شناسه خبر : 47962
چهارشنبه 06 مرداد 1395 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر و بچه ها همه بیکار و درمضیقه!

نصیرپور- بنده همسر جانباز پنجاه درصد هستم. همسرم از نظر جسمی و روحی ناتوان هست. به تازگی عمل دیسک کمر انجام داده و پلاتین درون ستون فقرات قرار گرفته که مانع انجام کارهای سنگین از جمله اسباب کشی می شود. چند بار هم به بنیاد مراجعه کردیم، هیچ کمکی نکردند.

 سال ۸۶ همسرم، وام ۱۲میلیون دریافت کرده بود ولی نتوانست با این مبلغ خانه تهیه کند. واگذار کرد تا شاید بتواند پول پیش خونه را جور کند. همسرم بخاطر ناراحتی روحی و اعصاب زندگی، دچار شکست شده و سه فرزند از همسر اولش داره که هر سه بیکارند.

 به علت مشکلات خانوادگی نتوانستند ادامه تحصیل بدهند. دیپلم ردی هستند. هیچ ارگانی نمیشه برای بچه ها کار درست کرد که همسرم مجبوره هم کرایه منزل خودمون، هم خرج و مخارج بچه ها رو تامین کنه.

 حال از شما قادر گرامی تقاضا دارم به مشکلات ما خانواده ای جانبازان رسیدگی کنند مخصوصا" بچه ها که در این میان آسیب جدیدی به بچه ها وارد شده و جانبازانی هستند که واقعا" از نظر مسکن در تنگنا می باشند.

 تورو خدا به مشکل ما رسیدگی کنید. همسر بنده خدا هر روز چند تا قرص اعصاب و درد می خوره. بخاطر خدا به مشکلات خانواده های جانبازان رسیدگی کنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi