شناسه خبر : 47838
یکشنبه 03 مرداد 1395 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار جمعی از خلبانان با مادر شهید دوران

بعد از ظهر امروز دوم مرداد ماه، امیر منصور محمدی فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران، سردار خداداد ابراهیمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و تعدادی از نیروهای پایگاه هفتم شکاری فارس با خانواده شهید دوران دیدار کردند.

در این دیدار مدیر کل حفظ آثار شهدا، گزارشی از اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر پیرامون شهید عباس دوران به مادر این شهید و فرمانده پایگاه هوایی داد.

مادر این شهید ملی با بیان این نکته که دیدار با همرزمان عباس مانند این است که پسر خود را دیده‌ام، اظهار داشت: من با دیدن شما قهرمانان در لباس خلبانی انگار که عباس را می‌بینم و شما همانند پسر شهیدم هستید و همیشه برای سلامتی شما دعا می‌کنم.

ابراهیمی به نقش زنان و مادران شهید در سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: زنان این سرزمین مهره‌های اصلی انقلاب و سال‌های دفاع مقدس بوده‌اند چرا که قهرمانان بزرگی را در دامن خود پرورش داده‌اند.

وی افزود: این زنان همچنان هم در جبهه‌ها حضور دارند و این‌بار قهرمانانی برای دفاع از حرم اهل بیت تربیت کرده‌اند و این نشان‌دهنده جایگاه والای زنان در جامعه است.

خدیجه دوران، خواهر شهید سرلشکر خلبان عباس دوران نیز در این دیدار خانواده‌های شهدای مدافعین حرم را خانواده خود دانست و بیان کرد: من دست تک تک این مادرشان شهید را با عشق می‌بوسم و سال‌های شاهد رنج و گریه‌های مادر خود در فراق از برادرم بوده‌ام.

همسر و فرزند شهید دوران برای افتتاح پروژه‌ای به نام این شهید به تهران سفر کرده و در این دیدار حضور نداشتند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi