شناسه خبر : 48626
جمعه 29 مرداد 1395 , 14:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایران طلایه دار مقاومت

 
ایران طلایه دار گسترش فرهنگ حقیقی مقاومت در سطح جهان است
 
دولت بهار: معاون وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران با تبیین استکبارستیزی ملل مظلوم جهان در مقابل تهاجم و نفوذِ فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و امنیتی دشمنان به ویژه آمریکا، طلایه‌دار گسترش فرهنگ مقاومت در سطح جهان است.
  

«معن حیدر»، معاون وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دمشق، گسترش فرهنگ واقعی مقاومت برای همه جوامع بشری را یک تکلیف خواند.

نباید فداکاری‌های مقاومت را از یاد ببریم

وی افزود: این وظیفه بر دوش همه ماست که ایثارگری‌ها و فداکاری‌های نظامیان جبهه مقاومت در میدان نبرد را با شهادت آنها از یاد نبریم بلکه باید پیروزی‌هایشان را جاودانه سازیم تا میراث پرافتخاری برای نسل‌های آتی و انگیزه‌ای برای ایستادگی در مسیر مقاومت و ذلت ناپذیری باشد.

حیدر با اشاره به اینکه رسانه هم در میدان نبرد شکلی از اشکال مقاومت است، گفت: مقاومت تنها در جبهه نبرد نظامی یا مانورهای سیاسی حضور ندارد بلکه در جبهه فکری و فرهنگی ضد استکبار نیز حضور فعال دارد.

وی تاکید کرد: در عین حال هنر نیز که در طول تاریخ پیام آور فرهنگ‌ها بوده باید هم ردیف رسانه و سلاح، جبهه مقاومت را یاری دهد.

حیدر با بیان اینکه هنر ابزاری برای حفظ تاریخ است، گفت: در مرحله کنونی بسیار مهم است که از این ابزار برای رساندن حقیقت گفتمان مقاومت به جهانیان استفاده کنیم تا دروغ پراکنی‌های گسترده غربی‌ها درباره جبهه مقاومت را از اذهان عمومی جهانیان پاک کنیم.

این مسئول سوری ادامه داد: در عصر حاضر که فناوری و ابزارهای فرهنگ‌سازی جدید جهان را درنوردیده نیاز به تلاش هنری و فرهنگی بزرگ‌تر برای رساندن صدای مقاومت به گوش ملت‌هاست تا اهداف و مسیر تروریسم و استکبار ستیزی از تحریف‌سازی‌های دشمنان در امان بماند.

حیدر در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از کوشش و همت جمهوری اسلامی ایران در گسترش فرهنگ مقاومت در سطح منطقه و جهان گفت: برگزاری چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت در ایران آن هم در زمانی که بیش‌تر تولیدات سینمایی در کشورهای منطقه و جهان فارغ از قضیه مقاومت است جای تقدیر فراوان دارد و از خبرگزاری فارس نیز در مقام رسانه حامی مقاومت به دلیل حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌هایی سپاس می‌گوییم.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به منظور تبیین فرهنگ مقاومت در مقابل تهاجم و نفوذِ فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و امنیتی دشمنان به ویژه آمریکا در راستای استکبارستیزی ملل مظلوم جهان و مبارزه با «تروریسم» و «صهیونیسم بین­ الملل»، چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را در شهریور ماه در بخش‌­های «سینمای ایران» و «سینمای بین­ الملل» با حضور فیلمسازان داخلی و خارجی برگزار می‌کند.

 

اینستاگرام
درست گفتند...باید تاریخ جنگ و حماسه برای ملتها بعنوان افتخار ملی و حماسه اسلامی نوشته شود ..هنرمندانه و زیبا
.......؟؟؟؟؟!!!!....؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi