شناسه خبر : 48134
چهارشنبه 13 مرداد 1395 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مناسب سازی معابر قلب تهران برای جانبازان

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نقطه نامناسب ترافیکی در سطح منطقه شناسایی شده است، گفت: مقرر شد با هماهنگی های صورت گرفته معایب موجود مرتفع و معابر سطح محلات و تقاطع ها مناسب سازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه مناسب سازی معابر قلب تهران با هدف تسهیل درتردد معلولین وجانبازان و تامین رفاه آنها صورت می گیرد، گفت: با توجه به اینکه در برخی معابر، معلولین امکان استفاده از امکانات شهری را ندارند و با توجه به سیاست های شهرداری به منظور تسهیل عبور و مرور معلولین همسطح سازی و مناسب سازی معابر دردستور کار قرارگرفت.

نجاتی با اشاره به تداوم اجرای طرح مناسب سازی کلیه معابر تصریح کرد:برخی معابر قلب تهران با احداث شیب راه توسط کفپوش و مصالح ساختمانی ، یا نصب پل بر روی انهار بین معابر پیاده و سواره مناسب سازی می شوند.

او در ادامه از مناسب سازی ایستگاه های بی آرتی موجود در منطقه خبر داد و بیان کرد: کلیه ایستگاه ها جهت عبور و مرور معلولین مناسب سازی شده و هیچ مشکلی برای تردد معلولین وجود ندارد.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه 6 از تشکیل کارگروه ویژه در منطقه به این منظور خبر داد و گفت: پیش بینی شده تا پایان سال بخش اعظمی از معابر برای تردد معلولین ایمن سازی شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi