شناسه خبر : 48174
شنبه 16 مرداد 1395 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ به یک همکار یزدی

از آنجا که در ذیل متن مدیر کل یزد و تلاش برای حل مشکل"آقازاده"کامنتی توسط یکی از همکاران درج شده و مبادرت به طرح سوالاتی شبه انگیز نموده اند

سید علیرضا هاشمی نژاد -  مسئولین محترم سایت وزین فاش نیوز! باسلام و عرض ادب و احترام؛ از آنجا که در ذیل متن مدیر کل یزد و تلاش برای حل مشکل "آقازاده " کامنتی توسط یکی از همکاران درج شده و مبادرت به طرح سوالاتی شبه انگیز نموده اند لذا خواهشمند است پاسخ و ادله آن را در ذیل آن برای رفع هر گونه  شبهه ای  درج فرمائید.

  سلام بر همکاری که نه نامی دادی و نه نشانی تا بتوانم با اسناد و مدارک برای سوالاتی که مطرح نمودی  جوابی ارائه دهم؛ ولی  در پاسخ به سوالات شماره نامه های ثبتی دبیرخانه را می دهم تا برای رسیدن به حقیقت  سریعتر به جواب و واقعیت دست یابی. اما قبل از ارائه پاسخ و شماره نامه ها، به شما همکار گرامی  بگویم که اگر از مسایل بی خبر بودی به یقین مرا می شناسی ولی از اینکه چرا  این سوالات  رااز خودم ننمودی دلیل آن را نمی دانم.  ولی اگر از حقیقت مطلع و به هر دلیلی خود را به ندانستن زده اید خیالی نیست. بدان که  حق  همیشه باآن کسی نیست که زور بازو و قدرت  دارد و یا بر اریکه قدرت و بر مسند ریاست تکیه زده است و اگر خدای نکرده چنین باشد  شما را به وجدانتان ارجاع می دهم.

همکار گرامی: اگر منظورتان از اطلاعات خبر فوق است که باید برای یافتن نگارنده و خبررسان آن به شرکت کنندگان در جلسه مدنظر نویسنده مراجعه کنی. برای این کار فقط کافیه از شرکت کنندگان سوال  نمایید که چه کسی یا کسانی از  اخبار جلسه مطلع بوده و آن را  منعکس یا به بیرون داده اند و اطلاعات داخلی بنیاد اجل از این اتهامات است که شما آن را مرتبط با موساد و سیا  می دانید زیرا جلسات آن بعضاً حتی  مهمتر از جلسه شورای عالی امنیت ملی است!
در مورد کم شدن حقوق پرسیدید؛ بهتر است این را از امور اداری مجموعه سووال بفرمایید که ماباالتفاوت کارشناس استان و شهرستان چقدر است تا پاسخ خود را از مسئول مربوطه بگیرید که به یقین شنیدن واقعیت از زبان ایشان بیشتر مورد پسند شما واقع خواهد شد.

 بنده نه از کار بلکه بخاطر دروغگویی یک فرد و تایید توسط دیگری واعمال سلیقه وبه اعتراض به خلاف قانون عمل کردن  و همچنین اعتراض به حکم تبعید به شهرستان یزد  با بهانه قرار دادن مأموریت آموزشی ویژه ایثارگران و بصورت کاملاً قانونی فرار را بر قرار ترجیح دادم (حکم تبعیدی که به خاطر عدوات و دشمنی که داشتند و دارند) آری چون راه برای فرار وجود داشت ولی آنان که راهی ندارند می سوزنند و می سازند.

 اگر چه دلیل طرح موضوع انتصاب فرزندان شاهد را مطرح نمودید نمی دانم ولی خدا را شاهد می گیرم و او را شاکرم که چه قبل از ادغام و چه بعد از ادغام هیچ کجا معترض به انتصاب آنان نبوده ونیستم و آنان را ولی نعمتان انقلاب و کشور می دانم و حتی با اینکه چند روزی در جبهه حضور داشته ام اما چون در زمان نوجوانی بوده و تعلق و دلبستگی  زندگی گول زننده  شیرین دنیایی را نداشته ام  این حضور چند روزه را برای خود هنر نمی دانم واین را بارها و بارها گفته ام ولی هنرمند آن کسانی بودند که با همه تعلقات رفتند و هنرمند حقیقی  پدران همین فرزندان شاهد بودند که به فیض شهادت نایل آمدند و الان فرزندان آنان با قبول مسئولیت، چه در بنیاد و چه بیرون، بسیار دلسوزند و مایه افتخار این نظامند. از طرفی چون احکام آنان در حیطه کاری بنده نبوده و کاری در این خصوص از دستم بر نمی آمده ادعای حل و حتی درخواست آن را هم نداشته ام  و در این خصوص تکلیفی بر دوش خود احساس نمی کنم.
 
 آری در هیچ آیین و دین و مسلکی تجسس در زندگی اشخاص و افراد جایز نیست ولی اگر منظورتان بیان و اعتراض به عملکرد و دریافت اضافه کاری های 175 ساعت چند ساله بعضی افراد است  که شاید صرفاً حضور فیزیکی داشتند ولی هیچ بازدهی نداشتند و جز سنگ اندازی برای همکاران  و توهین، کار دیگری نکرده اند می باشد، موردی دیگری دارید متذکر شوید که اگر خدای نکرده چنین باشد از درگاه خدا طلب مغفرت می خواهم  و عاجزانه از آنها در خواست دارم تا مرا مورد عفو خود قرار داده و بنده حقیر را حلال فرمایند.

 حقیر از سال ۷۰ تا ۸۳در قسمت های مختلف بنیاد جانبازان وقت ازقبیل دبیرخانه، فرهنگی، پذیرش، تربیت بدنی وحفاظت بودم و از سال 83 تا نیمه سال 89 حالت اشتغال تبصره 6 که با ادغام این وضعیت تا برج 7 سال 89 ادامه و با بازگشت به کار پس از 6 ماه بلاتکلیفی به عنوان کارشناس تسهیلات استان  منصوب وادامه کار داده و با قبولی در دانشگاه، با استفاده از مأموریت آموزشی به تحصیل در مقطع کاردانی پرداختم ولی ماجرای فرار برمی گردد به پایان دوره کاردانی و درخواست بازگشت به کار که طی نامه 4218مورخ 27/6/92نمودم و پس از 45 روز تعلل مسئولین مربوطه و نگارش نامه توهین آمیز بجای ابلاغ با تمسخر قرار دادن و بازی با آبرو و اعتبار  بنده حکم به تبعید دادند.

 و اما پاسخ سووال آخر: ابتدا عذرخواهی که این سوال را با سوال پاسخ می گویم ولی  چه کسی برای اولین بار با توجه به قوانین موجود دراستفاده از تسهیلات که  فرزندان شاهد را همتراز باجانبازان 50 درصد  می دانست، با مکاتبه و پیگیری از طریق شرکت گاز در سطح کشور انجام داد؟ چه کسی چند مکاتبه در رابطه با معافیت  سربازی تمام فرزندان شهدا با مرکز و مسئولین در مرکز داشت تا به حمدالله با استنادات قانونی این معافیت شامل حال تمام فرزندان شهدا شد؟ براستی چه کسی بیشترین مدافع  و مصمم ترین فرد بود تا وام های سفر ریاست جمهوری برای توزیع عادلانه در سطح استان باشد و این وام ها به دور افتاده ترین نقطه استان وبدست  کم بضاعت ترین افراد برسد؟ آیا اینها دغدغه جامعه هدف نبوده که فقط در سال 90 انجام شد؟ اگر چه موارد فوق جزء وظایفی قانونی و شرعی و تکلیفی بود که بر عهده حقیر قرار گرفته بود و خود را درمقابل جامعه هدف موظف می دانستم ولاغیر.

مراتب این بند صرفاً برای اطلاع شما همکار گرامی می باشد.      
 
شماره نامه های مربوطه:
1-    درخواست به شماره ثبت  4218 مورخ27/6/92
2-    نامه توهین آمیز به شماره  5212/830/250مورخ 14/8/92
3-    درخواست مورخ 16/8/92 که دستور مدیر کل وقت دارد و در پرونده وجود دارد
4-    ابلاغ (حکم تبعید) طی شماره 5331/830/250مورخ 21/8/92
5-    درخواست ماموریت آموزشی مورخ 25/8/92 که در پرونده موجود است
6-    نامه  بنیاد یزد و درخواست موافقت با ماموریت آموزشی از مرکز طی شماره 5380/5009/2508مورخ 25/8/92
7-    درخواست اعاده پست سازمانی به شماره ثبت 72168مورخ 22/12/92به مشاور استاندار در امور ایثارگران
8-    نامه 1593مورخ 17/1/93مشاور استانداردر امور ایثارگران به بنیاد یزد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقای هاشمی
جندتا سئوال دارم جواب بدید . نه به من - نه به خوانندگان فاش - به وجدان خوابتان شاید بیدار شود

* چند سال برای بنیاد کار کردید ؟
* چقدر مفید بودید ؟
آوازه شما از همکاران بنیاد جانبازانتان شنیده ایم
* دعوای شما بر سر پست شهرستان است ؟
* کیست که نداند شما به خاطر از دست ندادن حقوق طلوع الشمس جابجایی را بهانه کرده اید ؟
* راستی چطوری از میان این همه جانباز بیکار شما سر از طلوع الشمس در آوردید در حالی که دو حقوق از بنیاد میگیرید؟
از طلوع الشمس چند میگیرید ؟
* چقدر برای 12 سالی که با هر بهانه بنیاد نیستید و حقوق میگیرید برای جامعه ایثارگر مفید بوده اید ؟
* مردم فریبی تا کی ؟
* خودتان را هم میتوانید بازی دهید ؟
* خدا را چطور بازی میدهید ؟
کلاهتان را قاضی کنید
شما برای از دست نرفتن درامد تان از محل شرکت طلوع الشمس جانبازان بنیاد را با بهانه تصمیم مدیر کل محترم رها کرده اید
درس خواندنتان هم به جهت تصمیم مدیر کل محترم نیست بلکه برای آن است که صبح ها بتوانید بروید شرکت طلوع الشمس و حقوق بالایتان را از دست ندهید
در یک کلام شما دنبال منافعتان هستید نه دنبال حق و حقیقت
حق و حقیقت بر همه اشکار است
از هم رزمان شهیدتان خجالت بکشید

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi