شناسه خبر : 48502
سه شنبه 26 مرداد 1395 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند قطره از دریا!

فرید اسکندری- سلام به امام خامنه ای و روح شهدا و امام شهدا 

آقای دستجردی عزیز ( نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی )! ای کاش نماینده ما هم مثل شما بود. دوست دارم راهم دهند به مجلس واجازه دهند ازتریبون مجلس بصورت علنی و رسمی درد دل رزمندگان و جانبازان را برای تصمیم گیران و متولیان دولت و مجلس با صدای رسا، بدون تپق بیان کنم؛ بعدش اگر هم بمیرم آسوده و پیش امام و شهدا و خدا و پیغمبر رو سفید صدرصد خواهم بود.

از رییس مجلس و نمایندگان مجلس، آنهایی که پیرو خط امام راحل و امام خامنه ای و جزو ولایتمداران راستین هستند تقاضا دارم این اجازه را به قیمت جانم  بدهند - به شرف زهرا قسم و روح مادرم که بخاطر خبرهایی که در زمان جنگ از طرف من و 4 برادر دیگرم می آوردند و محیط روستا کوچک بود - آنقدر خبر شهادت و مارش حمله شنید که در سن 54 سالگی سکته مغزی و به نظر بنده شهید شد. حاضرم این کار را انجام بدهم.

من تمام گفته هایم را از دریای سخن چند قطره نوشتم و دستتان درد نکند و چاپ و انتشار دادید یا یک نماینده به تمام معنا آزاده حرف دل ما را به گوش رزمندگان یا همان ایثارگران برسانند. دکتر دستجردی تو را جان و خون امام حسین(ع) از طرف بنده پیش محمد کوثری فرمانده قبل لشکر محمد رسول الله برید کسی که از خانواده 12 نفری 5جوان و نوجوان 13 ساله در جبهه های مختلف می جنگند و بنده که از 13 سالگی تا 16 سالگی و پایان جنگ ودر 160 کیلومتری خاک کردستان عراق در بیت المقدس3 و همرزم سردار محمودآبادی یا همان حاجی استوار جنگ شانه به شانه و عملیاتی که با فرماندهی ایشان می خواستیم از میان کردهای عراقی با عبور از شهر سلیمانیه عراق با لباس کردی از پشت حمله کنیم و از طرف گوهجار و توپخانه عقبه بچه های سپاه و ارتش و بسیج عملیات کنیم و 4 روز مسیر را باید طی می کردیم تا آماده آغاز عملیات شویم که متاسفانه و متاسفانه توسط ستون پنجم لو رفت و سردار محمودابادی که الان کنار امام خامنه ای خدمت میکنند فرمودند اگر این عملیات لو نمیرفت حداقلش این بود که گردان قمر آباده گردان حمزه و گردان های دیگر که شاید با ما بودند کمترین رزمنده اگر شهید نمی شد، حداقل تیر نخورده نداشتیم.  و در جنوب در کربلای 4 و 5 در فاصله دقیق یادم نیست بین 9 الی 15 روز تا کربلای 5 طول نکشید.

آیا شخصی مثل من در شلمچه دو عملیات کربلای 4 و 5 در گردان های عملیاتی خط شکن و صف مقدم بودم وتا فاو و طلاییه گرفته تا شلمچه و کردستان در  مدت 16 ماه و شاهد تکه تکه شدن بچهه ها بودم و همرزم بزرگانی که از برادر بیشتر خاطر مرا میخواست سردار شهید هاشم اعتمادی و داشتن پرونده شیمیایی و اعصاب و روان و بستری چندین بار در درمانگاه های صحرایی زیر آتش هوا و زمین بستری بودم، سالم مانده ام و یک درصد جانبازی ندارم!

آقای کامران دستجردی، زبان گویای ایثارگران هر چند می دانم دولت نمی گذارد سخنان شما به مرحله اجرا برسد اما شما را یک دلسوخته بی مادر و ایثارگر و فرزند روح الله بنده حقییر مشغول ذمه کرده ام. اجرتان با سقای کربلا (ع) در روز حضور امام زمان و روز محشر. زنده باشید.

اینستاگرام
درود بر شما برادر شجاع و بابصیرت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi