شناسه خبر : 47968
پنجشنبه 07 مرداد 1395 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای شهیدی خبر داری؟

جانباز شیمیایی رمضان انصاری - با تشکر از زحمات و تلاش شما از رساندن درد جانبازان مظلوم از طریق این سایت هرچندمی دانم مسئولین ذیربط فرصت نمی کنند سرکی یه این همه فریاد بکشندتا لااقل وضع عزیزان را بدانند . بنده جانباز شیمیایی هستم در عملیات ولفجر 10 در حلبچه مجروح شدم در سال 82 بعد از چند عمل جراحی بامعرفی پزشک معالج خود برای ادامه درمان از مرکز استان به بیمارستان خاتم تهران منتقل شدم و از آن سال به بعد برای ادامه درمان مراجعه می کنم .

متاسفانه در وسط کار فرمودند با نیروهای مسلح قرارداد نداریم بفرمائید بیرون یاالله بقیه الله تازه ماجرا شروع شد تا دکتر از این موش آزمایشگاهی چیزی پیدا کند دیدم تا این دکتر چیری یاد بگیرد کار از کار می گذرد برگشتم بیمارستان خاتم الان آنجا برای مداوا می روم. اما مدت چهار سال است اصلا اسکان نمی دهند بنده هم نه (فیش نجومی دارم نه گنج قارون ) هر جا گفتیم به در بسته خوردیم از آقای حجت السلام شهیدی چند تا سئوال دارم:

1_آقای شهیدی مسئول این مشکلات کیست خبر داری یا صبح به صبح گزارش خدمت حضرتعالی می دهند سرت سلامت همه در امن و امانندآسوده بخواب2-آقای شهیدی خبر داری که باید از غصه مرد اگر جانبازی از نداری پول برای ادامه معالجه ننواند به مرکز کشور بیاید و خون بالا می آورد بچه اش با دیدن این وضع غش می کندو ناراحتی اعصاب و افسردگی میگیرد3- آقای شهیدی می دانی مدیرانت برای رفع تکلیف به شما گزارش کذب می دهند 4-آقای شهیدی حاضری یک روز درد ما را تحمل کنی در آخر از خداوند می خواهم روزی مسببین این نا به سامانی را به این روز مبتلا کند بعد از دنیا ببرد

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ، هر جانبازی برای معالجه به مرکز استان یا تهران مراجعه میکند بایستی از بنیاد محل زندگی نامه معرفی بگیرد اگر اینطور نشد میبایست با در دست داشتن مدارک درمانی که بیانگر لزوم حضور جانباز در مرکز استان یا تهران باشد به بنیاد مراجعه کند آنگاه بنیاد موظف به تامین نیازهای اولیه از جمله اسکان و غذا و کمک هزینه تردد در شهر است. پس از انجام دوره درمان میبایست مجددا از طریق بنیاد مرکز به بنیاد محل زندگی وضعیت درمان جانباز و نیاز مجدد برای حضور در مرکز اعلام شود.
در حال حاضر جانبازان ترجیح میدهند برای اینگونه موارد به بنیاد مرکز مراجعه نکنند چون هزینه رسیدن به خیابان طالقانی از هزینه اسکان و غذا بیشتر است از سوی دیگر اگر بنیاد خدمتی ارائه کند یا نکند.
دولت تدبیر و امید آنطور با جانبازان رفتار کرده که با بازنشستگان عمل کرد یعنی مسئولان بنیاد از معنی و مفهوم فرهنگ ایثار و شهادت اطلاعی ندارند یا خودشان را به چند شعار تکراری گره زدند. البته این روزها تمام مسئولان به ارائه چند برگ گزارش راست و دروغ اکتفا میکنند و مسئولان بالاتر نیز بیشتر نمیخواهند.
آشکار شدن فساد رییس بانک ملت باعث تایید سخنان فرزند شهید شد که برای مراقبت از دو برادر جانبازش تقاضای تغییر محل شغل کرده بود اما از طرف مسئول مربوطه مورد بی احترامی قرار گرفته بود. آن روز بطور آشکار معلوم بود که مسئولان ارشد بانک افراد فاسد و ضد ایثارگر هستند.
از استاد عزیزمان جناب آقای دکتر ساقی و همکاران محترمشان نهایت تشکر و قدردانی را داریم که با زحمات فراوان درد دلها و شکایات ایثارگران را در اجتماع منعکس میکند. دولتی که از ابتدای تشکیلش بنای ضدیت با ایثارگران را گذاشت نمیتواند دولت ولایتمدار تلقی شود.
درود برشما برادر عزیز

فقط خدا ٬خدا ازشون نگذره بعد از سی سال
افعانی های مقیم ایران بیمه سلامت دارند ولی من جانباز فقط شعار
حالا فرض کن آقای شهیدی نمیدونه ... حالا بدونه ؟؟ تفاوتش چیه ... دلت خوش بخدا ...
دوست عزیز آقای شهیدی فقط پیگیر اینه که ببینه رئیس جمهور چه تاریخی و کجا میره تا خودشو برسونه به ایشون تا در رکاب ایشان و در چشم لنزهای خبری حضور داشته باشه و با لبخند سیاسی القا کننده ی این باشه که از تمام مشکلات ما خبر داره و شبانه روز جهت رفع آن تلاش میکند .
خودشون را بخواب زدند و بيدار کردنشان صبر ايوب ميخواهد ؟جانبازي نزد رياست محترم رفته بود و مشکل کمسيون پزشکي را عنوان کرده بود اما اب از اب تکان هم نخورد حتي تغيير جزيي هم در کمسيونها داده نشد چه رسد ب تغيير و تحول بنيادي
سلام نظر ما جوابی که ندارد جرا بنویسیم کم اعصابمان از دست جانبازامان وازنداری والاخون بالاخونیمون وانتظار یک چشمه درامد ویک تن سالم که حتی با بیل زدن هم شده نونی در بیاره خوردهحلا نظر بدیم که چی بشه کی به حرف اقای مجتهد یا اقای جعفری نماینده گیلان عمل کردند که حلا بکنند الهی خدا از کسانی که دارای بینش عمیق ودید وسع نسبت مشکلات جانبازان نیستند وفقط عشق مقام به میز چسبیدند وانقدر ایمان وجرات ندارند که بگویند که کار من نست این پست مسولیت خطیری دارد وکار من نیست نگذرد اخه مردان ما چه گناهی کردند که هم جنگیدند وهم زنده ماندند شما که می گید این نشانه های جانبازی سغادت مصیب هرکسی نمیشه پس این سعادت که باعث زجر همسرم وما شد ایکاش نصیبش نمشد چون واقعا کلافه ایم خدا شما دروغگویان را عذاب دنیا اخرت دهد واون میلیاردیهاتان هم خرج مریضیاتون بشه تا به زانو بیفتید بفهمید ما چی می گیم
ی تیتری زدید که آدم خیال می کنه واقعاً این مسئولین خدوم و زحمتکش از این همه بی عدالتی بی خبرند برادر من اصلا این قرداد بستن یا نبستن با بیمارستان بانیروهای مسلح یا نهاد های دیگر توسط خود این مسئولین انجام میگیره اونوقت میگید آیا آقای شهیدی اطلاع دارد صد البته که اطلاع داره .
اب از چشمه گل الود است ... مشکل جانبازان را بايد از بالا به پايين حل کرد و الا وقتي پيش کارمند بنياد ميريم فقط ميگويند ... نه نميشه ... هنوز دستوري نيامده ... هنوز چيزي بما ابلاغ نشده ...بودجه نيست ... و هزار اما و اگرهاي تکراري ... يکي نيست بگويد اخه نشستيد اينجا براي چي ؟ يک نفر براي نه گفتن کافيه ... ايقدر کارمند ايا اسراف نيست ؟ خدا از مسببان اين مشکلات نگذرد ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi