شناسه خبر : 48242
شنبه 16 مرداد 1395 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وضع اسفبار برخورد با خانواده ایثارگران!

حسن- سلام ای عزیز! سلام برتو ای فرزند شهید وطن! از کجا باید گفت؟ به خدا همه دلمان خون است. یک کسانی در این بنیاد هستند، در دادگستری هستند، به شهید، به خانواده شهید، به جانباز، خیانت می کنند. مگر رهبر عزیز نگفتن این خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت اند؟ پس چرا مادر شهید زندانی شود؟ یا قبر شهید مخروبه گردد یا در تکاب فرماندار به خانواده شهدا بی احترامی کند؟
 
 کسی که برای مادر شهید زندان نوشت، به چشم و چراغ این ملت خیانت کرد و به فرمان رهبری دهن کجی کرد، حکمش چیست؟ اگر قضات انتظامی خواب بودند، ایثارگران در خواب نیستند. اگر بنیاد شهرکرد یا بنیاد زنجان در خواب است، مردم شهید پرور بیدار است و تو ای کسی که در بنیاد نشستی و حقوق این شهیدان را می گیری و به دلت همین شهیدان آنجا هستی، پس چرا خیانت میکنی؟ آقای قاضی که به مادر شهید زندان و شلاق نوشتی، آیا میدانی این شهید برای چی شهید شده؟ ولی نمیدانی. چون میدانستی هرچه گناهکار بود با ایشان این کار را نمی کردی.

 باید دادسرای قضات جواب بدهد که همچون قاضی را سر کار گذاشته یا بنیاد زنجان یا بنیاد اراک؟ هرکدام یک نوع خیانت کردن. روزی نمی شود یک نفر از ایثارگران به دادگاه نرفته باشن و قاضی شلاق ننوشته باشه. از مادر دو شهید و75  سال چه انتظار داری؟ میتوانی بگویی من انقلابی هستم. اگر مادر دوشهید فحاشی کرده باشد، اون گردن من وتو حق دارد. چون 2 شهید و75 سال دارد. شما به درد این کار نمیخوری.

ببخشید برادران و خواهران فاش نیوزی ومردم شهید پرور تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، باید از مسئولان برگزاری انتخابات سوال کنیم چطور اجازه دادند افرادی سکولار و ضد دین وارد حساس ترین مراکز تصمیم گیری کشور شوند که دو ملیتی و دارای حسابهای نجومی و سرمایه های کلان در خارج از کشور هستند. آنها قبل از اخذ ملیت ثانی میبایست تعهد بدهند هیچگونه اقدامی بر علیه منافع کشور ثانی انجام ندهند اما ظاهرا اکثریت مسئولان دارای ملیت دوم هستند که اینطور نسبت به چنین خیانت بزرگی سکوت کردند. هنگامی که مسئولان در مقابل فساد گسترده و سیاست بازی و سهم خواهی احزاب سکوت میکنند و خیلی محکم هوای یکدیگر را دارند و در مقابل خرابکاری و نابودی سرمایه های هسته ای توسط عوامل دولت در برجام دست روی دست گذاشتند تا جهان کفار غرب مسلمین را تحقیر و تمسخر کنند دیگر چه انتظاری دارید تا اینگونه مسئولان بجای حمایت از مردم از آن دسته مسئولانی حمایت کنند که دست در دست استکبار دارند؟
فرمایشات مقام معظم رهبری بهیچوجه توسط اینگونه مسئولان غربگرا مورد توجه قرار نگرفته است حتی موضوع اقتصاد مقاومتی که تنها راهکار رهایی از دشمنی استکبار است تبدیل به کاغذ بازی مسئولان دولت شده تا گاهی جلسه ای تشکیل دهند و دور هم آب نبات مینو بمکنند و دیگر هیچ!!!
اقتصاد مقاومتی بایستی کشور را در مقابل تحریمها و دشمنی بیگانگان حفظ نموده و موجب شکوفایی اقتصاد داخلی گردد. آیا کوچکترین نشانه ای از اقتصاد مقاومتی در کشور مشاهده میشود؟ آیا بجز تعدادی آمارهای کذب و بی اساس حاصلی از سه سال تشکیل دولت وجود دارد؟
روز به روز افزایش قیمت مایحتاج مردم و افزایش دو برابر قبوض مصرفی به بهانه گاز رسانی به مناطق محروم و افزایش مالیات و غیره بطور کلی افزایش فشار اقتصادی بر دوش مردم بوده در حالیکه درآمدهای دولت به حدی رسیده که خزانه بانکها در حال انفجار است.
ازماست که برماست من هرگزننالم ازیبگانگان هرآنچه کرد اشنا کرد. وقتی برادر شهید که شهردارکلاچای شد خون مردم مخصوصا ایثارگران منطقه شرق گیلان توشیشه کرده بود آخرهم پست بالاتر بهش دادند

...

رزمنده ستیزی

اپیدمی است .

چاره ندارد .

مگر اینکه

بپا خیزند .

...

دو ملیتی نه،،، ،،،دوجنسیتی!!!
فعلا که خانواده شهدابرای این کشورکم ارزشترین افرادهستن نمونه پرداخت معوقات دارن حقوقهای میلیاردی بدن اماندارن معوقات تومنی شهدارو پرداخت کنن خانواده شهدابرای روزهای راهپیمایی ورای ریزی است وگرنه بقیه اش کشک
با سلام
یه سوال از جناب نوبخت .
آقای نوبخت قانون اخیر مصوبه مجلس محترم در رابطه با جانبازان معسر کی میخواهید اجرایی کنید؟ دوستان هم اگر اطلاع دارید اطلاع رسانی کنید . متشکرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi