شناسه خبر : 48487
دوشنبه 25 مرداد 1395 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار شهیدی با خانواده ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز یکشنبه 24 مردادماه در سفر استانی هیئت دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در منزل شهیدان «علی صفدر و یارمحمد افروز»، جانباز سرافراز 70 درصد «علی محمد قاسمی» و جانباز و آزاده سرافراز «سیدحمزه اکوانی» ضمن دیدار با آنان از صبر و فداکاری خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها، گفت: من حامل سلام و درود مقام معظم رهبری برای شما هستم، ایشان برای دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و توجه به مسائل این عزیزان توصیه‌های فراوانی کرده‌اند.
معاون رییس جمهوری با اشاره به فداکاری خانواده معظم شهدا و ایثارگران در عرصه‌های مختلف ادامه داد: به نیابت از رییس جمهوری و هیئت دولت برای دیدار با کسانی که انقلاب و اسلام را یاری کردند به دیدار ایثارگران آمده‌ام و از صبر، فداکاری و استقامت شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر می‌کنم و باید در نظر داشت اجر و ثواب صبر و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران و همسران آنان نزد خداوند متعال محفوظ است.
وی با بیان اینکه در به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی، مجاهدت‌ها و رشادت‌های همسران شهدا و جانبازان بسیار مشهود است، گفت: ما تمام توان خود را برای خدمت به ایثارگران به کار می‌گیریم هرچند این خدمت ذره‌ای از زحمات و ایثار این عزیزان را جبران نمی‌کند و امروز باید بدانیم امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون ازخودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان است و همه باید قدردان آنها باشیم.
وی گفت: جمعی از عزیزترین آحاد ملت ایران در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی با تقدیم شهید و جانباز تلاش و ایثار کردند و در این مسیر سخت، آزادگان نیز با تحمل رنج اسارت حق زیادی به گردن ما دارند.
گفتنی است، در این دیدارها خانواده شهیدان افروز ابعاد شخصیتی این شهیدان بزرگوار را بیان کردند و جانباز سرافراز 70 درصد محمدعلی قاسمی و جانباز و آزاده سرافراز 9 سال اسارت سید حمزه اکوانی نیز به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.
گفتنی است، استان کهگیلویه وبویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن دفاع جانانه غیور مردان و زنانش از آب و خاک میهن اسلامی بیش از 1800 شهید، 9000 جانباز و 318 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi