شناسه خبر : 48651
شنبه 30 مرداد 1395 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساخت مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد شاهرود

جلسه ساخت مقبره شهدای گمنام با پیگیری و همت بسیج دانشجویی استان و شهرستان و به تبع آن همکاری دانشگاه آزاد در دفتر ریاست دانشگاه آزاد شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که مسئول بسیج دانشجویی استان، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان و ریاست دانشگاه آزاد و معاونت عمرانی دانشگاه برگزار شد، تفاهم نامه‌ای فی مابین دانشگاه آزاد با بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد(عج) امضا شد که در این تفاهم‌نامه ساخت پروژه مقبره با تمام پیگیری فراوان بسیج دانشجویی و ریاست دانشگاه از اول شهریور ماه سال جاری شروع خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این جلسه، ساخت پروژه شهدای گمنام دانشگاه را فرصتی برای همکاری بیش‌ازپیش دانشگاه و مجموعه بسیج دانست.

سید حسین بدیعی گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان منعقد شد مقرر شد تا مقبره شهدای گمنام این دانشگاه در بازه‌ای سه‌ماهه ساخته شود.

وی بابیان اینکه ساخت پروژه از ابتدای شهریورماه امسال اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: امید است طبق تفاهم به‌عمل‌آمده این مکان مقدس در موعد مقرر و باهمت دو ارگان ساخته شود.

بدیعی با اشاره به اینکه ساخت این مکان مقدس را از افتخارات دانشگاه می‌دانیم، گفت: شهدا حق زیادی بر گردن ایران اسلامی دارند و ثمره خون این شهیدان آسایش همه‌روزه ما را رقم می‌زند.

عضو هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با تشکر از بسیج دانشجویی استان سمنان و شهرستان شاهرود و نیز بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد(ص) به سبب همیاری آنان در اجرای ساخت مقبره شهدای گمنام، تصریح کرد: مطمئنیم پروژه مقبره شهدای گمنام فتح بابی است بر همکاری بیش‌ازپیش دانشگاه و مجموعه بسیج تا بدین ترتیب بتوان به اهداف والاتر در امور فرهنگی دست‌یافت.

در این جلسه که با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان، مسئول بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد استان، محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود و معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همراه بود بر همکاری‌های فی‌مابین دانشگاه و مجموعه بسیج تأکید شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi