شناسه خبر : 48600
پنجشنبه 28 مرداد 1395 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای جعفرزاده! آیا کسی به فریاد من و تو گوش می دهد؟!

رضاامیری فارسانی- بنـــــــــــام خداے شلمچــــه، خــداگواه است می خواستم ننویسم ولی یک حسے از درون نهیب زد ڪه چی شد؟ تمــــام رسالتت را انجام دادی؟ پسرشهید و رزمنده! و آمـــدم دوباره بنـــــویسم.

جناب برادرعزیزم جعفرزاده!

الحق ڪــ.ـه هنوز در راستای بسیجــــے بودنت هیچ شکی نیست اما سئوال اینجاست که انتقادشما، نوشته های ما، داد و فریادهای ایثارگران، تنهــــا انعکاسش برمی گردد به خود جامعه هدف و تنهــــا کسی که ازاینهمه نامردمی، اینهمه بی توجهی زجر می کشد، خود ایثارگران هستند و لاغیـــــــــــــر.

 این را مطمئن باشید که هرگز مسئـــولی بخاطراینکه شمانوشته ای، نقدکرده ای ومن فریادمی زنم که کــــوآن شـــرافت هاراکه فرزندان شهید، جان بازان واقعی جنگ درحال فنا هستند، خم به ابرویش نخواهد آورد! کشـــوری که دستگاه قضایش فرزند شهید بیمـــــار را یک مجــــرم بشناسد، دستگــاهی که فرزندشهید جان بازش سی نامه به ریاست بنیاد بنویسدکه مرد خدا! به شرافت شهدا می خواهند گازمنزلمان را قطع کنند، شما به من کمک معیشت می دهید؟ من اصلا" معیشت ندارم! اصل معیشتم خراب است!...و توجه نکنند!

 مملکتی که مقرراتش فقط روی کاغذ مختص ایثارگران باشد درحالیکه من فرزندشهید بواسطه داروهای مصرفی ناشی ازمشکلات اعصاب و روان، همه دندان هایم ریخته در دهانم و شب تاصبح درد می کشم ومسئولین متولی اش تعهدی ندارند، انتقاد شما هم مشکلی را حل نخواهدکرد.

 دوست و برادرعزیز و ارزشی ام جناب جعفرزاده عزیز! خداگواه است که خیلی از بچه های دیروزی که بدون ادعا تاپای جان درجبهه ایثار می کردند، امروز برای نان شب محتاجند و این را به خوبی مسئولین طراز اول می دانند و اگرخواستی با خصوصیات بسیجی وار عین روزهای جنگ سخن بگویی، با یک برچسبی مانند جنجالی بودن یا جعل اسناد کردن یا یک اصطلاحی که مخرب باشد، باهات برخورد خواهند کرد.

 پس بایدگوشه ای کــــزکرد و با چهــــره ای مظلوم منتظر یک نگاه ولایی بود والا نه مقننه،نه مجریه،نه قضائیه امروز تعهدی ندارند و فقط تبلیغات و انتشار شعار ایثار و رسیدگی به ایثارگران بالاست.

والسلام من اتبـــــــــع الهدی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام.بایدبگم تازمانیکه بین فرزندشهید.جانبازان درصدپایین وبالاوآزادگان ودوستان اختلاف ووووووجوددارد.همین است وفریادرسی نیست.فقط رمزموفقعیت وحدت واتحادوپیگیری میباشد.درغیراین صورت بایدکنج خانه نشست ومنتظرمعجزه بود....
نقشه همیشگی شیطان این میباشد اختلاف بینداز حکومت کن .
کدام انسجــــــام وقتی شمابزرگوارازنوشتن نامت خودداری میکنی وبقیه بانامهای م،ر،وت،ب وناشناس و......درسایت حضورداریدآدم بایدباکی انسجام برقرارکتدبزرگوار
سلام.کاملاحق باشماست اگرنام بزنیم حل میشه؟یک پیشنهادبودوهمیشه هم پافشاری داشته ودارم.منظوربزرگوارانی مثل سایت فاش نیوزوشماهامیباشد.اعلام کنیدماها هم درخدمتیم.بازدن نام مابرادرتاثیری ندارد.همه تشکیلات دارندجرما.بسم الله بگید بنده هم نام رامیدم هم کدملی خودم را..آب ازسرمان گذشته ونیت مااین است که همه دورهم جمع شوند.زدن نام درفاش نیوزچیزی راحل نمیکند.مادرخدمتیم.همین فردااعلام شودبیاییدماهمه جوره هستیم..مایک نظردادیم ونظرمان اعتقادماست... بازهم میگم اینطوربه هیج کجانخواهیم رسید.پوست بعضی هاآنقدرکلفت شده که بایک نام وچندنام ککشان نمی گزد..بسم الله.
داداش باکسی دعوا نداریم !!!! شما هر جور دلت میخواد عمل کن . و لی اینچنین رنج نامه ها و دلنوشته هاتو همیشه بنویس ما هم نظر میدیم . رضا جان دوسست داریم . رضا کان دوسست داریم . مر گ بر امریکا . مرگ بر دشمن فارسانی ها . درود بر امیری .
فعلا هم بنیاد شهید و هم سپاه که نزدیکترین به ما آزادگان و جانبازان و خاواده شهدا هست ضربه می بینیم و قوانینی را که باید اجراء کنند نمی کنند آنوقت از کسانی که علیه ما بودند و هستند انتظار داشته باشیم فقط سید علی خامنه ای را داریم و گرنه همه بر علیه م هستند مجلس قانون سپاه را تصویب و برای اجراء به سپاه داده چرا ماده 179 را اجراء نمی کنند؟
...
وام مسکن در بودجه بیاد به بچه های جبهه و جنگ که نمیدن .

رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % را حقوق نمی دهند .

وام مسکن هم نمی دهند .

اصلاً ایثار گر نمی دانند .

وام مسکن در بودجه فقط برای دیگران است .

وقتی بما وام مسکن نمی دهند .

ای رزمندگان

آهسته تر

کآرام جانم می رود .

روح و روانم می رود .

نشنیده ای :

گویی که نیشی دور از او

در استخوانم می‌رود .

من خود به چشم خویشتن

دیدم که جانم می‌رود .

جان از تن رزمندگان .

روح از روان جانبازان .

آهسته تر .

آرامتر .

از هم جدا افتاده اند .

در هم فنا افتاده اند .

ای نقش در عالم زنی .

ای جان در کالبد زنی .

یاری نما .

جاری نما .

خون در بدن .

جان در نفس .

تا معبودم شوی .

تا مقصودم شوی .

سجده کنم .

نام تو را جاری کنم .

تنها به تو تکیه کنم .

از نامردمان دوری کنم .

تنها تو را سجده کنم .

از تو به خود یاری کنم .

...

ای فاش نیوز .

من دزد شبرو نیستم .

تیغ بر متنم نزن .

من پهلوان عالمم

من تیغ رویارو زنم .

صاحبقران عالمم

بر ایل و بر اردو زنم .

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi