شناسه خبر : 47936
چهارشنبه 06 مرداد 1395 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان انتظار خانواده های شهیدان خراسانی و خسروبیگی

با اعلام احراز هویت دو شهید ارتش در قم صورت گرفت؛
پایان بیش از ۳۰ سال چشم انتظاری خانواده های شهیدان خراسانی و خسروبیگی

حوزه/ بیش ۳۰ سال چشم انتظاری خانواده های معظم شهیدان خراسانی و خسروبیگی با اعلام احراز هویت شهدا پایان یافت.

 
به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به دنبال اعلام نتایج آزمایشات دی ان ای و احراز هویت شهیدان بزرگوار، حسین خراسانی و تقی خسروبیگی از شهدای گمنامی که اخیرا تفحص شده اند، جمعی از مسئولان سپاه استان قم و فرماندهان یگان های ارتش مستقر در استان، در منازل این دو شهید عزیز حضور یافته و با اعلام خبر احراز هویت، به بیش از سی و چند سال چشم انتظاری خانواده های معظم آنان پایان دادند.
 
در این دیدار که در حال و هوای فضای معنوی و حماسی ایثار و شهادت صورت گرفت، حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، علیرضا خسروی معاون نیروی انسانی سپاه استان، شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و مهران زرین زاده فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی(منظریه) حضور داشتند و از مقام رفیع شهدای هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده های معظم شهیدان خراسانی و خسروبیگی تجلیل نمودند.
 
شهید حسین خراسانی فرزند محمد، از سربازان ارتش، سال 64 در منطقه قصر شیرین به اسارت دشمن در آمد و سپس در اردوگاه الکرخ به شهادت رسید؛ شهید تقی خسروبیگی از درجه داران ارتش در پادگاه منظریه قم نیز در سال 60 در منطقه بازی دراز شربت شهادت نوشید و از این شهید بزرگوار 3 فرزند پسر به یادگار مانده است.
 
مراسم تشییع شهدای بزرگوار به همراه شهدای گمنام و مدافع حرم، روز شنبه نهم مرداد، مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi