شناسه خبر : 48645
شنبه 30 مرداد 1395 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده های شهدا و ایثارگران فارس حامی ایتام

نشست مشترک مدیران کل و روسای شهرستانهای بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس و کمیته امداد امام خمینی به منظور اجرای طرح حامیان بهشتی در استان در اردوگاه شهید آیت الله ربانی شیراز برگزار شد .
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در این مراسم گفت : در این طرح که برای نخستین بار در کشور در استان فارس اجرا می شود و با استقبال گسترده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان همراه بوده است زمینه ای فراهم می شود تا این خانواده ها به نیابت از فرزندان شهیدشان از ایتام استان حمایت های مالی و معنوی کنند.
رجبعلی راهی افزود : 156 نفر از کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان نیز از مهرماه سال 91 تا کنون حامی 242 فرزند بی سرپرست شده و تا پایان خرداد ماه امسال 335 میلیون تومان کمک مالی به این افراد داشته اند .
ذوالانوار معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور نیز در این مراسم با تقدیر از اجرای طرح حامیان بهشتی و حمایت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از کودکان بی سرپرست گفت : با اجرای این طرح ، علاوه بر تامین مالی و هزینه های زندگی ایتام ، آنها از معنویت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر نیز بهره مند شده و در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به قشر محروم جامعه نیز گامهایی برداشته می شود.
امام جمعه موقت شیراز نیز در این مراسم گفت : شهدا برای احقاق کلمه حق و اطاعت از فرمان امام خمینی (ره) جان خویش را فدا کردند و امروزه امنیت و اقتدار کشور عزیز ایران نیز به برکت خون مطهر آن ها حاصل شده است .
حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود : یکی از مهمترین شعارهای انقلاب اسلامی ایران ، حمایت از مستضعفین جامعه است و کمیته امداد امام خمینی نیز رسالت حمایت از محرومین جامعه را بر عهده دارد .
وی با بیان این که با حمایت های کمیته امداد امام خمینی از میان فرزندان محروم جامعه ، استعدادهای درخشانی شناسایی و تبدیل به چهره های شاخص علمی شده اند اظهار داشت : امید است با اهتمام بیشتر مسئولین در زمینه شناسایی این استعدادها و ایجاد اشتغال برای افراد محروم جامعه تلاش شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi