50 امتياز و به ازاي افزايش هر 5% جانبازي 30 امتياز اضافه ميگردد.
تبصره : جانباز داروساز 70% و بالاتر به شرط بومي بودن خارج از نوبت و با تأييد كميسيون قانوني ، اجازه تأسيس داروخانه را خواهد داشت.
5-3- آزادگان با تأييد ستاد رسيدگي به امور آزادگان به ازاي هر ماه اسارت 10 امتياز
تبصره : آزاده داروساز با 8 سال و بيشتر سابقه اسارت درصورت بومي بودن، خارج از نوبت و با تأييد كميسيون قانوني، اجازه تأسيس داروخانه را خواهد داشت.
5-4- خانواده شهدا
فرزند شهيد 300 امتياز
همسر و پدر و مادر شهيد 200 امتياز
برادر و خواهر شهيد 50 امتياز و درصورت تك برادر و تك خواهر بودن 100 امتياز
تبصره : امتيازات ويژه ايثارگري حداكثر تا 300 امتياز و منحصراً براي يكبار تأسيس داروخانه در كل كشور اعطاء خواهد شد. ولي استفاده از امتياز مذكور در ابطال و تاسيس همزمان در همان محل بلامانع است.
6-براي سابقه درخواست متقاضي به ازاي هر سال 10 امتياز در نظر گرفته شود.
7- سابقه اشتغال متقاضي جهت تأسيس مجدد داروخانه در صورتيكه قبلاً با اولويت بندي و تائيد كميسيون قانوني مجوز تأسيس داروخانه‌اي را اخذ نموده و با تقاضاي وي پروانه داروخانه باطل و همزمان مجوز تأسيس بنام فرد واجد شرايط ديگري در همان محل صادر شده باشد ، علاوه بر 400 امتياز منفي از تاريخ ابطال مجوز داروخانه محاسبه مي گردد.

حال ببنید مجموع امتیاز شما چقدر است؟؟
اگر به حد نصاب رسید اقدام فرمایید
ماده و قانون کامل در ستون بدون ویرایش از شما در سایت با عنوان "شرایط تاسیس داروخانه و قوانین خاص مربوط به ایثارگران" زده شده است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi