شناسه خبر : 47875
دوشنبه 04 مرداد 1395 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان میهمان امام رضا(ع) شدند

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: 515 جانباز و ایثارگر به همراه خانواده از استانهای مختلف کشور میهمان حرم منور حضرت امام رضا(ع) شدند.

مصطفی خاکسار قهرودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه به دعوت آستان قدس رضوی و هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به زیارت حرم مطهر مشرف شدند تا به مدت سه روز در جوار بارگاه ثامن الحجج(ع) به زیارت و سیاحت باشند.
وی ادامه داد: این عزیزان پس از ورود به حرم مطهر و زیارت روضه منوره از برنامه های فرهنگی و تبلیغی آستان قدس رضوی بهره مند و سپس میهمان سفره حضرت رضا(ع) در میهمانسرای حضرت شدند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در منشور هفتگانه معظم له در حکم تولیت آستان قدس رضوی تسهیل زیارت از مبدا به مبدا و فراهم کردن زیارت آسان برای همه اقشار مردمی در دستور کار این آستان قرار گرفته است.
وی افزود: دعوت از گروههای مختلف مردمی برای زیارت در حرم مطهر رضوی به ویژه فراهم کردن زمینه تشرف زیارت اولیها و خانواده های محرومی که توان مالی یا جسمی برای تشرف ندارند از برنامه های معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در سال جاری است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
قربونت برم امام رضا کي ميشه مارا هم دعوت کني بااين وضعي که ماداريم خيلي سخته بتونيم به زيارت بيايم ياامام رضاي غريب
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi