شناسه خبر : 48547
سه شنبه 26 مرداد 1395 , 15:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنها فرزند جانباز در ایران خودرو دیزل

حمیدرضا رضایی- بنده فرزند جانباز 70 درصد قطع نخاع از سال 1388 به صورت قراردادی وارد ایران خودرو دیزل شده ام که این موضوع اصلا ارتباطی به خانواده شاهد بودن بنده نداشته. توی این سال ها به عنوان کارگر کنترل کیفیت مشغول به کار بوده ام.

 از آنجایی که در مجموعه ایران خودرو دیزل، تنها فردی هستم که فرزند جانباز 70 درصد میباشم و جزو خانواده شاهد به حساب می آییم شرکت ایران خودرو دیزل هیچگونه اقدامی جهت تبدیل وضعیت و یا اعمال مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد اینجانب که مرتبط هم می باشد، نمی کند.

 تمام ملت ایران میداند که ایران خودرو شرکت دولتی است ولی در جایی که ما فرزندان شهید و جانباز حق به گردن این دولت و ملت داریم و تمام عمر سرباز و خدمت گذار پدارانی بودیم که جان خود را برای همین شرکت و ملت فدا کردن، هیچگونه اقدامی جهت اعمال مدارکی که واقعا" به امید و آرزویی برای آن زحمت کشیدیم، نمی کنند.

 تا جایی که این سرباز حقیر به خاطر پیگیری هایی که کرده ام، کاملا غرض ورزانه و عمدی با تعداد اندکی از همکاران از 4000 نفر پرسنل به صورت سه شیفت به شرکت خدمت می کنیم، از این بابت اعتراضی ندارم. شاید اینجا خدمت بیشتری از دستمان بر بیاید ولی وعده ی لباس گرم مارا می کشد و در افکار ملت، ما استفاده کننده از تمامی امکانات هستیم. در صورتی که برای شمایی که متن بنده را میخوانی وقت گذاشتین، قسم میخورم وعده وعده وعده ... شما اگر چیزی دیدین، ما هم دیدیم!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
عزیزیم ما فرزندان شهدا و ایثارگران تبدیل شدیم به کارت برنده بعضی مسئولین وخار چشمشون
فقط وعده الکی وتصویب قانون و عدم اجرایی قانون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi