شناسه خبر : 47852
یکشنبه 03 مرداد 1395 , 12:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراموش نکنید دنیا به آخر می رسد

نعمت الله حاجیان در سال 1338 در اصفهان به دنیا آمد و در پیروزی انقلاب شرکت کرد. شهید حاجیان در سال 59 به عنوان فرمانده گروهان تیپ سنندج به مناطق شمال غرب رفت و در رویارویی با عوامل منحرف دموکرات و کومله از جان و دل مایه گذاشت. در سال 60 به عضویت سپاه در آمد و در منطقه کردستان و کامیاران به عنوان مسئول عملیات سپاه کامیاران مشغول خدمت شد. سال 61 ازدواج کرد و در روز 3 مرداد سال 61 در منطقه کامیاران به شهادت رسید و در 18 مرداد در آغوش خاک آرام گرفت.
وصیت های جاودان
وصیت نامه شهید:
 بسم الله الرحمن الرحیم
خدای را شکر که کردستان را بوجود آوردی، خدایا شکر که جنگ را بوجود آوردی که معلوم شود که دشمنان طبقه مستضعفین کی است وای بر کسانیکه از این جنگ سو استفاده می کنند.
 
اول درود و سلام بر امام امت که خدا این مرد بزرگ را، این مرد آسمانی را که افتخار جهانیان است و افتخار عالم اسلام عمر طولانی عنایت بفرماید.
 
پدر عزیز و مادر عزیز می دانم تو زحمت های زیادی بپای من کشیدی و من در عوض این زحمات شما را در سنگرم و در شبهای گشت و نمازم دعا گوی شما بودم. من با آگاهی به این جهاد مقدس پا نهادم خدا که انشاءالله این جهان مقدس را قبول کن الان که این وصیت نامه را می نویسم فردا می خواهم به پای عملیات پارتیزانی بروم که مسئولیت پای گروه را بعهده دارم خدا انشاءالله قبول کند.
 
و ای خواهر عزیز حجاب تو کوبنده تر از خون من است. فراموش نکنید دنیا به آخر می رسد سعی کنید به دنیا دل نبندیدید و خود را مهیای سفر آخرت کنید فراموش نکنید امام زمان شما حضرت مهدی(عج) است لحظه ای از دعا برای سلامتی و ظهور ایشان غفلت نکنید رفتارها و مشکلات خود را به واسطه آن حضرت حل و رفع کنید، در دنیا دو صف وجود دارد صف باطل که همان طاغوت و طاغوتیان است و صف حق که تمامی پیامبران و راه خمینی کبیر است.
 
از همه خانواده محترم خود کمال تشکر را دارم و افتخار به داشتن چنین والدین می کنم که جوانی را در راه اسلامی تربیت کرده اند تا جان خود را در راه اسلام ایثار می کند مادرم هر گونه افسرگی و ناراحتی مطمئنا باعث عذاب روح من می شود خوشحال و امیدوار باش مادرم و پدرم به من درسی آموختی که پای خود را جای پای یاران حسین بن علی(ع) گذارده ام و چه کشته شوم و چه پیروز برگردم برای تو افتخاری بزرگ است.
 
مادر امیدوارم هیچ وقت بمن ناکام نگویید چون در نهایت کام را گرفتم که بهترین نعمت ها است، برای من گریه نکنید زیرا بردباری و صبر شما بیشتر باعث شکست دشمن می شود برادرانم را به دین اسلام تشویق کنید و بگویید که راهم را دنبال کنند.
 
حتماً خانواده ام می آیند در جایی که من بودم سنندج باشگاه افسران باشگاهی که خاطره های بزرگی از جنگ دارد باز خدا را شکر می کنم باز هم شکر می کنم… که خدا کردستان را بوجود آوردی هدف از این زندگی مادرم و پدرم همینطور که انسان برای خود خمس و زکات می دهد فرزندان هم همینطور باشد من خمسی از این فرزندان شما، برادر جان در کالبد شخصیت های انسان تازه به بلوغ رسیده یا مقداری از بلوغ گذشته، دو نیرو همیشه در ستیزند دو نیروی متضاد نیروی هوای و هوس شیطانی و نیروی عقل و متاسفانه اکثر جوانان این دورانش نیروی شیطانی قوی تر و استوار تر از نیروی عقل است.
 
اگر پول چیزی داشتم بحساب 100 امام بگذارید اگر حقوق عقب مانده ای دارم حدود دو هزار تومان به بیت المال بدهکار هستم و اگر هر چقدر بود به نفع بیت المال برداشته شود و هر کس ازمن پول می خواهد و من را می تواند خوشحال کند بخانواده ام مراجعه کن .
 
از برادرانم خواهشمندم که راه من را ادامه دهند و جای من را در بسیج یا سپاه پر کنند. خواهرانم حجاب اسلامی را کاملاً حفظ نموده که چیزی که می تواند من را خوشحال کند حجاب توست.
 
ای خواهر تا آنجایی که امکان دارد از مطالعه دست برندارید که حجاب تو کوبنده تر از خون من است برادران و خواهران عزیز در نماز جمعه و جماعت حتماً و همیشه شرکت کنید و برادران جای من را در جلسات قرآن پر کنید . تشییع جنازه من از ناژوان باید صورت گیرد.
 
والسلام با تقدیم احترامات
منبع: حیات
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi