شناسه خبر : 47978
پنجشنبه 07 مرداد 1395 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صاحبان حقوق‌های نجومی احساس کدخدایی دارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: می‌گفتند با اجرای برجام تحریم‌ها لغو و موانع بانکی برطرف می‌شود، پس امروز با گذشت 6 ماه از اجرای برجام باید چرخ تولید و صادرات شتاب گرفته باشد، اما چرا آمار این نیست؟

به گزارش  فارس، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادواره شهدای بسیج مسجد لولاگر که امشب چهارشنبه برگزار شد، با بیان اینکه وقتی مقاومت پشت خیمه دشمن در جنگ های 33 روزه و 22 روزه به پیروزی می رسد، خوارج زمان به کمک رژیم صهیونیستی می آیند، اظهار داشت: در این فضا رژیم سعودی، دموکراسی را سرنیزه می کند و اشعری ها نیز دچار تردید می شوند.

جلیلی افزود: وقتی انقلاب توانایی خودش را در دفاع مقدس و مسایل مهم راهبردی نشان می دهد همان زمان کسانی از درون فریاد نمی توانیم سر می دهند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان در ادامه تصریح کرد:  وقتی دشمن عاجزانه اعتراف می کرد عقربه پیشرفت هسته ای ایران تندتر از عقربه فشارهای ماست و دیگر ابزاری برای فشار نداریم عده ای صحبت از تردید در فایده انرژی هسته ای می کردند.

وی در بیان مصداقی دیگر از اهل تردید گفت: زمانی که جنگ سوریه شروع شد خیلی ها آن ابتدا دچار تردید شدند که باید به سوریه کمک کنیم یا نه، ولی جوانان مدافع حرم و بصیر ما در این مسیر تردید به خود راه ندادند، نترسیدند و آن حماسه های بزرگ را خلق کردند.

جلیلی ادامه داد: وقتی در کنار منابع عظیم خدادادی، نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده شما به مرحله شکوفایی می رسد عده ای در همان موقع صحبت از واردات مدیر می کنند و توانایی ملت را در حد آبگوشت بزپاش ارزیابی می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افراد نباید ضعف و ناتوانایی های خود را به یک ملت رشید انتساب دهند، گفت: افرادی به جای رفع ضعف های خود آدرس غلط می دهند.

جلیلی در بخش دیگری از سخنانش افزود: می گفتند با اجرای برجام تحریم ها لغو و موانع بانکی برطرف می شود پس امروز با گذشت 6 ماه از اجرای برجام باید چرخ تولید و صادرات شتاب گرفته باشد اما چرا آمار خود شما این نی

 

اینستاگرام
سلام ، این وضعیت مدیریت آشفته و فساد گسترده حکایت از ارزیابی شایستگی مدیران و مبلغ حقوق ایشان دارد. معلوم است آشفته بازار گرانیهای مکرر توسط مدیرانی بوجود آمده که دستی عمده در تجارت دارند.
80 درصد بودجه دولت جاری است یعنی حقوق و مزایا و خرید خودکار و کاغذ بنابراین حقوق های نجومی هنوز وجود دارند اما کسی نیست افشا کند شاید افشا کنندگان موضوعات جدیدی دارند.
البته دو نوع خطاب به دولت وجود دارد اول دولت یعنی تمامیت حکومت جمهوری اسلامی و دوم دولت به معنی عام یعنی همین چندین وزیر هزار میلیاردی که اکثریت خطابها به دولت به معنی عام است در حالیکه دولت به معنی حکومت جمهوری اسلامی مورد تایید و حمایت رهبر معظم انقلاب است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi