شناسه خبر : 48548
سه شنبه 26 مرداد 1395 , 16:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت سالروز ورود آزادگان

انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

سلام بر 26 مرداد 69

سالروز بازگشت سرافراز آزادگان مقاوم که تفسیر آیات نور کتاب آسمانی شدند

همانان که مصداق کریمه ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا،تتنزل علیهم الملائکه ان لا تخافوا و لا تحزنو و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون قرار گرفتند.

کسانی که گفتند پروردگار ما الله است و بر گفته خود استقامت کردند و آنگاه ملائک آسمان بر آنان نازل گشته و بشارت بهشت موعود را بر آنان دادند گوارای وجود پرنورشان باد پاداش الهی صبر و مقاومتشان.

سلام خدا و ملائک بر شما که همچون سفیران کربلای حسینی در 61 هجری، پیام آوران کرامت انسانی مکتب اسلام در قرن حاضر شدید و بر انسان با تفکر مادی،ثابت کردید حتی شکنجه های شدید جسمی و روحی وحشیانه مزدوران بعثی، حتی ذره ای تزلزل بر ایمان اعتقاد راسختان عاجز ماندند.

آری این شما بودید که ان لا تخافوا و لا تفرقوا را به منصه ظهور رساندید.

شماییکه سینه هایتان فراخ تر از اقیانوس، وسعت دیدتان چون آسمانهاست و پس از آزادگی نیز با پایداری جانانه خویش لحظه ای از راه نورانی ولایت منحرف نشدید، ای آزادگان از خود رهیده و به خدا پیوسته روزتان مبارک

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi