شناسه خبر : 48436
شنبه 23 مرداد 1395 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایران هیچ خط قرمزی در حمایت از متحدانش ندارد

هاآرتص: ایران هیچ خط قرمزی در حمایت از متحدانش ندارد
یک روزنامه صهیونیستی نوشت: ایران در حمایت از متحدان و هم‌پیمانانش هیچ خط قرمزی ندارد.
پایگاه اینترنتی روزنامه هاآرتص در تحلیلی به قلم ساموئل کولین نوشت: ایران که از دولت سوریه و حزب‌الله لبنان حمایت می‌کند، حضور خود را در سوریه و لبنان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده و در حال حاضر در مرزهای اسرائیل به سر می‌برد. ایران از متحدان خود حمایت چند وجهی می‌کند و به هیچ خط قرمزی محدود نمی‌شود.
این حمایت به شکل مشاوره یا کمک و یا حتی با حضور نیروهای بسیج نشان داده می‌شود.
اتحاد میان سوریه و ایران یکی از قدیمی‌ترین اتحادها در منطقه و هم‌سن انقلاب اسلامی ایران است. حزب‌الله لبنان نیز در سال 1982 با مساعدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس شد.
حضور ایران از زمان آغاز بحران در سوریه در منطقه افزایش یافته و شکل متفاوتی به خود گرفته است. در حوزه نظامی ایران صدها تن از اساتید خود را به سوریه اعزام کرد تا به طور همزمان 80 هزار افسر و سرباز ارتش دفاع ملی را آموزش دهند. این نیروها مسئولیت پشتیبانی از نیروهای ارتش را برعهده دارند و از شبه نظامیان، نیروهای داوطلب علوی‌ها، مسیحیان و دروزی‌ها تشکیل شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi