شناسه خبر : 48399
چهارشنبه 20 مرداد 1395 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دندان طمع سیاسی کردن بنیاد شهید را دور بیاندازید

مضحک تر از همه اینکه مسیح مهاجری در میان سخنانش کوشید تا رسانه های حوزه ایثار و شهادت را به در هم شکستن بایکوت و ممنوع التصویری فتنه گران خائن تحریک کند.

داود حسین زاده - روز گذشته  دومین جشنواره تجلیل از برگزیدگان ایثار و شهادت در تالار سیدالشهداء با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی برگزار شد.

اما در میان زحمات برگزار کنندگان مراسم، اظهارات بی ربط و فاقد منطق یکی از سخنرانان تا اندازی ای کام دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت را تلخ کرد. مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی یکی از سخنران های این مراسم بود که متاسفانه با بی مسئولیتی و خودخواهی کوشید همایشی را که معطر به رایحه شهداست، به حمایت از فتنه گران آلوده کند.

آقای مهاجری! اگر خیلی از ممنوع التصویری فتنه گران ناراحتید، در روزنامه تان برایشان نوشابه باز کنید!



مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در خلال سخنانش در نهایت بی ربطی و به بهانه بیان خاطره چندین بار به ذکر نام یکی از فتنه گران ممنوع التصویر پرداخت. مسیح مهاجری البته به همین میزان از آلوده سازی همایش شهدا نیز اکتفا نکرد و ضمن انتقاد از بایکوت یکی از عناصر برانداز، او را "از بزرگان انقلاب" نامید!

مسیح مهاجری در سخنان خود گفت: «به دلایل غیر قابل قبولی بسیاری از بزرگان ما در بایکوت خبری قرار دارند که امیدواریم بنیاد شهید به گونه‌ای با رسانه‌ها تعامل داشته باشد تا بازخوانی انقلاب به نسل آینده درست شناسانده شود و از همه کسانی که انقلاب را آفریدند یاد شود و گرنه این یک خسران بزرگ است. زمانی حاج احمد آقا با من تماس گرفت و خواست به اتفاق آقای دعایی و ‌آقای" خ" به دیدار ایشان برویم، امام در این دیدار به ما گفتند چرا در اغلب روزنامه‌ها عکس و تیتر مربوط به بنده است، بهتر است از یک کارگر، دکتر و یا کشاورزی که کار خوبی انجام داده نیز یاد کنید. ما در مقابل این حرف امام نتوانستیم چیزی بگوییم چند روز بعد محمد هاشمی که آن زمان رئیس سازمان صدا و سیما بود نیز به همراه عده‌ای از مسؤولین به خدمت امام رسیدند که امام همین موضوع را به آنها نیز گوشزد کرده بود. آقای هاشمی به امام گفته بود اگر ما اخبار اول را به شما اختصاص ندهیم مردم آجرهای صدا و سیما را از جا در می‌آورند که امام گفته بود ارتباط ما با مردم قبل از صدا و سیماست.»

اینکه مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با وجود مشاهده همه خیانت ها و همصدایی هایی فرد ممنوع التصویر شده با رژیم صهیونیستی و آمریکا در فتنه 88، همچنان در حلقه چاکران و اراتمندان او باشد، مایه تعجب نیست و در واقع شاخصی از میزان شعور سیاسی مسیح مهاجری و نسبت او با انقلاب اسلامی و آرمان های شهداست. سخن این است که مسیح مهاجری اگر قدرت درک خیانت های فتنه گران را ندارد، لااقل باید در این حد بفهمد که جامعه ایثارگری کشور با همه وجود از فتنه گران متنفر است و نباید محفل این عزیزان را با نام بردن از خائنین به کشور و رهبری آلوده کرد.

مضحک تر از همه اینکه مسیح مهاجری در میان سخنانش کوشید تا رسانه های حوزه ایثار و شهادت را به در هم شکستن بایکوت و ممنوع التصویری فتنه گران خائن تحریک کند. باید به آقای مهاجری تاکید کرد که اگر از تصمیم داهیانه و قانونی مسئولان کشور برای ممنوع التصویری فتنه گران عصبانی است و مایل به شکستن بایکوت آن هاست، از روزنامه خودش شروع کند و پای تبعات آن هم بایستد! بدیهی است که رسانه های انقلاب و جامعه ایثارگری حتی برای مبارزه با فتنه گران هم حاضر نیستند رسانه خود را به نام آن ها آلوده کنند.

موفقیت های بنیاد شهید که طی سال های اخیر با مدیریت داهیانه حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی بدست آمده، محصول تعهد این یار همیشگی ولایت به اصل پرهیز از سیاسی شدن بنیاد شهید است. تاکید مقام معظم رهبری نیز همواره بر این بوده که بنیاد شهید باید از دسته بندی های سیاسی خود را دور نگهدارد. بر این اساس لازم است فریب خوردگان سیاسی و عناصر فرسوده ملتفت باشند که با بیداری مسئولان و نیز آحاد جامعه ایثارگری، بنیاد شهید نه تنها هرگز آلوده به سیاسی کاری نخواهد شد، بلکه در صف اول دفاع از رهبری عزیز و انقلاب پیشگام خواهد بود.

گفتنی است جمعی از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت روز گذشته در مراسم مذکور اعتراض خود را با ارسال یادداشت زیر به مسیح مهاجری ابراز کردند

 

منبع:شهیدخبر

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ایول فاش نیوز
پیوندتان مبارک
کارخوبی کردید که یادداشت حسین زاده شهیدنیوز را کار کردید
مطلب متین وسنجیده برادر حسین زاده در انتقاد از فرصت طلبی حامیان فتنه سزاوار ستایش است.خدمت گزاران خاندان معظم شهیدان وجانبازان وآزادگان در سازمان بنیاد شهید حتما توجه خواهند کرد که مفاد یادداشت برادر عزیزمان حسین زاده حرف جامعه ایثارگری است و از مسئولین بنیاد انتظار می رود در دعوت از افراد برای این گونه آیین ها از این پس دقت بیشتری مبذول فرمایند زیرا تکرار آن چه در مراسم تجلیل از رسانه های ایثارگری رخ داد می تواند واکنش های شدید جامعه ایثارگران انقلابی را پیامد داشته باشد
بنیادشهیدومدیریت داهیانه وولایت مداری.!!!باشدملالی نیست همه مال شماولی لطفاولایت فقیه رابرای شمامصادره نکیند.داهیانه وپدرانه ووووفقط ولی امرمسلمین چنین است ولاغیر..مدیریت بنیادمتاسفانه حتی ازمدیران خودبی خبرندودراین موردحرفهاوگله هازیادبوده که جای گفتنش اینجانیست.تابع ولایت باید گوش بزنگ باشد.بایداطاعت مطلق خودراعملی نشان دهندنه شعار.بخاطرهمین گفتیم تاولایت فقیه رافقط برای خودمصادره نکنید.زیراولایت فقیه مال همه میباشد. اطاعات ازولی امروظیفه شرعی واللهی بوده وواجب.والسلام.باتشکرازفاش نیوز.
...
اصلاً یادم رفته بود :

که مدتی جبهه بودم

ترکش به سرم خورد و مجروج جنگی هستم .

و فکرش را نمی کردم که :

رزمنده و جانباز حق و حقوقی دارد .

تا اینکه تقریباً 10 سال پیش :

استانداری از طریق تلویزیون اعلام کرد که رزمندگان بالای یکسال حضور در جبهه

خودشان را معرفی کنند .

که می خواهیم حقوق بدهیم .

رفتم اداره و گفتم رزمنده ام و 75 ماه در جبهه بودم .

باور نمی کردند و چشمانشان داشت از حدقه بیرون می زد .

سرباز بودند 4 ماه رفته بودن جبهه ؛ حالا شده بودند رئیس جبهه .

کلی برو بیا داشتن و اولاف الوف .

یک مدرک پایانی اتمام ماموریت و مازاد از جبهه داشتم .

نشان دادم . شاید دلشان خواست پاره اش کنند ولی نکردند .

گفتند برو پرونده جبهه ات را بیاور .

نامه دادند که از تهران پرونده ام را بیاورم .

نامه را پست کردم تهران که پرونده ام را بفرستند استانم که تشکیل پرونده

بدهم بمن حقوق بدهند .

مدتی بعد مسئول پرونده تهران بمن زنگ و گفت :

شما حقته و اینها چی میگن . و پرونده ات را مهر و موم شده به استان می فرستیم .

استان از من تلفن تهران را گرفته بودند .

بعد از چند روز 110 برگ پرونده ام از تهران به استانم رسید .

و هر وقت به اداره می رفتم بعضی ها قورلند کنان و کرشمه کنان ،

زیادی مدت جبهه ام را برای خودشان شاخ می دیدند .

و شدند دشمنم که چرا اینقدر زیاد بیشتر از آنان جبهه بوده ام .

و تا امروز منتظریم که به ما رزمندگان جانبازان 5 % حقوق نمی دهند .

و شروع کردم به وبلاک نویسی

و در سایت ها نظر نوشتن که به بچه های جبهه حقوق و معیشت بدهید

که حقشان است و شما به رزمندگان و جانبازان بدهکارید .

بعد از مدتی که با فاش نیوز آشنا شدم .

سایت خوبی بود و مطالب بسیار مفید از بچه های جبهه داشت .

و عمده مطالب درخواستی :

بلیط اتوبوس رایگان .

ماشین اتوماتیک .

معوقات صد ساله .

ترفیع اداره .

کوپن مرغ و تخم و مرغ ( سبد کالای امروز )

بلیط استخر .

زیارت و سیاحت ( حتی یکی درخواست داشت خانه زواری مشهد را به نامشان کنند

که راحت تر باشند .

و از این نوع درخواستها . که زیادند .

تا اینکه من نوشتم و نالیدم که :

آهای داد و فریاد که حقوق رزمندگان را بدهید .

و بعد از سالها دویدن که جانبازی ام را گرفتم و شدم 5 % .

نوشتم :

آهای ظالم ها 5 % چیه مگه فرق می کند به همه آسیب دیدگان و مجروحان جبهه

و جنگ از 1% و 99 % همه .باید حقوق و معیشت و مسکن و درمان بدهید .

...

و حقوق بگیران 4 تایی و سهامداران تازه فهمیدند که چه خبره و آنها کجایند .

( و البته خانواده شهدای عزیز و جانبازان عزیزی هم بودند که با محرومیت و دشواری

مواجه بودند و در حقشان تبعیض بسیار شده بود . )

و این شد که خط فکری سایت جامع تر شد و بطرف عدالت سوق پیدا کرد .

و تا آنجا پیش رفت که به عمق فاجعه پی بردند .

و فقر بچه های جبهه و جنگ را وحشتناک یافتند .

و هر چه بیشتر از مسئولین درخواست کمک و یاری می کردند .

مسئولین از اینان بیشتر دور و دورتر می شدند .

تا اینکه سایت به تشکیل صندوق همیاری رزمندگان دست زدند .

و مدتی نپایید که به سایت ؛ القاب رسانه برتر دادند .


و بچه های جبهه و جنگ

رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % هم فقیر و فقیر تر شدند .

و القصه .
چه عجب برادر فاش نیوز
که مطلب آقای حسین زاده مسئول سایت شهید خبررو درج کردید
البته بسیار بسیار تشکر میکنم بخاطر مواضع انقلابی آقای حسین زاده و شما که درج کردید
چه اینطرف چه انطرف ربطی به ماها نداره
فاش نیوز-شهیدنیوز-پیوندتان مبارک
خنجر از پشت زدن و نامردی و رذالت همه فتنه گران تاریخ و منجمله فتنه گران خیانتکار88 بر همه اهل حقیقت.. که طبق مقاله (اسلام واقعی کدام است؟) معیار حقیقت است نه افرادی که ادعا! دارند.. و متعجبم که چرا این مهاجری هنوز فتنه را نفهمیده است..اسرائیل و آمریکا هم به خیانت فتنه گران اعتراف کردند(همدستی)
اما مسیح مهاجری و امثالش نفهمیده اند!
سلام دوستان
همین مانده که بنیاد شهید سیاسی هم باشد وکارسیاسی هم بکند . حال اینکه بدون سیاسی کاری هنوز نتوانسته رضایت کامل ایثارگران را جلب نماید و مشکلات ایثارگران فراوان است . بعضی اصولگرایان متحجر وتندرو از اصلاح طلبان هم بیشتر خرابکاری دارند و جناح رقیب را فتنه گر میخوانند همیشه درفکر تخریب اصلاح طلبان هستند حال آنکه به فرموده مولا ع خیرالامور اوسطها بهترین کار میانه رویست . بنظر میرسد بیشترین مشکلات را در هر طیف از احزاب تندروها بوجود آوردند و روحیه نقد پذیری هم ندارند اما هنوز هم دست بردار نیستند .بهتر است دراین موقعیت حساس احزاب وگروه ها یک دل ویک صدا به پیش روند که بهترین نتیبجه را دربر دارد .به امید آن روز
اگر من آنجا می بودم از آقای مهاجری می پرسیدم قبل از اینکه از این آقای فتنه گر دفاع کنید بفرمائید جریان ملاقات این فتنه گر در شهر داووس با جورج سوروس اسرائیلی مربوط به چه بوده است و چرا شما و خودش و طرفداران فتنه گرش در پاسخ به این سوال حدود پانزده سال است روزه سکوت گرفته اید؟ همان ملاقاتی که اول انکارش کردید بعد مغلطه رسانه ای اش خواندید و حالا هم که سکوت پانزده ساله ای گرفته اید
بنـــــــــــــــــــــامـــ خـــــــدا
ســــلام برارواح طیبه شهداوامام شهدا،
ازاینکــــــــــه پیام تبریک برای فاش نیوزوشهیدنیوزنوشته اندکه دچارتوهم شدم که چطوراست که دورســانه که هردومسیرشان یکیست هردونام شهدارایدک میکشندیکی جان باز۷۰درصدطرف مقابل فرزندشهیدکه ایامی پدراینطرف بامدیرآنطرف درسرزمین عشق وجنون سرزمین خون سرزمینی که ازجان گذشتن حدیث اولش بودچطورباهم تماقض داشته اندکه متارکه بوجودآمده که امروزاین یکی دردفاع ازآن یکی تکانی خورده وجامعه هدف اینطورخوشحال شده اندحال اینکه برایم
بنـــــــــــــــــــــامـــ خـــــــدا
ســــلام برارواح طیبه شهداوامام شهدا،
ازاینکــــــــــه پیام تبریک برای فاش نیوزوشهیدنیوزنوشته اندکه دچارتوهم شدم که چطوراست که دورســانه که هردومسیرشان یکیست هردونام شهدارایدک میکشندیکی جان باز۷۰درصدطرف مقابل فرزندشهیدکه ایامی پدراینطرف بامدیرآنطرف درسرزمین عشق وجنون سرزمین خون سرزمینی که ازجان گذشتن حدیث اولش بودچطورباهم تماقض داشته اندکه متارکه بوجودآمده که امروزاین یکی دردفاع ازآن یکی تکانی خورده وجامعه هدف اینطورخوشحال شده اندحال اینکه برایم غیرقابل فهم بوداماچراجناب مهاجری دراین همایش دراین نشست قصدداشته مطلب رابسمت دیگری سوق دهدوازفتنه حمایت کنداین یک امرمجزا،تفکیک شده،وروشن است مسئله فتنه بارهاوبارهاازلسان مبارک رهبرمعظم انقلاب خط قرمزنظام خوانده شده واین مطلب نیازبه بازسازی وتکرارهرروزه نداردوهرآنکسی که درحرکتش ازسرعت مطمئنه که همان سرعت ولی امرمسلمین است تخطی نمایدقطع به یقین ازخط قرمزنظام عبورکرده که اینهم خودخلاف اصول نظام است ،مهاجری باشد،من باشم،شماباشید،هرکسیکه دراین انقلاب واین مملکت دستی برآب داردیامسئولیتی داردبایدخویش رادرمسیرولایت همپای باارزشهاکندودرمسیرانقلاب برای حفظ ارزشهاییکه باخون مقدس شهدابدست آمده حرکت کنددرغیراینصورت اگرروزی هزاوبارقانون نظام رابخواندوهزارباریادوخاطرات انقلاب ومشقتهارامرورنمایدبازهم دراصل همپایی بااصول مشکل داردونیتی سوءامیدوارم که هم مسئولین وهمـ کارگزاران این مهم رادرنظربگیرندتاخدایی ناکرده به شئونات نظام خدشه ای واردنشود.انشــــــــــــــاالله،اطیعوالله واطیعوالرسول واولامرمنکــــــــــــم .این شعــــــــــارخطوط مقدم جنگ بودکه درسنگرکمین که نزدیکترین سنگربه دشمن بودروزانه مرورمیشدودرتدارکات همکه سی کیلومتری خط بودروزانه مرورمیشدواین مروروهمدلی مارابرهمه جهان غالب نمودودنیامغلوب بسیج سپاه ارتش جهادودریک کلمه ملت بزرگ وارزشی ایران شد،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi