شناسه خبر : 48579
چهارشنبه 27 مرداد 1395 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار کتاب خاطرات آزادگان و جانبازان

علی کاظمی با اشاره به اینکه بنیاد استان برای ثبت و ضبط آثار و خاطرات جانبازان و آزادگان اقدامات مثبتی را داشته است، عنوان کرد: مسئولان فعال در حوزه معاونت فرهنگی بنیاد همکاری خوبی از سوی جانبازان و آزادگان برای ثبت آثار ارزشمند شاهد بوده‌اند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با حمایت‌های دولت و همچنین همکاری دیگر دستگاه‌ها آثار را به چاپ رسانده و در اختیار مردم و به خصوص نسل جوان قرار دهیم تا گام موثری در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 130 هزار سند در مجموعه موزه شهدا نگهداری می‌شود، اظهار کرد: این آثار باید به درستی به مردم معرفی شود تا همگان بدانند انسان‌های وارسته چه خصوصیت‌هایی داشته و چه ایثارگری برای حفظ این مرز و بوم کرده‌اند.

کاظمی به جامعه 50 هزار نفری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اشاره کرد و اظهار داشت: 370 نوع خدمت توسط همکاران ما در استان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم‌های خوبی برداشته شده است، گفت: امیدواریم با همراهی دیگر نهادها و دستگاه‌های استان اقدامات بیشتری در این راستا انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به گردآوری خاطرات آزادگان و جانبازان گفت: این خاطرات در قالب یک کتاب در زنجان منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مجموعه خاطرات 500 نفر جمع آوری شده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi