شناسه خبر : 47953
چهارشنبه 06 مرداد 1395 , 12:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درگیری شبانه در الخلیل فلسطین

درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس

 
 
اکوفارس: در درگیری مسلحانه شب گذشته مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در روستای صوریف واقع در شمال شهر الخلیل، یک مجاهد فلسطینی به شهادت رسید و چند نظامی صهیونیست هم زخمی شدند.
  

در درگیری مسلحانه شب گذشته مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در روستای صوریف واقع در شمال شهر الخلیل، یک مجاهد فلسطینی به شهادت رسید و چند نظامی صهیونیست هم زخمی شدند.

درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس
 
بنابر این گزارش، نظامیان صهیونیست عصر روز گذشته برای دستگیری یکی از مبارزان فلسطینی در روستای "صوریف" واقع در حاشیه شهر الخلیل واقع در کرانه باختری رود اردن اقدام کرده بودند که با مقاومت مسلحانه وی درگیری های شدیدی به وقوع پیوست. در این درگیری مسلحانه که چندین ساعت به طول انجامید، یکی از مبارزان گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی بنام "محمد الفقیه" به شهادت رسید و چندین شهروند دیگر هم زخمی شدند. 
 
درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس
 
 
 
بنابر آمارهای اعلام شده از سوی رسانه های سرزمینهای اشغالی یک افسر ارشد واحد کماندویی ارتش اسراییل با درجه سرگردی در این درگیری ها به هلاکت رسیده و حداقل 5 تن دیگر نیز به شدت زخمی شده اند که در میان آنها حال دو نفر بشدت وخیم گزارش شده است. شهید محمد الفقیه سالها بجرم عضویت در جهاد اسلامی فلسطین در زندانهای رژیم صهیونیستی بسر برده و چند ماه پیش آزاد شده بود. ارتش اسراییل مدعی است که شهید محمد الفقیه عامل عملیات نظامی علیه گروهی از شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی الخلیل بوده است. 
 
درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس
 
درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس و فیلم
 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi