شناسه خبر : 47948
چهارشنبه 06 مرداد 1395 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کفش طلا در دست جانباز پرسپولیسی

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از سوک، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا از هفته اول رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

* برانکو در پایان مسابقه وارد زمین شد و به بازیکنان خود خسته نباشید گفت. وی اکثر بازیکنان پرسپولیس را در آغوش می‌گرفت.

* اکثر هواداران پرسپولیس هنگام خروج از ورزشگاه تختی ضربه‌ای را با مشت به اتاق گزارشگر می‌زدند و برای عادل فردوسی‌پور مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کردند.

 

طارمی کفش طلایش را به چه کسی اهدا کرد+عکس
 

* محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده که معمولاً پس از پیروزی‌ها یک شادی خاصی را انجام می‌دادند در این مسابقه این کار را نکردند چرا که احمدزاده زودتر از سایر بازیکنان به رختکن رفته بود.

* بازیکنان پرسپولیس برای تشکر از هواداران به سمت آنها رفتند، برانکو هم در پایان مسابقه به سمت هواداران رفت و برای آنها تعظیم کرد.

* توپ جمع‌کن‌های دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در پایان مسابقه نزد بازیکنان دو تیم می‌رفتند و از آنها تقاضای پیراهن ورزشی می‌کردند.

* مهدی طارمی مهاجم سرخپوشان در پایان مسابقه کفش طلای آقای گلی خود را که فصل گذشته گرفته بود به موسی سلامت جانباز پرسپولیسی اهداء کرد.

*بازیکن تیم امید سایپا که در پایان بازی فصد حضور در رختکن را داشت با ممانعت و برخورد فیزیکی ماموران امنیتی مواجه شد.

اینستاگرام
سلام ایشالله همنطور ک ه این جانباز را و خا نواده نوروزی را خوشحال کردی از خدا می خواهیم شما را در دنیا و اخرت خوشحال کند والسلام 6354
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi