شناسه خبر : 47832
یکشنبه 03 مرداد 1395 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار و سپاس از 3500 خانواده شهید و ایثارگر قم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون دیدار با 3500 خانواده معظم شهید و ایثارگر در قالب طرح سپاس انجام شده است.
 
 سردار سید جواد هاشمی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این طرح در راستای تقدیر، تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده های صبور و ایثارگر شهدا، جانبازان و آزادگان با حضور خادمان در منازل ایشان صورت می گیرد.
 
وی ادامه داد: در این مدت 1748دیدار از والدین، همسر و فرزندان شهدا، 1235 دیدار با جانبازان و خانواده ایشان  و 517 دیدار با آزادگان و خانواده ایشان انجام شده است.
 
وی اضافه کرد: دیدار و تکریم این عزیزان وظیفه ذاتی بنیاد شهید و وظیفه شرعی سایر دستگاههاست، دیدار با این عزیزان که با وجود فراغ فرزندانشان و بخشیدن اعضا و جوارح خویش همچنان بر ارزشها و راه شهدا استوار ایستاده و وفادار به راه شهدا می باشند، موجب تقویت روحیه خدمت و ایثار است.
 
هاشمی خاطر نشان کرد: تکریم این عزیزان تکریم ارزشها و تقدیر از صبر و ایثار مادران و پدرانی است که فرزندان خویش را برای حفظ دین، امنیت ،  عزت و آبادانی این سرزمین فدا کردند.
 
وی افزود: حضور در منازل شهدا و در محفل معنوی خانواده ایشان، بیان خاطرات شهدا موجب آشنایی با سیره شهدا و انتقال آن است.
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi