شناسه خبر : 48370
سه شنبه 19 مرداد 1395 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران چهارمحال و بختیاری

قاسم سلیمانی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: حفظ روحیه ایثارگری، از خود گذشتگی و شهادت طلبی در جامعه بسیار ارزشمند است چرا که همین روحیات سبب شد در 8 سال دفاع مقدس به موفقیت و پیروزی دست یابیم.
 
وی با بیان اینکه برگزاری کنگره و یادواره شهدا سال گذشته در استان در همین راستا بوده است، افزود: علاوه بر برگزاری کنگره و یادوراه شهدا باید به فکر شهدای شاهد و جانبازان و ایثارگران نیز باشیم و از زحمات آن‌ها تجلیل کنیم.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تجلیل از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس ارزشی کمتر از تجلیل از شهدا ندارد در همین راستا باید با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق تا پایان امسال چنین کنگره‌ای را در استان برگزار نماییم.
 
سلیمانی تصریح کرد: اگر هر دستگاهی مجموعه خود را پوشش دهد و از امکانات موجود نیز استفاده شود برگزاری این مراسم هزینه چندانی نیز ندارد بلکه می‌توان ضمن ارزش نهادن به راه، روش و سیره شهدا از شهدای شاهد نیز تجلیل و قدردانی کرد.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi