شناسه خبر : 48334
سه شنبه 19 مرداد 1395 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی سلامت جانبازان اعصاب و روان گلستان برگزار شد

حسین حقیقی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثاگران استان گلستان از برگزاری اردوی سلامت جانبازان اعصاب و روان به مدت پنج روز در چابکسر خبر داد.
وی گفت: اردو باعث نشاط، انسداد خاطر و تغییر در روحیه هر انسانی خواهد شد، این امر در کم کردن تنش و آسیب های هر فرد بسیار موثر است و جانبازان از این امر مستثنی نبوده و دست خوش حوادث و تلخی های روزگار شده اند و این اردوها می تواند سکوی پرتابی در جهت سلامت روح و جسم آنان باشد.
وی تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی پر نشاط در چنین اردوهایی برای جانبازان بسیار حائز اهمیت بوده زیرا تقویت روحی می تواند پیامدهای مطلوبی را در برداشته باشد که از مهمترین آنها می توان امید به زندگی و آرامش را در محیط خانواده برای این عزیزان به همراه داشته باشد.
وی افزود: یکی از پیامدهای بسیار خوب اردوها دیدار یاران و همرزمان قدیمی است که تداعی خاطرات هشت سال دفاع مقدس است و موجب برطرف شدن نیازهای عاطفی آنان می شود.
لازم به ذکر است 40 نفر از جانبازان سراسر استان گلستان از موزه کاخ، صفارود، آستانه اشرفیه زیارت سید جلال (ع) برادر امام هشتم، تله کابین و مزارع چای لاهیجان در استان گیلان و مازندران دیدن کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi