شناسه خبر : 47859
دوشنبه 04 مرداد 1395 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت از نخبگانِ فعال شاهد و ایثارگر استان آذربایجان شرقی

احمد مسلمی - 

باسمه تعالی                                                                                                       95/5/3    

                   حضور ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور
سلام علیکم
با احترام به استحضار عالی می رساند اینجانب فرزند جانباز  از کار افتاده کلی 30٪ متوفی شهری از استان آذربایجان شرقی با کد جانبازی  ج 004921....که عضو نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگربنیاد آ - شرقی نیز هستم از عزیزان و مسئولان این  بخش گلایه مندم، چرا که تاکنون حتی یک کارت عضویت نیز برای ما صادر نکرده اند!. با وجود تحقیقات، پژوهشها و شرکت مقالات در کنفرانس ها و همایشهای کشوری متعدد و قبولیم در مقطع دکترای تخصصی مدیریت، و کسب مقام کشوری و استانی در جشنواره ها و مسابقات متعدد کشوری و استانی حتی تا کنون یک لوح تقدیر ونیز حتی ریالی از بنیاد شهید استان و کشور ندیده ام و دریافت ننموده ام.
شاید مطرح نمایند که فعالیت هرسال علمی و پژوهشیم باید به سال مالی بنیاد ختم شود!، ولی چون  اکثر همایشها و کنفرانسهای بین المللی معتبر و کشوری بیشتر در اواخر اسفندماه هر سال برگزار می شود و مدارک و  مستندات مربوطه را نیز در بهار سال بعد صادر می کنند، چگونه  این مشکل را عزیزانِ بخش امور نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر باید حل کنند و ما را مورد حمایت قرار دهند؟ آن هم از دست با کفایت شما عزیزان بر می آید که این روند را دستور فرمایند اصلاح نمایند. انتظار دارد حضرتعالی و سایر عزیزان بنیاد  انشالله  بررسی و  لطفی خاص مرحمت فرمایید.

حداقل از مسئولین محترم فرهنگی و اجتماعی  بنیاد کشور و استان  و مدیریت محترم گروه هتل کوثر بنیاد نیز خواهشمندم اگر امکان دارد یک امتیاز تشویقی برای اسکان سه چهار روزه اینجانب و خانواده ام در هتل قدس یا ثامن یا کوثر مشهد (که متعلق به بنیاد هستند) در ایام تابستان 95 محبت و مساعدتی مبذل فرمایند تا انشالله ما نیز در طول این چند دهه !! توانسته باشیم از امکانات بنیاد استفاده کنیم  و حداقل یک سفر زیارتی بعنوان تشویق بعد از سالها ! برایمان محیا فرمایند.
مراتب جهت مزید استحضار و بذل عنایت و انشالله دستور رسیدگی ویژه و عاجل  تقدیم می گردد.
 با تشکر و احترام             تلفن   0415.........
رونوشت:
*محضر عالیقدر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حامی اصلی فرزندان جانبازان پرکشیده بالای 25٪ آذربایجان شرقی و اعضای محترم شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جهت مزید استحضار و حمایت از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر شهرهای آذربایجان شرقی.
*حضور رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی بزرگوار و اعضای محترم شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  جهت مزید استحضار و حمایت از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر شهرهای آذربایجان شرقی.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
اگر مشکلی در بنیاد وجود نداشت که تحقیق و تفحص مجلس پا پیش نمی گذاشت . برادر عزیز فکر کنم حتی اگر فوق تخصص را هم بگیرید و فوق نخبه و فوق سرآمد هم بشوید بنیاد شهید امکان ندارد حتی به یک اردو یا سفر زیارتی مشهد هم بفرستد! یعنی آقای شهیدی امکان دارد درخواست و درد دلتان را ببیند و اقدامی بکند؟ راستی روی این تورها و هتلهای بنیاد را کی و کجا امکان دارد فرزندان جانبازان متوفی ببینند؟؟!!عزیزان فاش نیوز دست مریزاد که مشکلات را منعکس می کنید.
امکان ندارد بنیاد در این موضوع حمایتتان کند برادر عزیز خودتان شاهد خواهید بود.
برای من هم متاسفانه این اتفاق افتاده و حتی الکی گفتند که سریعا در بانک دی حسابی باسپرده پنجاه هزار تومان باز کنید؟! تا شاید حمایتتان کنیم سه سال گذشته ولی من هم تا حالا روی هیچ تشویق و مبلغی را ندیده ام( حتی چون در شهرمان وجود نداشت بخاطر تماس و اصرار فوریشان؟؟!!مجبور شدم به استان دیگری رفته و در بانک دی آنجا حساب باز کنم!)
سلام سردارشریفی چرا کوچیک ترین بسیجی جانباز معرفی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi