شناسه خبر : 47918
چهارشنبه 06 مرداد 1395 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات درمانی، بی خدمات!

ع-ع 70- ایثارگران عزیز! عنایت داشته باشید. سیاست مسئولین بنیاد شهید، حذف خدمات بهداشتی و درمانی؛ آن هم به صورت آهسته و پیوسته می باشد!
بنده به عنوان یک جانباز 70% قطع عضو از طریق این سایت اعلام می کنم که الآن در حدود 3-4 ساله که خدمات بهداشتی درمانی که نقدا" آن را پرداخت می کردند، دیگه خبری نیست ؟

 موضوع اسکان جانبازان شهرستانی که برای ادامه درمان ناچارا" میبایست در تهران بمانند، مسئولین بنیاد ابتدا محل اسکان را به بخش خصوصی واگذار کردند. بعدش گفتند استان ها با بعضی از هتل های درجه 3-4 قرارداد دارند؛ بعدش فرمودند: خود جانباز با مدارک لازم، شخصا" هزینه را پرداخت کنه و فاکتور آن را به بنیاد ببرد و هزینه را دریافت کند!!!

الآن تحت هیچ شرایطی فاکتور را هم پرداخت نمی کنند!!!
 

آقای دکتر عباسپور هر جوابی دارید بسم ا...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جوابی ندارند!!!اگرهم جوابی داشته باشند،چماق است!زور است!به نظرشمااین مسئولین امروزه باصهیونیستهاو وهابیون وآمریکای جهانخوار و...چه فرقی دارند؟!!!آنهامیگویندماحق ایم!اینهاهم میگویندماحق ایم!!!وقتی هم که زورباشه قباله باطله!!!اینان نمونه بارزوهابیون،،،ماهم مثل مردم مظلوم یمن،فلسطین و...و...و...و...........!!!!!
سلام به جانبازان گرامي :جانبازان خيلي به گردن ما حق دارند اما بعلت پرداخت حقوق هاي مديران و داشتن بار مالي شرمنده ي جانبازان هستيم انشاالله خداوند بشما صبر بدهد ... اينهم جواب مگر حرف زذن هم ماليات داره ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi