شناسه خبر : 48248
شنبه 16 مرداد 1395 , 14:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ذخیره انقلاب بابارجب ها هستند یا ...؟!

معلم جانباز- ضمن تسلیت شهادت شهید گرانقدر بابا رجب محمدزاده این اسطوره صبر و مقاومت خدمت مقام معظم رهبری وجامعه ایثارگران و درخواست علو درجات از خداوند منان برای آن یار سفرکرده مان، خواستم عرض کنم واقعا" این بزرگواران افرادی نایاب و فرشتگان صبر و مقاومت بودند که 30سال با نی غذا خوردن و حتی یک بار هم ناشکری و ناسپاسی نکردند و قانع به سرنوشت و خشنود از ایثار سلامتیشان بودند. 

 راستی جناب نوبخت، صفدر حسینی را از ذخائر نظام دانستند. کسی که با دست درازی به بیت المال رسوا شده و مجبور به استعفا شد، سئوال این است اگر این برندگان بیت المال مسلمین، ذخائر نظام و انقلابند، دوستان جانباز بخصوص امثال شهید محمد زاده ها در کجای دفتر نظام جای دارند؟!

 آیا به نظر سخنگوی دولت، جناب نوبخت، این مردان بی ادعا و این جانبازان صبور و جای مانده از قافله شهدا، ذخائر و اسناد نظام هستند و فرق این ذخیره انقلاب که با خون خود دفتر انقلاب را امضا نمودند، با صفدر حسینی ها که با طمع و حرص خود حقوق های نجومی را بردند، در چیست؟! و آیا ظلم به شهدا و جانبازان نیست اگر معاون رئیس جمهور آن طیف... را ذخائر نظام بداند؟

 جناب نوبخت عزیز! در شأن و منزلت جنابعالی به عنوان معاون رئیس جمهور ایران اسلامی، نبود برای دفاع از یک فرد دست دراز به حقوق مردم ایران فقط به خاطر هم جناح وهم خط وهم فکر بودنتان، کلماتی بر زبان جاری کنید مردم به شما هم شک کنند. به جای توبیخ و.....ذخیره نظام شد؟

واقعا" تاسف لازم است. امیدواریم خداوند یک آن ما را به خود وانگذارد. آمین

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام.ضمن تاییدمطالب معلم جانباز.بایدبگم بابارجب هاباخدامعامله کردندولی امثال صفدرحسینی هاوحامی نشان بادنیا!روحت شادبابارجب خوشا به سعادتت شهادت نسیبت شد.اللهم صل علی محمدوآل محمد.
لطفامقایسه نکنید
سلام فقط خدا
این خون شهدا و آه یتیمان است که چنین رسوایشان کرده، اما پوستشان کلفت است که هنوز سر کارند.
بقول نوبخت ذخایر انقلاب صفدر حسینی و دخترانشان هستند بابا رجب کیلوی چند آقای نوبخت فقط آقایان را بچسپید شاید برای شما هم ذخیره کنند افراد ضد ایثارگر ضد جانباز ضد رزمنده ........................
نوبخت بای خودش هم حتما" ذخیره کردن
باسلام آقای ساغی حداقل ازچندتامطلب که می نویسیم یکی راچاپ کنیدبقول معروف داستان ماملت ایران درقبال مشکلات وبی لطفی مسولئین شدیم مثل دیگ زودپزکه یک سوپاپ داردکه اگرجوش اوردان پیچ سوپاپ راشل می کنندتادیگ نترکددرایران هم مردم فقط باحرف زدن ونوشتن فقط خودشان راتخلیه می کنندوگرنه همان روزاول که دخترصفدرحسینی یاقبلی هاازخلاف پدارانشان دفاع کردنندوادعای سهم ازانقلاب کردننداگرمردم یک اعتراض دسته جمع یاتحسن جلوی مجلس میکردننددیگه آقای ریس جمهورومعاونش ازآقایان تعریف وتمجیدنمی کردنندوحواصشان جمع می شدفعلادرایران طرف هرکاری دوست داردمی کندمردم هم ازترس دشمنان خیالی وآمریکاواسرایئل نبایدحرفی یااعتراضی بکنندبایدتحمل کنندواقعااگرطرف خلاف کرده چرامحاکمه نمی شوداگرهم خلاف نکرده چرادررسانهوسیمای کشورباآبروی طرف بازی می کننداگراحمدی نژادخلاف کرده چرادرنظام مصلحت کشورحضورداردآیابین سران نظام جمهوری اسلامی مشکلی هست که نمی توانندخیانتکاررامحاکمه کنندحتماهمه ازهمدیگرضعفی دارنندحداقل ازاسلام ناب وامام زمان دم نزنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi