شناسه خبر : 47951
چهارشنبه 06 مرداد 1395 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از رادیو ایران جهت توجه به شهدای مدافع حرم

فاش نیوز- رادیو ایران در اقدامی قابل تحسین، ویژه برنامه ای را به مدافعان حرم اختصاص داد.

رادیو ایران در اقدامی قابل تحسین، ویژه برنامه ای را به مدت پنج روز به پاسداشت مدافعان حرم اختصاص داد.

رادیو ایران که یکی از امواج رادیویی پرشنونده و پرمخاطب و البته پرسابقه ایرانی ست، در اقدامی ستودنی ویژه برنامه ای را با عنوان «ما برای یاری آمده‌ایم»، ترتیب داد که در آن، از مستندهای رادیویی با موضوع مدافعان حرم رونمایی شد.

 این برنامه، از تاریخ 2 مرداد ماه تا 6 مرداد هر روز در ساعت 9 و نیم صبح الی 10 و نیم به روی آنتن می رود که جا دارد از حسین معصومی، تهیه کننده این برنامه و سعید توکلی، مجری این برنامه تشکر و سپاسگزاری گردد.

این برنامه که با حضور مهمانان ویژه‌ و شخصیت‌های لشکری و کشوری برگزار شد، از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و منتخبی از مستندهایی که مربوط به شهدای مدافعان حرم نظیر سردارشهید حمید تقوی، سردار شهید حسین همدانی، تقی ارغوانی و سروان حسین همتی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است، در این پنج روز به روی آنتن رفت.

با تقدیر و تشکر از کسانی که در این روزهای دفاع از حرم و جنب و جوش شهادت، به این موضوع پرداختند، جا دارد که دیگر امواج رادیویی و البته شبکه های تلویزیونی نیز بیشتر به موضوع قهرمانان مدافع حرم بپردازند و آنها نیز دین خود را درحد توان ادا کنند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi