شناسه خبر : 48551
چهارشنبه 27 مرداد 1395 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدا مدال طلا به رستمی توسط خانواده شهید

فرزندان شهید محمد خلیل پور نهر از تبریز در نامه همراه این مدال طلا نوشتند:
 
احتراما: خیلی خوشحالیم از اینکه این نامه را در شب ولادت باسعادت آقا علی ابن موسی الرضا ع برای شما می نویسیم. امروز در خبرها شنیدیم که فرزند خلف کرمانشاه قهرمان ( آقای کیانوش رستمی ) در بازیهای المپیک ریو برزیل توانست با قهرمانی دررشته وزنه برداری، مدال طلا را تصاحب بکند و سپس همان مدال را در کمال احترام و نشاط قلبی و روحی به شهدای عزیز مدافع حرم تقدیم نماید.
 
ما پس از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدیم. مخصوصا در شب ولادت آقا امام رضاع. واقعا یک هدیه بزرگی برای ما بود.
 
بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا ما هم هدیه ای هر چند ناقابل از شهر تبریز برای قهرمان کرمانشاهی کشورمان و قلب بزرگ و مهربان ایشان هدیه بکنیم.
 
این هدایا از سوی مهدی خلیل پور نهر و محدثه خلیل پور نهر تقدیم میشود. ( از سوی خانواده شهید محمد خلیل پور نهر/ از شهدای دفاع مقدس در سال ۱۳۶۰ در منطقه سوسنگرد/ شهر بستان )

تقدیرکنندگان:
مهدی خلیل پور نهر: ( ۱۷ ساله ) تقدیر شده فرهنگی حوزه فن آوری هسته ای و دریافت کننده لوح تقدیر از سوی ریاست محترم جمهور وقت و ریاست محترم وقت سازمان انرژی اتمی در سال ۱۳۹۰ در نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران و شهروند نمونه افتخاری تبریز و آتش نشان افتخاری شهر تبریز و استان اردبیل.

محدثه خلیل پور نهر: ( ۱۱ ساله ) شهروند نمونه شهر تبریز و آتش نشان افتخاری تبریز و شهریار شهر مشهد مقدس و تقدیر شده دفتر مقام معظم رهبری با اهدای یک جلد کلام الله مجید.

اینک به پاس این قهرمانی ارزنده و اقدام زیبای قهرمان عزیزمان با تقدیم مدال مقدس قهرمانی به شهدای مطهر مدافعین حرم. اینجانبان مهدی و محدثه ( خواهر و برادر ) با فراهم نمودن هدیه ای برای قهرمان بزرگ و سینه ستبر کرمانشاهی، قصد عزیمت به استان کرمانشاه و تقدیم این هدیه به قهرمان وطن و خانواده محترم ایشان ( آقای کیانوش رستمی ) و مردم شریف و بزرگوار و جامعه ورزش استان کرمانشاه را داریم.
 
البته باید عرض بکنیم که چند مدتی است کرمانشاه برای خانواده ما، حکم شهر دوممان را دارد. ما در شهر زیبای کرمانشاه چند بار میهمان بوده ایم. هم میهمان برادران تشیع و هم میهمان برادران عزیز اهل تسنن. ضمنا دو بار هم در این شهر مورد احترام بزرگ و مورد مصاحبه تلویزیونی بوده و افتخار صحبت مستقیم با مردمان مهربان این استان را از طریق تلویزیون داشته ایم.
 
ما دوستان بزرگواری در کرمانشاه قهرمان داریم. امیر سردار کیومرث حیدریان عقاب زاگرس و خلبان قهرمان کرمانشاهی از آن جمله است که محبت و احترام و قهرمانی های ایشان همیشه در قلبمان است. زنده یاد حاج آقا شریفی مدیرکل محترم سابق سازمان صدا و سیما از آن جمله است. حضرت آقای ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه محترم شهر مقاوم پاوه از آن جمله است و شیرزن دوران دفاع مقدس گیلانغربی حاج خانم حیدرپور که نظر لطف بزرگی بر خانواده ما دارند و همچنین برادر عزیزمان جناب آقای خزائی.
 
بلی کرمانشاه برای ما خاطرات بزرگ و زیبائی دارد. فیلم مصاحبه های ما در کرمانشاه و حضورمان در شهر زیبای پاوه و استقبال بسیار گرم مردم بزرگوار این شهر و شخص حاج آقا ماموستا ملا قادرقادری، زبانزد مردم بزرگوار کرمانشاه هم هست.
 
این خاطرات و مهربانی کرمانشاهی های بزرگ و بزرگوار هیچگاه و هیچگاه از خاطر ما فراموش نمی شود و نخواهد شد. لذا ما میخواهیم برای قدردانی از شیرمرد قهرمان کرمانشاهی در اولین فرصت به کرمانشاه سفر نموده و مدال طلای ناقابلی را از سوی خودمان و خانواده مان که بطور مشترک ( مهدی و محدثه ) خریداری کرده ایم به آقای کیانوش رستمی تقدیم بکنیم.
 
البته این برای ما شرمندگی است که صحبت از مدال طلا می کنیم. چون هدیه ناقابل ما ارزش اینهمه صحبت کردن را ندارد. اما داشته ما فقط همین است و می دانیم که ان شاء الله قطعا مورد عنایت و توجه آن قهرمان المپیک قرار خواهد گرفت. اما یک روزی همه رفتند حضرت یوسف را از بازار بخرند. یک پیرزنی هم آمد تا جناب یوسف را بخرد، آنهم با چند تخم مرغ.
 
گفتند یوسف گران است و نمی شود او را با این چیزهای ارزان خرید. پیرزن گفت، میدانم، اما فقط میخواهم به این بهانه در صف خریداران یوسف دیده بشوم. این برای من کافی است. حالا ما هم برای یوسف مهربان و نجیب کرمانشاه میخواهیم در صف ایشان دیده بشویم. والا بزرگانی هستند که دل زیبای کیانوش رستمی را رستم وار و کیانوش وار خواهند ربود و محبت ایشان را خواهند خرید. ولی خواهش میکنیم دل ما را ( این دو نوجوان ) را نشکنید و اجازه بفرمائید تا ما هم در صف خریداران محبت آقای کیانوش رستمی دیده بشویم.
 
مستحضر باشید دل ما به اندازه کافی از محل شهادت عموی شهیدمان شکسته است. ما میخواهیم با این اقدام، قلب عموی شهیدمان و عموهای شهیدانمان را شاد بکنیم.
 
چون همه شهدا عموهای ما هستند. ما به استان غیور کرمانشاه خیلی بدهکاریم. ما به مردم بزرگوار کرمانشاه و شهدای آن خطه قهرمان و دلاورمردیهای برادران اهل تسنن و تشیع خیلی بدهکاریم.
 
درود بر کرمانشاه سینه ستبر ایران. درود بر برادران عزیز اهل تسنن و تشیع. درود بر وحدت و همدلی بین همه برادران و خواهران اقوام و مذاهب و اقلیتهای دینی مختلف که در استان کرمانشاه زندگی وحدت آفرینی دارند.
 
درود بر شهدای عزیز و بزرگوار کرمانشاه. درود بر شهدای بزرگوار کرمانشاه. درود بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمام مدیران و مسئولان و خادمین صدیق کشور و استان کرمانشاه. درود بر ملت بزرگوار ایران. درود بر آذربایجان و کرمانشاه.
 
توضیح: این نامه با راهنمائی و کمک بابامون نوشته شده است. قطعا ما به تنهائی  نمی توانستیم این نامه را با این متن بنویسیم. لطفا بدانید که ما رعایت امانت کردیم.
با نهایت سپاس
 
منبع:بیستون 
اینستاگرام
قدم تمام خانواده محترم شهدا برروی چشمان تک تک کرمانشاهی های مهمان دوست خیلی خوش امدید قدم بر تخم چشمان این جانباز وبرادر شهید هم بگذارید .دوستتان داریم مهمانان عزیز خوش امدید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi