شناسه خبر : 47976
پنجشنبه 07 مرداد 1395 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر شهید اعرابیان در سمنان

پیکر شهید «رضاعلی اعرابیان» در سمنان تشییع می‌شود.
به گزارش ایکنا از سمنان،حجت‌الاسلام حسن فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان عصر رور گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهید اعرابیان، از شهدای سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان است که در عملیات امالرصاص به درجه رفیع شهادت رسیده است، افزود: این شهید بزرگوار متولد فروردین ماه ۴۵ است که در سال ۶۴ دعوت حق را لبیک گفت و امروز پیکر این شهید والامقام پس از سه دهه به خانه باز می‌گردد.
وی با بیان اینکه پیکر پاک این شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام در روز شنبه نهم مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ وارد شهر سمنان خواهد شد، اظهار کرد: مراسم استقبال از این دو شهید در گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.   
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا یکشنبه دهم مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود، گفت: پیکر پاک دو شهید والامقام روز دوشنبه ۱۱ مردادماه ساعت۹:۳۰ دقیقه صبح از محل معراج شهدای میدان سعدی تا میدان امام سمنان تشییع خواهند شد.
 فریدون با بیان اینکه شهید اعرابیان در روستای دلازیان سمنان به خاک سپرده خواهد شد، ادامه داد: پیکر شهید بزرگوار بعد از تشییع در سمنان به زادگاه خود منتقل می‌شود.
 وی متذکر شد: آئین ختم قرآن ویژه گرامیداشت این شهید بزرگوار، پس از آئین تشییع همزمان با شامگاه دوشنبه در روستای دلازیان با حضور مردم شهید پرور سمنان برگزار خواهد شد و همچنین  در هفته جاری نیز مراسم ختمی برای این شهید والامقام در گلزار شهدای سمنان گرفته خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان درباره تشییع پیکر شهید گمنام یاداور شد: پیکر پاک شهید گمنام نیز روز دوشنبه ۱۱ مردادماه در مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان به خاک سپرده خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi