شناسه خبر : 48365
سه شنبه 19 مرداد 1395 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخن رزمندگان شاغل و غیرشاغل با رهبری

سید محمد حسن موسوی- محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای. رهبر عالی قدر ومعظم و فرزانه انقلاب اسلامی. (مدظله العالی )

با سلام و تحیات وافره و عرض ادب واحترام و ارادت.

آقاجان.
بعد ازگذشت ۲۷سال ازدفاع مقدس درتیرماه امسال سند راهبردی رزمندگان توسط دولت تنظیم وتدوین شد.

 با توجه به اینکه سندضعیف تدوین شده که انسان راشرمنده این همه فداکاری ها و ازخودگذشتگی ها ورشادت های این بزرگان می نماید. واین سندبی مصرف وتوهین آمیزوبی ارزش وناکارآمد وسفارشی و غیرکارشناسی و ناعادلانه و غیرکاربردی میباشد. ومسائلی در آن مطرح گردیده که کاربردی برای این عزیزان ندارد. و بسیار زمان بروبزک شده میباشد. وبرای عملیاتی شدن آن نیاز مبرم به کارگروهی یازده یا دوازده نهاد و وزارتخانه دارد.که این امری تقریبا ناممکن است و اجرایی نشدن این سند بعدازگذشت بیش ازیکسال به همین دلیل وعدم قاطعیت و اراده مسئولین برای خدمات رسانی به این قشرمحروم میباشد. و بعدازگذشت ۲۷ سال این عزیزان که متاسفانه بسیاری از این عزیزان به رحمت یزدی پیوستند.احتیاج به طرحی دارند..که درزمان کوتاه اجرای شود.
و طرح های زمانبر را بایدبه وقتی دیگر سپرد.درمرحله اول بابد دراسرع وقت کلمه معسراز رزمندگان دلاوربرداشته شود.و رزمندگان به دو دسته تقسیم شوند.یک.رزمندگان شاغل. دو.رزمندگان غیرشاغل.

درمورد رزمندگان غیرشاغل.بخاطربالا رفتن سن و بیکاربودن وداشتن مشکلات معیشتی بسیار بایددراسرع وقت تصویب واجراء شود.که حداقل حقوق کارمندان دولت به این عزیزان تعلق گیرد.و دفترچه درمانی برای این عزیزان صادرشود.که این مطلب طی سه سال متوالی تصویب شد.و توسط مجلس و شورای نگهبان موردتائید قرارگرفت. ولی متاسفانه بعدازگذشت سه سال هنوزاجرایی نشده است. لذا انتظار میرود که بطوریقین از امسال اجرای شود.

اما رزمندگان شاغل.درحال حاضریکی ازمشکلات عمده ی این عزیزان.مالیات کمرشکن میباشد.که ازحقوق این عزیزان کسر میشود. لذا انتظار می رود درجهت یکسان سازی قوانین ومقررات ودراجرای عدالت ورفع تبعیض وبی عدالتی بین ایثارگران.مثل بقیه ایثارگران دیگر. کلیه رزمندگان شاغلی که یک سال حضور داوطلبانه درجبهه ها دارند. از مالیات معاف شوند. و مثل بقیه ایثارگران.یک مقطع تحصیلی بالاتر برای این عزیزان درنظرگرفته شود. و این حداقل کار ممکن بعدازگذشت ۲۷ سال از دفاع مقدس برای این عزیزان میباشد که انتظار میرود ازهم اکنون اجرایی شود.

و یکی دیگرازمشکلات عمده ی عزیزان ایثارگر کارمند رزمنده شاغل. ارتقاء شغلی این عزیزان میباشد.که حضرتعالی باتوجه به بصیرت و درایت ومدیریت قاطعانه درجهت تکریم وحفظ منزلت ایثارگران وتوسعه وتداوم راه ورسم عزت وفداکاری وایثار وارتقای رضایتمندی ایثارگران. واستفاده ازانسان های مومن ومتعهد و متخصص وولایت مدارودلسوزبه نظام وانقلاب . دربند۴۷ ابلاغیه برنامه ششم توسعه این مشکل راحل فرموده ید.ومورد تصویب مجلس هم قرارد گرفت.که متاسفانه توسط دولت دربرنامه ششم حذف گردید.

اما درمورد صدورکارت ایثاربرای رزمندگان.معمولا کلیه واحدهای بسیج شهرها وشهرستان ها آماراین عزیزان ومشخصات کامل این عزیزان رادارند. و به راحتی میتوانند. این کار راانجام دهند. هم درمورد آمار رزمندگان وهم درمورد صدورکارت ایثار.
آقاجان.
با توجه به بیماری های آرتروزو بیماری های گوارشی وبیماری های سینوزیت وبیماری های ریوی و بیماری های مجاری اداری و بیماری های اعصاب و روان وآسیب های پنهانی که رزمندگان در جبهه ها دچار آن شده اند.به جد موردتوجه قرارگیرد.و درصد جانبازی با توجه به مدت حضور داوطلبانه این عزیزان درجبهه ها مثل آزادگان گرانقدر تعلق گیرد.واین عین عدالت میباشد. همانطوری که حضرتعالی فرمودید..یکی ازشاخص های مهم قوانین ومقررات رعایت عدالت ورفع تبعیض وبی عدالتی میباشد.
و همانطوری که فرمودید.خدمت به رزمندگان بایددراولویت قرارگیرد.

آقاجان .

 عاجزانه وخاضعانه ازحضرتعالی انتظارداریم.که مثل همیشه با دستورات قاطعانه به رئیس محترم جمهوری .وریاست محترم مجلس شورای اسلامی ودبیرمحترم شورای نگهبان بعدازگذشت ۲۷سال ازدفاع مقدس خواهان حل فوری مشکلات رزمندگان ایثارگرباشید.
آقاجان امیدمابعدازخداشما هستید.
ما با ولایت زنده ایم.تا زنده ایم رزمندیم.
بسمه تعالی.
این نامه تحویل دفترمقام معظم رهبری داده شده است.
سربازکوچک ولایت.سیدمحمدحسن موسوی.به نمایندگی ازطرف کلیه رزمندگان دفاع مقدس.با ادب واحترام وتشکرفراوان.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جانا سخن از دل ما ميگويي
دلاوران گره کور فقط بدست فرماندهی .رهبر فرزانه باز شده«»پادر رکاب واماده فرمان... بوده ایم ،،هستیم ،وخواهیم بود ..در عملگرایی ما رزمندگان دفاع مقدس .‌‌‌‌‌‌‌یکصدا سید علی ،،تا زنده ایم رزمنده ایم..
آقاسید با سلام انشاالله آقا دستور بدهن مشکل ما رزمندگان حل شود انشاالله
با سلام درد دل همه رزمندگان میباشد خدایا خدا یا تا انقلاب مهدی امام مارا نگهدار از عمر ما بکاه بر عمر او بیفسا انشاالا
سلام من از کلمه معسر احساس خفگی می کنم.
اما سید جان اگر من کارمندم، کار کردم که حقوق می گیرم و این ربطی به جبهه و جانبازی ندارد ضمن اینکه زمان جنگ اساسا من کارمند نبودم، حق ما چه میشود؟
پس کارمند بودن مساوی نیست با حقوق مفت؟
مملکت مگر نادار و ناچار است؟
عزت و احترام خرجی ندارد، یک تیکه زمین خرجی ندارد، یک کارت شناسایی خرجی ندارد، یک معرفی به ویلاهای خالی سپاه و......... خرجی ندارد، از تمام خدمات دولتی به رایگان استفاده کردن هزینه نیست، عوارض نگرفتن از ایثارگران خون در برابر پول اینکه خرجی ندارد.
صد تا سریال. بیاد شیرمردان رزمنده و جنگ زده ها خرجی ندارد.
قبر مجانی ضرری به مملکت نمی زند. و و و. ...........
اگر میلشان باشد؟
این میل آقایان ما را عذاب می کند.؟
چرا اختیار و سرنوشت ما را به این نا اهلان دادند این درد است.
به آقا بگویید ارزش یک رزمنده کمتر ار لات سر کوچه و محله است، لااقل به لات نمی گویند دیوانه ولی به رزمنده می گویند؟
اینها انتظار زیاد است.
افرین برهمت شما
باسلام قراربود 2سال قبل به رزمندگان یک سال جبهه داوطلب دفترچه بیمه تامین اجتماعی داده بشه اما هنوزکه ندادن امیدواریم طی یکی دوماه اینده به وعده ی داده شده عمل بشه راستی چرا امسال حقوق رزمندگان به450000تومن کاهش یافت ای کاش پاسخی داده میشد.باتشکر
سلام دلاوردریادل خیلی عالی بود متشکربرادرعزیز.
باسلام .چرابرای جانبازان سرباز ارتش چه شاغل چه غیر شاغل حقوق وظیفه پرداخت می شود ولی برای بسیجیان جانباز پرداخت نمی شود .این تبعیض توسط که متاسفانه بعضا افراد جبهه ندیده هستند .مایه تاسف است از مقام معظم رهبری تقاضای اقدام داریم.از فرماندهان بسیجی دفاع مقدس
جانباز بسیجی عزیز بخدا بخدا بخدا به من سرباز جانباز ارتش در سی سال گذشته از طرف ارتش حتی و حتی و حتی یک ریال هم پرداخت نشده
جانباز بسيجي عزيز
بنده بعنوان يه رزمنده سرباز ارتش با 17 ماه حضور در خط مقدم جبهه كه ضمنا جانباز 20 درصد هم هستم اعلام ميكنم :
بخدا ، بخدا و باز هم بخدا در سي سال گذشته و قبل از آن به اينجانب از طرف ارتش ريالي حتي يك ريال پرداخت نشده است .
لطفا اين مسئله را اينقدر نگوييد
باسلام.باتشکر.از.برادرعزیزم.این.بیانات.بیانات.تمامی.رزمنگان.است.فقط.میتونم.بگم تشکر.
سلام دوستان بزرگوار رزمندگان مظلوم و مغفول .فقط به نوشته یک نفر اکتفا نکنید همه دست به دست دهیم و خدمت حضرت امام خامنه ای بنویسیم که آقاجان بداد فرزندان خمینی و مریدان خود برسید .ما در میانسالی بیمار .از کار افتاده و معسر گشته آیم .مخصوصا دوستان عزیز پایتخت نشین می توانند به نمایندگی از رزمندگان به بیت آقا دسترسی داشته باشند .ما مانند دیگر کارمندان و .. نمی توانیم جلو مجلس تجمع وتعصب کنیم ..چون مصالح نظام برای ما ایجاب نمی کند ..سند راهبردی هیچ دستاوردی برای رزمندگان ندارد خدمت به رزمندگان و جانبازان با یکی دو کلمه محقق میشود نیاز به چند وزرارت و سازمان و حیف و میل به بهانه خدمت ندارد یا علی همت کنید
با سلام
متاسفانه این راهکارها دارای اشکال است
خصوصا موارد آخر نامه...
چه اشکالی میشود توضیح دهید ؟
بنام خدا : حقیر نیز جسارت نموده و مخاطب خود را مقام معظم رهبری (مدظله العالی )قرار میدهم .
روزی کلمه رزمندگان معسر به تایید مجلس و شورای نکهبان و .. رسید . طی نامه ای به دفتر جنابعالی انرا نوعی دهن کجی به کلام معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی _ق ره) دانسته . قانونی در مغایرت کامل با کلام امام (نگذارید پیشکسوتان جامعه در پیچ و خم زندگی گم شوند ) حال که مجموعه نظام نتوانست این کلام امام را عملیاتی سازد ما را به حال خود راها میساخت .دیگر این چه پسوند زشتی بود که رزمندگان دادید (با اینهمه بدنامی در صورت عدم شاغل بودن تنها 50 درصد حداقل حقوق بانها پرداخت شود ). ایا عدالت است جوان پاکی که در سربازی یا سه ماه جبهه با ترکشی با 5درصد جانبازی از بیمه و مالیات معاف و رزمندگان دواطلب عاشقی که یا بیش از 50 ماه حضور در جبهه . شرکت در دهها عملیات و جراحاتهای بیش از بسیار که با بخیه و باند و سرم توسط دوستانش دوباره به خط بازگشت . بسیاری بیماریها پنهان که در میانسالی انان را بصورت پیران بیش 70 ساله میبینیم و بدلیل همان نیت اولیه تاجارالله تنجه حتی تا امروز رنگ بنیاد را ندیده برابر نیستند . سازمان تامین اجتماعی که حیاط خلوت تمام دولتها بوده . با ان درامد نجومیش حتی حاضر نیست تنها ماده موجود در لایحه حمایت از ایثارگران را عملیاتی سازد (ماده 27 لایحه حمایت از ایثارگران ) و حتی در قانونی که مجبور شدم دوباره قلمم را بسوی تمام مجموعه نظام خصوصا راس حرم نظام ولایی کرفته قانونی بود که رزمندگان را از مجموعه ایثارگران دفاع مقدس اخراج نموده بودند . اگر الان هم این قوانین بخواهند انجام بگیرتد بسیار دیر است ان جوان رشید قد بلند سربزیر مومنی که در 18 سالگی معتمد یک محله بود و خاک جبهه و یارانش باذن الله طوری بیقرارش نموده بود که در مرخصیها لباس نیمه خشک شسته مادر رادر درون ساک ریخته و پای پدر .و مادر را بوسیده و با کلام طاقت ندارم دو باره راهی وادی بلا میشدند . ایا سزاوار اینهمه کم لطفی از طرف نظانم بودند . به والله که صیفه قسم است هرچه دارم از ان روزهاست و یقیننا داشتهایم مادی نیست من وامدار ان هدایت ایصال علی المطلوب در خاک پاکم هدایتی که با ثروت قارونها بدست نمیاید و زندگی و امورات خود را به نعم المولی . نعم الوکیل و نعم النصیر سپرده ام (و افوض امری الی الله ان الله البصیر بالعباد )و دعای عالبم در ادعیه ها روزانه ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذهدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب برادر خوبم ساقی شاید فرصتی باشد تا کلامم را رهبرم ببیند . پس لطف تان را از حقیر ردیغ نفرنایید
فقط میتونم بگم فایده نداره الان فعلا ..............جولانگاه اختلاس رانت وفرارها....شده...
خدمت رهبرمعظم انقلاب.آقاداریم خفه میشویم.راه نفس کشیدن راهم ازماگرفتند.. والله قسم که فقط درانتظارمرگ هستیم.ازمدیران راضی نیستیم.امیدهمه ی مابعدخدافقط بشماست.حق ماچنین نیست وامیدوارم شماوخدای بزرگ مارانجات دهید.باآرزوی طول عمرباعزت برای حضرتعالی ازدرگاه حضرت حق..
سلام . بنظر بنده اين درست ترين کار بوده در اين ساليان زياد که رهبر معظم در جريان امور قرار بگيرند ... ممنون سيد بزرگوار که اين نامه را نوشتي ...
همرزم محترمم نامه نوشتن خدمت مقام معظم رهبری چه بصورت استفاده از سایت معظم له چه نامه و طرق مختلف مهم است اما فراموش نکنید اگر شجاعت این سایت خادم الشهدا حامی ایثارگران نبود ایا نامه ها هرکز از بدست مسیولین دفترمیرسید ؟ چه رسد به دست مسیولین دفتر و ایضا مقام معظم رهبری نشر نامه یک ایثا گر رزمنده و کامنتهای تکمیل کننده ان تنها از عهده بنده خدایی چون مدیران محترم سایت فاش نیوز امکان پذیر است پس ضمن تشکر از ان برادر خوبم از مدیران پاک و مومن و وفا دار به فرهنگ جهاد و شهادت تشکر نموده و اجر انها را نزد خداوند بزرگ یقیننا بزرگ و عظیم و ماندگار است . این کلام فردی است که چندین نامه در امور مختلف به دفتر مقام معظم رهبری نوشته و ....
با سلام حضور محترم ایین نامه نویسان محترم چند سئوال :
- درحال حاضر در ایین نامه تعیین درصد جانبازی مقرر شده است به ازای ایام اسارت به ازادگان درصد جانبازی داده شود . چرا این بند به رزمندگان که اولویت بالاتری دارند تسری داده نشده است .
برای لحظه ای تصور کنید که جنگی رخ داده وهمه رزمندگان هم از قوانین مطلع هستند ایا بازتاب این ایین نامه در اینده به ضرر امنیت کشور نخواهد ؟!
ایا رزمنده ای که در کنار توپ و تانک و گلوله و استرس های فراوان دچار دهها اسیب جسمی و روحی شده است اولویت کمتری نسبت به ازادگان دارد؟
اگر ایین نامه نویس عادل بود حتما جایزه بهتری برای رزمنده ای که دفاع کرده
و دهها تجربه و مهارت جنگی را کسب کرده تعیین می کرد .
ولی چرا رزمندهادر همه قوانین و ایین نامه ها به این شفافی فراموش شده اند؟
ایا ضعیف نگه داشتن رزمندگان و زیر 25% ها دستور کار دشمنان دیرنیه ایران بوده است ؟
سلام
اگر می توانید این سایت عزیز فاش نیوز را به آقا معرفی نمایید.
این حرفها خنجر به هوا زدن است،،، کو گوش شنوا
برادر خوبم ما مامور به تکلیف هستیم شاید اقا وضعیت رزمندگان را نمیدانند ؟ انشالله نتیجه با خداوند یقیننا اصلاح قوانین بقول دوست بزرگمان حافظ امنیت ملی و تزریق شجاعت به ایثارگران است نه سلفه پروری.
درود به شما سید بزرگوار جناب موسوی از این که بفکر ما رزمندگان بیکار که نه شغلی نه حقوقی داریم و در سختی زندگی میکنیم و با انواع بیماریها دست پنجه نرب میکنیم مشکلات مارا به حضرت آقا بیان فرمودید بی نهایت تشکر سپاسگزاریم و از درگاه خداوند جان خرد بهترینهارا برای شما آرزومندیم امید است که به یاری پروردگار و کمک شما گشایشی حاصل شود با سپاس از شما و مدیریت و پرسنل گرامی فاش نیوز که زبان رزمندگان هستید حق نگهدارتان
حالا که فعلا فقط گیردادن به برجام
آقا سید متشکریم کاش گل روی مبارک را زیارت کنیم. عکسی تصویری. فاش نیوز لطفا عکس برادر موسوی را منتشر کن.
بنام خدا
اقای من از ما که گذشت بد خوب زشت و زیبا تنها داشته های ماندکارمان همان پلاکها و .نامه ها . لباسها ست که هر هر بار درب ان صندوق را باز میکنم متوجه هدایت خدا در بندگان خود مشاهده می کنم . وگرنه ما کجا . بیقراری یار کجا . ما کجا و عشق به معبود کجا و نهایتا ایمان به ایه زیبا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا ﴿۳﴾الطلاق . ما شعار ندادیم بلکه خود را متخلق به شعارها نمودیم ( اوج خواسته های یک مکتب در شعارهای ان متجلی میشود ) فقط یک خواسته . قوانین را بسوی شجاعت پروری و خدا محوری تایین نمائید .
نه سلفه پروری . فراموش نکنیم که مهمترین انسانهای صدر اسلام (که سرمنشا زلال چشمه اسلام در حضور رسول مکرمش رسول الله ( ص ) و عدم ورود افکار انسانی به ان مائده الهی جسم و جان ) همانا پیشکسوتان جهاد و شهادت بودند که وصف حالشان در ایه شریفه 100 سوره مبارکه توبه بمومنین تذکر داده شده .
مائیم که بی باده و بی جام خوشیم هر صبح منوریم و هر شام خوشیم
گویند سرانجام ندارید شما ماییم که بی هیچ سرانجام خوشیم
برادر بزرگواراحسنتم حرف دل همه جانبازان زیر 25 درصدها را خلاصه ومفید رساندیمتشکریم انشاله بی جواب نماند چون همه ما منتظر چگونگی پاسخ هستیم
سلام دوستان وهمرزمان عزیز درتمام در کشور اروپایی کهنه سربازان دوران جنگ بعنوان قهرمانان ملی از آنها یاد میکنند وجایگاه خاصی دارند ولی متاسفانه نمایندگان ما جز کلمه معسر چیزی به مغزشان خطور نکرده یا شاید خودشان هم معنی این کلمه خوب نفهمیدند بگذریم. یک سوال چرا رزمندگان یک گروه تشکیل ندهیم. شاید با این کار بتوانیم همرزمان خودرا پیدا کنیم
آقا جان بخدا ما از هیچ کس بجز شما انتظار نداریم ما را درک کند سالهاست منظریم دستورمبارک شما در جهت حمایت از رزمندگان وقرار دادن رزمندگان در زمره ایثارگران امر به ابلاغ گردد اما هنوز این کار صورت نگرفته آقا جان ما دیگه نای نفس کشیدن بدلیل مشکلات زندگی نداریم با این وجود حاضریم هر بار که شما دستور بفرمائید جان فدا کنیم لذا انتظار داریم ما را دریابید عمرمان دراز نیست برنامه 5 ساله هفتم را ببینیم .....جانم فدایت بزرگوار
درودخداوندبرجناب آقای موسوی عزیزکه واقعادرددل رزمندگان رابه محضرحضرت آقا ارسال نومدندامیدوارم که حضرت آقاامام خامنه ای عزیزهم باگذشت27سال ازپایان جنگ بدادمابه فراموشی سپرده شده هابرسدایشاالله رزمنده دوران 8سال جنگ نابرابرکه دربدترین شرایط دارم زندگی میکنم
همه امتیازات به رزمنده شاغلی که یک بار در عملیات ها شرکت داشته تعلق گیرد.اگر اعمال به نیت است که این رزمنده تا خط مقدم رفته و از کشور دفاع کرده. خساستی که در سطح کشور در حق رزمندگان شده در نوشته شما با مرزبندی و شمارش ماههای حضور در جبهه، نیز موج می زند. در حالی که پیشنهاداتی برای حذف درصد جانبازان در جریان است شما می خواهید با قراردادن یک سال بعنوان معیار بازهم برای مدتی رزمندگان کثیری را از امکاناتی محروم سازید. مبنایی که در متن قانون راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان آمده فراختر از پیمانه شماست و رزمندگان زیادی را در بر می گیرد.رزمنده کسی است که حداقل یکبار در جبهه حضور یافته و در این سند 45 روز تصویب شده است.اگر برای فرزندان شهدا معافیت از مالیات، پرداخت25 درصد حداقل حقوق و اعطای یک رتبه در قانون موجود است و اجرا می گردد، رزمندگان خیلی بیشتر مستحق این امتیازات هستند.
سلام برادر بسیجی کدام جانباز سرباز وظیفه غیر شاغل حقوق می گرند اینها ککه در صفحه مجازی می نویسند فقط حرفه پیش می نویسند که پس نیفتند اینها می گویند سرباز وظیفه ارتش وظیفه اش بود باید میجنگید شانس سربازیشان به جنگ خورد تافته جدا بافته اند توان ندارند زندگی کنند یکی پس از دیگری کارتون خواب علیل وذلیل بشند واگر متاهل هستند خانوادهاشان بپاشه زحر بکشندو سن بازنشستگی را هم هی میبرند تا برای این بدبختا یک سراب باشه هی سن بالا میره سن بازنشستگی بالاتر تا در این انتظار بمیرند این همه گله گذاری وفقر وفلاکت که در صفحه مجازی می بینی اکثرا سربز وظیفه جانباز و بی کس وکار ارتشند که نعوذ با له انگاری خدا هم دیگه حرفاشون را نمشنوه وگرنه تقی به توقی میخورد اره برادرم اصلا نگران نباش خیالت راحت تا دنیا دنیاست ناله اینها به هیچ جا نمی رسه
سلام دوستان وهمرزمان عزیز درتمام در کشور اروپایی کهنه سربازان دوران جنگ بعنوان قهرمانان ملی از آنها یاد میکنند وجایگاه خاصی دارند ولی متاسفانه نمایندگان ما جز کلمه معسر چیزی به مغزشان خطور نکرده یا شاید خودشان هم معنی این کلمه خوب نفهمیدند بگذریم. یک سوال چرا رزمندگان یک گروه تشکیل ندهیم. شاید با این کار بتوانیم همرزمان خودرا پیدا کنیم
سلام به امام زمانه ما امام خامنه ای رزمنده که نامت به امام نوشتید حرف دل همه ما رزمندگان و جانباز که از سن کم در خط مقدم بودیم و جان زهرا قسم سرهنگ های جنگ ندیده وبرخی که در یک عملیات شرکت نکردند و اندازه ارزنی در جنگ سهم نداشتند الان بخواهید نام میبرم ما با عشق و انگیزه امام راحل و غیرت ایرانی بودن دفاع مقدس کردیم تو رزمنده حرف و نامه ات واقعا به دست آقا رسیده باشد چه نرسیده باشد اجر جانباز گمنامی را دارید که بر اثر ضایعات جنگ فوتی خورده اما نزد خدا اجر شهیدان حتی بیشر چون تو تمام گمنامی با درد ترک دنیا کردند بدون یک درصد جانیازی الحق پرورش یافته مکتب خمینی کبیر و مقتدا و امامان خامنه ای هستید ام از دولت روحانی و لیبرالها ی چپ گرای حامیش و افرادی که بودجه بیت المال را پول شویی کرده و برخی با لباس مقدس پیامبر در رسانه ملی اشک تمساح برای فریب عوام و افرادساده لوح نمیذارند و نخواهند گذاشت به امور ما رسیدگی شود به هر طریقی قرار دادن متولی و پزشکان متخصص ظاهر ولایت مدار کمیسیونهایی که جانبازی در سطح عالی و بدوی محرز شده را خراب میکنند مدیران کل بنیاد گرفته تا پایین قابل اعتماد نیستند من تو سه عملیات بیت المقدس کربلای 4 و 5 با سر داران بزرگ شهید و غیر شهید نیم درصد ندادند در حالیکه تا 16 سالگی همش گردان عملیاتی و خط شکن تا پایان جنگ بودم الا امام خامنه ای چون خط قرمزی برای جاسوسان آمریکایی و اسراییلی کشیدند و دولت ووزارت خارجه خودمان شوکه شدند و فهمیدند اگر سادلوح و عمر وبن عاص نفوذ کنند امام خامنه ای به خاک ذلت کشانده است اماما آقایم تورا سقای کربلا کمکمان فرما تا حقوقی آبرومند برای فرزندان خمینی کبیر و خودتان و رو سیاهی دشمنان نظام در نظر گرفته شود فداتم امامم
باگذشت28سال هنوزکه هنوزه مادردمندان8سال جنگ باکلی دردکه ازجنگ رسیده با3تابچه وهمسرهمچنان درگیراین مشکلات هستیم وهیچ مسولی هم به دادمانمیرسدوهیچ کس هم به این همه کامنت که رزمندگان دردمندمیگذارندتوجه نمیکنندچرا؟نمیدانم لطفایکی بیایدشفاف سازی کندوبگویدکه چرارزمندگان که ازهمه بیشتردرزمان جنگ مشکلات راتحمل کردندموردتبعیض قرارگرفتند؟دلیلش چیست که رزمندگان رابه فراموشی سپردند؟
سلام بر امام و رزمندگان جانباز بی ادعا و گمنام بردارنم دلم پر از درده اما خدا شاهد ذره ذره اعمال رزمندگان و شب های عملیات و گریه ها وتکه تکه شدن را خدا دیده هیچ ادعایی نداریم چون من وشما ها به یقین میدانیم خداوند(نحن اقربو من حبل الورید است ) 45 سال در فلاکت و بدبختی و طعنه لیبرالهای چپ گرا گذشت عمری نمانده آقاجان (این مدعیان در طلبش بی خبرانند/ آن را که خبر ی شد خبری باز نیامد) منظورم از مدعیان کسانی هستند که به ظاهرجان فدای رهبرمان هستند اما باطنشان صدرصد شیطانی اینها متخصص خود فریبی در محضر خداوندند حتی برخی متولیان امور جانبازان و رزمندگان ما اجرمان را ضایع نمیکنیم اما حق حق و حقوق ما وارثان واقعی انقلاب را از دست عوام فریبان میگیریم همان طوری که در زمان جنگ در برابر 80 کشور پشتیبان یه آدم بیسواد ملعون دیوانه ایستادیم و امام خمینی را تنها نگذاشتیم آقا جان در دفاع مقدس ثابت کردیم الان دشمن به خودش آمده چون میدانند تجربه را تجربه کردن خطاست تنها را چاره که پیاده کردند نفاق در بین دو قوه مجریه و مقننه و زیر دستانشان که آن هم با درایت امام مظلوممان و سر بازان گمنامش هر روز شاهد رو سیاهیشان هستیم جانمی عمرمی رهبرم
باورم نمیشه سخن من حقیر به گوش امامم برسد اما همین که وعده اش هم داده اند توسط سید بزرگوار باعث تسلی دلم و آرامش روح و روانم میگردد امام و مقتدای مظلومم و آزادگان و مسلمانان گوشه گوشه جهان امام خامنه ای شما چه درد دل ما دلسوختگان هشت سال دفاع مقدس برسد یا نرسد مصداق بارز این عبارت حکیمانه در کل دوره مبارزاتتان در زمان رژیم منحوس و مزدور و لیبرال چپ گرای و ملعون پهلوی چه در زندانهای مخوف ساواک برای تنها نگذاشتن امام راحل چه بعد از پیروزی انقلاب در پست های مهم که زیر نظر امام و مونسش بودید تا که الان شهدا را مدیون شما میدانم چون زمان رییس جمهوری در منطقه طلاییه بودم وشنیدیم رییس جمهور وقت حضرت عالی به منطقه آمدند و توانستم زیارت و سخنانتان را از دو متری بشنوم چهره مبارکتان را ببوسم چرا میگویم و با جدیت تمام میگویم خیلی از شهدا شهادت خود که همان(فزت و رب الکعبه) مولا علی (ع) را مدیون انگیزه و سخنان عالمانه چه در جبهه چه در پشت جبهه کنار امام خمینی(راحل) در بین بسیجیان و سپاه ایراد میکردید عبارت حکیمانه و امام صادق(ع) گونه مصداق بلامعارض به حق سخن بزرگ و قرانی (مداد العلما افضل من دماء الشهدا) به حق خونشان هستید جانم فدای رهبرمظلومم و مقتدا و امیدآزدگان جهان تا ظهور منجی بشریت(ع)
سلام به رزمندگان یا همان ایثارگران که غلط رایج بین بنیاد شهید که فکر میکردند رزمندگان ایثارگر نیستند در حالیکه امام در همان ابتدای جنگ فرمودند زندانیان سیاسی علیه رژیم که زیر شکنجه چه رفته چه نرفته و آثار زخم ندارند و رزمندگان دفاع مقدس ایثار گر واقعی هستند اصلا معنای ایثار گر کسی هست که جان خود را در طبق اخلاص با دشمن متجاوز میجنگد خوا شهید یا قطع عضو یا تیر خورده انفجار و .......... میباشد در مورد پهلوی خوب بدانید که رضا شاه دربان سفارت آلمان بود چون قلدر بود سپاه قزاق جلبش کرد برای سربازانشان قویتر شود رضا شاه چون اهل سواد کوه مازندان و از خاندان بد و بدون اصل و نصب و بدون ریشه بود زمانی که انگلیسها الاغ خوبی بود و مزدور بیسواد برای حفظ منافع انگلیس و چپاول مورد بسیار خوبی بود به سردار سپه رساند و توسط کودتای سیاه توسط ای مزدور و مزدور بعدی انگلیس سید ضیاالدین طباطبایی سردار سپه بظام با مهره نظامی و سید ضیاء ملعون کودتای سیاه و مردم را به خاک و خون کشیدند ورضا خان به رضا شاه تبدیل شد و چون از خاندان فاسد و بی ریشه ای بود انگلیسها برای فریب مردم ساده و کشورهای مستعمره خود لفظ پهلوی که از واژه (پرثو که نام قوم اشکانیان) است با همدستی تاریخدانان خود فروخته این مزدور را را با اصل و نصب که حاکمیت از آن اینها بعد از تجزیه ایران در 200 سال حاکمیت قاجار که (از زردپوستان آسیای صغیر بودند همان قوم تاتار) که اصلا آریایی نبودند وارد حکمرانی بر مردم بیچاره ایران رسیدند ونمونه بارزش فرزند حرامزاده اش اصلی ترین هدفش از جشن های 2500 سالهو دعوت کشورهای مختلف در تخت جمشید موجه جلوه دادن نظام سلطنتی خودش بیت المال را نابود میکرد همین پهلوی دوم بحرین جزء استان فارس بود در مدت 6 ساعت مخفیانه با ارتباط با انگلیس این سرزمین را به شخصی بنام سلیمان خلیفه داد بدون قرار دادن زمان فسخ در حالیکه مردم امروزه که زندگیه ماشینه برا فسخ یک الاغ حداقل یک روز قرار میگذارند الانم آل خلیفه مردم چه شیعه چه سنی به خاک و خون میکشند غیر از میدان گازی که در این خطه قرار دارد سلطنت طلبان دولتی و مجلسی و سران فتنه آزدگی کنیدو حقیقت بین باشید جانم فدای رهبر
سلام جانم فدای رهبرم این سخن تمام مردم آزاده ایران است حتی کسانی که در جنگ و انقلاب نقش نداشتند و مالک اشترها و قاسم بن امام حسن 13 و حبیب ابن مظاهر و سقای کربلا همراه با هزاران مورد غیر قابل وصف که باعث به وجود آمدن ارزشهای خونبار شده و این نهال کوچک تبدیل به درختی تنومند سایه گستر در تمام جهان چه زن و مرد در هر آیینی که آزادگی برایشان مقدس است گردیده است رسوخ کرده و با چشم بصیرت علرغم دشمنان دین و وقران که سر چشمه و کامل کننده مکتبی که آقا امام زمان(عج) به زودی ظهور خواهند کرد ایمان قلبی دارند هر چند در ظاهر بخاطر ترس از اربابان مزدورشان مجبورند بازیگر شوند احسنت با شما که که امام درد دلمان را بفهمد و مرهمی از جود و سخاوت جدش رسول الله را بر دردهایی که روز به روز کهنه و باعث از پا در آوردن خود و فوت هم رزمانمان که روحشان آسوده میشود سلامتان باد سید جان تا زنده ایم با رهبرمان آزده ایم
سید جان سرانجام از از سربازان انقلاب اسلامی یکی پیدا شد و (سخن امام راحل را که فرمودند نگذارید پیشگامان جنگ و شهادت و رو سفیدترین افراد جامعه بسیجیان در پیچ و خم زندگی روزمره گم شوند) به استماع جانشین واقعی و تنها تگیه گاه روح امام خمینی(راحل) و بسیجان امام خامنه ای برساند شهدا و امام شهدا ازت راضی باشند سید جان
سلام و عرض ادب نمیدانم این مختصر درددل این ناچیز به سمع شما میرسد یا نه ،،،،،ولی از روی ناچاری و استیصال می خواستم که از روی بنده نوازی هم که شده به درد من هم نظری کرده و این مشکل منو حل کنید،،،،جانباز ۳۰در صدی هستم به طور کامل بیکار به خاطر مجروحیت و سن (۴۸سال),, میباشم سابقه حضور در جبهه را دارم (۱۱ماه) ولی بنیاد حاضر به پرداخت حقوق،فقط به این دلیل که من تا سال (۹۳)حدود ده یا،یازده سال سابقه بیمه دارم ،،،تمام مدارک مربوط به جبهه و جنگ سوابق بیمه جانبازی در بنیاد و پایگاه مالک میباشد،،،،التماس میکنم ،،،خواهش میکنم ،،،به درد من رسیدگی کنید،،،،یعنی عزیزان رزمنده و جانباز واقعا. مستحق این نا روایی هستند ،،،تمنا درام ,,,این مطلب. را. به آقا خامنه ایی یا نمیدونم به دفتر این بزرگوار برسانید ،،،،کی درد من رسیدگی میکند،،،،با تشکر
با سلام به بنده خدا
برادر گرامی بالای 25% اگر فرد بیکار باشد، میتواند مدارکش را ببرد و کمک کنند تا حقوق حالت اشتغال برایتان به صورت یک کمک معیشت برقرار شود.
فایده نداره
من که از اینها راضی نیستم خدا هم راضی نباشد

حتی نمی توانم دختر دانشجویم را از شهرستان به محل سکونتم منتقل کنم خدا از همه شان نگذرد

رزمنده شیمیایی فاقد مدارک بالینی که در حلبچه شیمیایی شدم کمیسون به من درصد نداد با 7 بار اعزام به جبهه و شرکت در عملیات های والفجر مقدماتی خیبر کربلای 8 والفجر 10
سید بزرگوار دست مریزاد برای من جای تعجب است چراباناله وزاری وخواهش تقاضا کردی مثل دوران جنگ باقدرت وصلابت ومحکم وکوبنده نامه می نوشتی دل مارزمندکان دوران جنگ پراز خونه سه سال درجنگ بودم بامدرک لیسانس بیکارم فرزندم بامدرک فوق لیسانس بیکاره و.... حیف حیف حیف شما با دست پایین گرفتن مارامعسرترکردی ما دیگرجانی برای مانمانده که فدای کسی بکنیم ما رزمندگان انتظار بیجایی ازکسی نداریم فقط وفقط حق خودمان رامی خواهیم ولی بجای حق فشارپایشان را برحلقوم خود حس مکنیم بسیجی دوران جنگ ازبهشهر
پس رزمندگاني كه شاغل دركارگاه هاي كه شامل قانون خدمات كشوري نمشوند چكاربكنندحقوق كم قانون كار بدون هيچ گونه مزايا ايا رهبري به اينها هم نظري خواهدكرد
باسلام خداوند انشاالله یاری کند وبه همت آقایمان سید علی خامنه ای رهبر شجاع و تیز بین کشور اسلامی مان کمی هم به درد دل مارزمندگان فراموش شده هشت سال دفاع مقدس گوش دهندو اگر امکان داردلااقل وقت ملاقاتی را در طول این چند سال با رزمندگان هم مهیا میشد که دیدار معشوق و هم گفتگو ودرد دل ماراهم اقا ازنزدیک می شنید .خداوند انشاالله یاور وپشتیبان رهبرم مان باشد.....اینجانب هاشم رزم آرا از سال 1358 عضو بسیج وتاکنوم عضو فعال و ضابط وعضو شورای حوزه مقاومت بسیج 2 اداره های شهرداری مشهد مقدس دارای 36 ماه و 10 روز سابقه حضور درمیادین نبرد علیه متجاوزان ومزدوران شرق وغرب
سلام گرمم خدمت سرورعزیزتر از جانم رهبر بزرگوارم سید جان آقا جان اگر از بین معتادین بالای 50 سال آمار گرفته شود دیده میشود بالاترین آمار مربوط به رزمندگان است اگر از بین افراد خودکشی آمار بگیرید اکثریت مربوط به رزمندهای جبهه رفته است آقا جان اینها کاسه چکنم چکنم به دست ما رزمندها دادند وهرروز میگوئیم خدایا امروز چکارکنم چکنم به هرحال روح وروانمان داغون شده اگر شما هم روبرگردانید وچاره مشکلات نکنید بهتر است ما هم ...
سلام خدا قوت عاقبت امورتان ختم به خیر
سید جان ممنون
اعتقاد دارم اگر پیگیری شود و نمایندگان مجلس هم توجیه شود مطمئنا مصوب میشود
سلام علیکم.رزمندگان اکثرا بزرگسالند.ساعات کاری آنان باید تقلیل یابد و مشغول سنوات ارفاقی گردند.
آیا حقیقتا کسانی که قوانین را مصوب میکنند نباید همه رزمندگان را شامل شود
؟ باید به اطلاع مسولین برسانیم و از طریق نماینده حوزه خودمان پیگیری کنیم تا در مجلس تصویب شود تا همه رزمندگان را شامل شود متناسب حضور در جبهه
رهبر عزیزم وهمرزم شهدا ویادگارمردان بی ادعا ..خودشاهدایثار ومجاهدت های ان دورا ن پر خاطر ه بوده اید ..هنوزهم دوستدار شما وارزشهای ان دوران هستیم فلذا به فرموده امام نگذارید رزمندگان. درپیچ وخم زندگی بمانند وحال اکثران جوانان درمیان سالی دچار بیماری. های جسمی ومالی وشرمنده عیال هستند وعلی رغم قانون های تبیض امیز وکارشناسی واجرانشده اکثرن درپیچ خم کمیسوو ن پزشکی ووسایر قوانین فاقد اجرایی. به سختی روزگارمیگذرانند. لذا ازان مقام دلسوز ومبارز ترتیبی اتخاذ نمایید نسبت به اجرا وبهانه های اداری به همه رزمندگان توجه شوند دوستت داریم تازنده ایم رزمنده ایم.
بسمه تعالی
بنام خداوند بخشنده مهربان
باسلام وعرص وادب احترام خدمت رهبر معظم رهبری خامنه ای جانم به فدایت نمی دانم چطور وازکجا برای رهبرعزیزو مهربانم وبهترازجانم بنویسم اینجانب رزمنده هشت سال دفاع مقدس درلشگر 28پیاده کردستان عراق بمدت 24ماه خدمت ودر2 عملیات پی درپی بطورمتوالی وفعال حضور داشته وانجام وظیفه کردم وازمرزوبوم کشورمان عزیزمان ایران مقاومت کرده ونگداشیم یک وجب از خاکمان راکشورهای بیگانه دست درازی کنند وتااخرین ازقطره خونمان جنگیدیم وازمملکتمان دفاع کردیم ودارای کارت ایثارارتش می باشم وحدود20 ماه میشه عضو بسیج فعال پیشکسوتان هستم و53سالم وفاقد درآمد وبیکا رم وسرپرست 2مریص بدحال ودایمی ذهنی می باشم وداروهایشان گران قیمت وواقعا ازپس مخارجشان برنمی ایم وکمرم زیربار سختی ومشقت روزگارخم شده وهروز هم شرمنده اینها هستم وازخدمت محضر ووالامقا م خواهشمندم لطف وعنایت بزرگواری بفرمائید ودستور پیگیری رسیدگی اینجانب رامبدول بفرمائید قبلا ازمساعدت حضرت عالی ووالامقام تشگروقدردانی رادارم یه رزمنده دردمند عباس پور
باسلام‌‌باالتماس‌ سن‌کم‌به‌جبهه‌اعزام‌شدم‌چهارماه‌وشانزه‌روزربازی‌ دوره‌بیست‌وهشتماه‌اخدا‌خون‌درحلخدمت‌برای‌مجروحان‌ همسنگران‌عیال‌وارم‌باهمین‌مدارک‌میروم‌دم بیناد‌وگدای‌مکنم‌ تافکری‌به‌حال‌ خو‌ا‌نوادهام‌شایدبشود







سلام.برادر.زاهدی.هیچ.کس.به.نمایندگی.ازطرف.رزمندگان.خدمت.رهبرعزیز.نمیرود مگر.ایت.اله..شهیدی
هم.نماینده.مقام.معظم.رهبری.دربنیادهستند هم.ریس.بنیادشهید.خوب.مگر. .ایت.اله..شهیدی.نمیدانند...
نه.مجلس ..نه..دولت.هیچ..کدام..برای..مارزمندگان.کار.نمیکنند.الان.بعضی.ازنمایندگان ..میگن..وزارت
دفاع .کم.کاری.کرده..الان.نزدیک.انتخابات.است.نمایندگان. برای.رای.جمع.کردن.امروزه..
جلو امدن.اونم.چندروز.بیشتر .ادامه.ندارد. برادرمن.الان.30سال. ازدفاع.مقدس..میگذرد.اگرکاری. کرده.بودن.تاحالا.کرده.بودن..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi