شناسه خبر : 48654
شنبه 30 مرداد 1395 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درحمایت از مادر شهید زندانی شده:

دفاتر حمایت قضایی ایثارگران چه می کنند؟!

برابرماده ۵۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، وزارت دادگستری با همکاری قوه‌قضائیه موظفند نسبت به ارائه خدمات حمایت قضائی ازخانواده شاهد، جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و آزادگان درمراجع قضائی جهت دفاع و استیفای حقوق آنان اقدام نماید.

یوسف 70% - برابرماده ۵۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، وزارت دادگستری با همکاری قوه‌قضائیه موظفند نسبت به ارائه خدمات حمایت قضائی ازخانواده شاهد، جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و آزادگان درمراجع قضائی جهت دفاع و استیفای حقوق آنان اقدام نماید.
تبصره۱ ـ هزینه ارائه خدمات حمایت قضائی از محل اعتبارات مصوب بنیاد تأمین و پرداخت می‌گردد. ( که این از محالات است)
علاوه بر آن بند 11 سیاست های کلی نظام درباره ایثارگران مصوب مقام معظم رهبری بیان می دارد:‌ حمایت قضایی از ایثارگران و خانواده آنها و صیانت و حفاظت ازحریم ایثارگری، با ایجاد سازوکارهای مناسب توسط قوه قضائیه.
( متاسفانه این ازوظایف اساسی بنیاد شهید است که ازاین ابزارهای قانونی درجهت منافع قانونی ایثارگران استفاده کند و اگر اقدامی نمی شود کوتاهی متولیان امراست.)
 
 فقط بدانید وآگاه باشید قصورکننده و مجرم واقعی درتمام حادث شدن این اتفاقات تلخ وناخوشیند درمرحله ی اول بنیاد شهید ومسئولان این نهاد است. این از وظایف بنیاد شهید است که درتمام دستگاه نظارت داشته باشد. مسلما بدانید که در دادگستری شهرکرد یا دادگستری کل استان محل این حادثه دفتر حمایت ازایثارگرانی وجود نداشته که البته اگرهم میداشت بخاطر عدم حمایت بنیاد شهید کاری هم ازاین دفتر ساخته نبوده!

بهرحال بودنش بهتراز اصلا نبودنش است. به والله قسم اگرمسئولان بنیاد شهید خراب شده با قدرتی که قانون به این نهاد داده بخواهند درجهت دفاع ازحقوق وحریم جامعه ی هدف استفاده کنند باور کنید هیج مسئولی قادرنیست درمقابل قدرت قانونی بنیاد شهبد قد علم کند . اما حیف وصد افسوس که چنین اراده ای دروجود این بی تعصبان نیست. بدبختانه این درد خیلی سوزناکی است برای ما که از قضا اکثرمسئولین بنیاد شهید ازقشرخودمان هستند. یا جانبازند یا فرزند شهید و یا آزاده و ...

 این مسئله خیلی تلخه خیلی عذاب آوره که این آقایان ایثارگرمسئول دربنیاد شهید چرا حاضرنیستند ازهم نوعان خودشان با قدرتی که دارند حمایت کنند. واقعا چرا؟ حقیقتا برای حقیر معمایی شده. متاسفانه  به علت  بی تدبیری و بی تعصبی این مسئولان اکثرا ایثارگر شاغل دربنیاد شهید 90% دستگاههای دولتی فاقد دفترحمایت از ایثارگران وخانواده شاهد هستند وهمه ی این دفاتر رو جمع کردند وبه همین علت خیال دستگاهها ازعدم حمایت ما ایثارگران آسوده گردیده که این چنین بی پرده و بی محابا و آشکارا هر بی حرمتی وهر ظلمی را درحق مان روا میدارند. هیج کسی هم نیست که حمایت کند.

 شما به متن دادنامه ی این قضات بدوی و تجدید نظرکه مادر 75 ساله ی دو شهید را محکوم به حبس و شلاق نموده خوب دقت کنید. تمام گزارشات و تحقیقات یکطرفه انجام شده همه گزارشات برعلیه این مادر مظلوم تنظیم گردیده ! مشاهده می کنید در گزارش هاشون اصلا ازتحقیقات محلی ذکر نشده، چرا که میدانستند تحقیقات محلی به نفع شون نیست واشاره ای هم به این موضوع نشده. حال شما عزیزان قضاوت کنید اگردفتری بنام حمایت ازایثارگران مستقر در آن دادگستری وجود میداشت آیا گزارش ودفاع این دفتردررسیدگی بدوی موثرنبود. اگرهم خاطیان توجهی به دفاع و گزارش این دفترنمی کردند.

 مسئولان این دفترقادربودند در همان آغاز راه با ارائه گزارشی ازتخلف قاضی مربوطه به مرکزجلوی زندان رفتن های بعدی این مادر بزرگوار 75 ساله ی دو شهید گرانقدر را بگیرند اما باز دریغ وصد افسوس که اراده ای از طرف مسئولان بالانشین بنیاد شهبد که بدبختانه اکثرشون ازجامعه ی هدف می باشند دراین موارد نیست و نخواهد بود. این حقیر به مراتب از طریق همین سایت فاش نیوز و درتلگرام گروههای ایثارگری فریاد زدم وگفتم کسانی که تصمیم به استخدام نمودنِ جامعه هدف دربنیاد شهید گرفتند هیج ثواب و خدمتی به جزخیانت به کل جامعه ی هدف نکردند.!

 این تصمیم گیرندگان با این کارشان درست آمده اند جامعه ی هدف را درمقابل هم قراردادند. الان 90 درصد کارکنان بنیاد شهید را جامعه ی هدف خودمان تشکیل می دهند. یکی از نتایج زیانبارش اینه که جانبازان اعصاب و روان، والدین سالمندان که از آزارواذیت بیمه و دکترو بی دارویی اعصابشان بهم ریخته حق ندارند با صدای بلند به کارمند بنیاد شهید اعتراض کنند؟ چرا؟چون آقایی که پشت میزنشسته خودشو مانند این جانبازان اعصاب و روان  مدعی و ذیحق میدونه و فوری این جانبازان معترض را به 110 می سپارند و با یک گزارش من درآوردی محکوم کرده و طلبکارم میشن .

 بله عزیزان ایثارگر، این است وضعیت حال و امروز ما و بنیاد شهیدی که متولی اصلی ما ایثارگران می باشد. بازم لطف کنید با مشاهده ی این اوضاع اسفناک وذلت بار به سکوت خود ادامه داده و درآینده ی نزدیک شاهد دردناک تر ازاینها حوادث هم خواهید بود. والسلام .
و اما در پایان توجه شما رو به نتیجه ی فعالیت ومسئولیت پذیری کمیته امداد وبهزیستی جهت احقاق حق مددجویا و معلولان تحت پوشش خود جلب می نمایم. لطفا" متن مصوبه ی قانونی را درخصوص معافیت از هزینه ی دادرسی مطالعه فرمایید.

قانون الحاق یک تبصره به ماده (۵۰۵) قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) ماده‌ واحده ـ متن زیر به عنوان تبصره به ماده (۵۰۵) قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) مصوب ۲۱/۱/۱۳۷۹ اضافه می‌شود:
تبصره ـ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان مستمری‌بگیر سازمان بهزیستی کشور با ارائه کارت مددجویی و تأییدیه رسمی مراجع مزبور از پرداخت هزینه دادرسی معاف می‌باشند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

دفاتر حمایت قضایی ایثارگران مستقر در دادگستری

خودشان گفتند سابقه جبهه رزمندگان بیاور وکالت شما را انجام می دهیم .

نامه بردم و تحویل گرفتند و ثبت دفتر خودشان کردند .

ولی هر لحظه یک بهانه تراشیدند .

و هر دقیقه یک بهانه آوردند .

و در آخر بعد از چند بار که مراجعه کردم .

از طرف مقابل حمایت قاطع می کردند .

و وکالتم را انجام ندادند .

و هیچ کاری برایم انجام ندادند .

البته 10 نفر هستند که حقوق می گیرند .

و در دفتر با چند اتاق مجهز نشسته اند .

چه کار می کنند .

البته حقوق و مزایا و کار و پاداش و مملکت را دارند .

خوش بحالشان .

...

متاسفانه در دفاتر بنیاد شهید شهرستانهای آذربایجان شرقی هم می گویند در حد یک مشاوره و مشورت فقط می توانیم نظر بدهیم و به دادگاه نمی توانیم بیاییم حتی برای یک امر کوچک حقوقی خدا نکند که کیفری و جزایی باشد .بعنون میال در بنیاد شهر میانه
امروز تکلیف حمایت از ادامه راه ایثارگران توسط ایثار گران است ... و مواظبت بر عملکردهایی که از جهادگران وایثارگران ارائه میشد به نتایج مطلوب برسد.....نه اینکه عدهای بیخبر از تعاون وایثاردر بین رزمندگان طرح نفاق وتفرقه طبقاتی،،رزمندگان معسر وپولدار++جانبازان 25%وزیر25%+++زنان کمیته امداد=همتراز با رزمندگان خون,جهد در جنگ تحمیلی...+++.معتادان بهزیستی و آویزان های مواد مخدری. =رزمندگان دشمن شکن دفاع مقدس +++افراد جسمی حرکتی مادرزادیکمیته امداد ==با صفشکنان 12عملیات پیروزمند دفاع مقدس جهاد گری....پس مواظب دشمن در لباس دوست...ومواظب امانتی که امام خمینی.قدس سره..بنام انقلاب و اسلام خون شهدا.و؟؟؟؟در بین ما گذاشت محافظت نماییم.....‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ارادتمند (خادم المومنین)
باسلام ودرود به برادر عزیز یوسف . واقعا دقیق فرمودی اگر کارکنان بنیاد جانباز نباشند تمام مشکلات حل خواهد شد
باید وظیفه خود را انجام دهند چون از بیت المال حقوق می گیرند و در صورت کم کاری چون هم به حیثیت رزمندگان و جانبازان و هم به بیت المال خیانت می کنند.. دچار گناه مضاعف می شوند.. قران نیز به این موضوع اشاره مستقیم دارد..
پس وای بحال جانباز کارمندی که هم به بیت المال ضرر می زند و هم به حیثیت هزاران جانباز باتقوا لطمه وارد می کنند.
....
ناله اگر ناله ایثارگران
گوش اگر گوش بیدادگران
آنچه البته بجایی نرسد... فریاد است!!

سلام بر مظلومان ایثارگر....
بعضی مطالب را خواندم واقعا متاثر شدم حقیر به عنوان مسول دفتر حمایت ایثارگران شهرستان دشتستان با افتخار بدون هیچگونه حقوقی وحقالزمه ای تمام مراحل دادرسی را در خدمت ایثارگران هستیم و بدون نامه از بنیاد شهید یا سپاه فقط با داشتن کارت ایثار برای همه رزمندگان و ایثارگران انجام وظیفه میکنیم و ایثارگران آگاه باشند تمام هزینه وکالت و مشاوره رایگان است و واقعا تعجب کردم از مطالبی که دوستان نوشته آمد.
به آقای مجتهد بگویید اگر بنیاد برای ایثارگر جای خوبی برای کار نیست پس چرا خودتان دربنیاد کار می کردید برای تو حلال برای دیگران حرام است ؟ دردوران تصدی معاونت بنیاد چه کار کردی چه کار مفیدی برای هم نوعان خود کردی ؟ دوصد گفته را نیم کردار به . شعار خیلی راحت و بیدرد سر است ولی از عمل خودت بگو هم در داخل گود بودی هم در بیرون ولی فقط لنگش کن را یاد گرفته ای برادر عزیز چقدر جانبازان عزیز آن موقع ازدست تو نالیدند به کدامین عنایت فرمودی بله افرادی مثل شما می خواهند یک دفتر و دستکی در دادگستری برای خود داشته باشند و از بنیاد برای کارهای واهی پول بگیرند و هیچ کار هم نکنند پرونده هم روال عادی خود را طی کند ولی این را بدانید هرچه به ناحق بنویسید و بگویید بنیاد پول زور نمی دهد . ضمنا اگر بنیاد خراب شده از متولی نیست بلکه از زایری مثل تو است که احترام امام زاده را نگه نمی داری .
سال کذشته در خصوص پرونده ای صرفا جهت مشاوره با خالتی سخت مریض از ایشان مشاوره خواستم اقای نهایتا سی ساله و سنگین وزن حتی صورتش را بلند نگرد هنگامیکه نامه سپاه را دید حتی سرش را بالا نیاورد و با اینکه بنده قدرت ایستادن روی پایم را نداشتم . نامه را بطرفی پرت کرد و فرمود کاری از دست ما بر نمیاید . و حتی اجازه لحظه ای نشستن زیر کولر را نیز بما نداد در حالیکه من فقط مشاوره میخواستم نه وکالت در لحظه با ان حال نا توان که حتی قدرت بیان مستندات قانونی را نداشتم دخترم دستم را گرفت و در بیرون ساختمان در ان هوای گرم بر روی یک پله نشاند تا تاکسی بگیرد و به خانه برگردیم . . واحد حمایت از ایثارگران رشت زیر دادکستری . تاریخ حدودا ۹۴/۵/۱۵
باسلام . عدم حمایت نکردن قضایی در دادگاها مشکل همه ایثار گران بخصوص درشهرهای کوچک می باشد . به نظر من اگر مسولین همین سایت قسمتی را برای پرسش وپاسخ قضای ایثار گران در نظر بگیرند که ایثار گران هر مشکل قضایی داشتند بپرسند و مسیر درست را انتخاب کنند تا به حقشان برسند . ومن الله التوفیق
من به دفتر حقوقی دادگستری رفتم واسه شکایت از یه کلاهبردار فراری . با یه جوان 22 ساله و ناپخته و تازه کار که بیستر شبیه دانشجوست تا وکیل ! 8 ماهه داریم میریم دادگاه به قران قسم قاضی که اتفاقاً از جانبازان هستند متاسفانه اصلا این وکیل جوان را قبول ندارند و نمیزارن بدبخت از من دفاع کنه ضمن اینکه خود این وکیل اصلاً بلد نیست درست از مواد قانونی استفاده کنه و اینکه تا حالا چند با ازم تقاضای پول کرده . چون بنده پولی نداشتم که بدم اصلاً دل و ماغ دفاع کردن از منو نداره . به نظرم اینا رو فقط واسه باری به هر جهت و نمادین توی دادگستری گذاشتن و تنها کاری که بلند نیستند دفاع کردنه مثل یک وکیل واقعی !!
لطفا قوه قضاییه و شخص آقای اژه ای وارد موضوع شوند و موضوع را رسیدگی کنند.

...

خوب توضیح ندادی .

چیکار کنه .

آیا حقوقشونه اضافه کنه .

یا تقدیر نامه بده .

...


...

مسائل خانه و خانواده پیچیدگی خاص خود را دارد .

و تحولات و مشکلات متعدد .

مثلاً در محل سکونت هر فرد مسائلی هست که اگر :

خوب و آرام باشند . در زندگی فرد هم تاثیر خوب دارد .

ولی اگر خوب نباشند .

نباید با ارازل و اوباش

با خانه های فساد

با باجگیران که با لباس فرم خط روی ماشینهای مردم می اندازند تا باج بگیرند .

و با مرتکبان رعب و وحشت و سر و صدا و آشوب و بلوا درگیر نشود :

زیرا صدمه می بیند .

و اگر به قانون متوسل شود .

نابود می شود .

بهترین کار

تغییر سکونت است .

همین است که سرمایه گذاری و مهاجرت به خارج زیاد است .

خوب بودن هزینه دارد .

بهتر است از بدها دوری کنند .

و خوب باشند .

و خوب زندگی کنند .

آدم باشیم .

و مقتدر .

...
دقيقا درست است
الان جناب كمره اى بعنوان فرزند شهيد مدت هاست بودجه ى كلانى بعنوان مركز تشكلها و دانش پژوهان دريافت ميكند و هيچ گزارشي هم به تشكلها و جامعه هدف نميدهد
گزارشهاى دروغين به كنار
يك نفر از جامعه ى هدف بگويد چه سرويسى از سازمان ايشان دريافت كرده است؟
از صدر اسلام همین بوده همیشه یک عده جون میدادن یک عده هم میخوردن، طرف تو خونش نشسته بوده یک موشک اومده خورده خونه شون باباش شهید شده و او فرزند شهید شده و خودش هیچ سنخیتی با ارزش های انقلاب نداشته و نداره الان شده از تصمیم گیران و مدیران ارشد بنیاد حالا کجای این مدیر ارشد جامعه هدف است آقا یوسف ؟ مگه از این ماه ندیدی که فیش های حقوقی رو تا شش ماه قبل بیشتر نمیتونی در سایت ایثار ببینی ما که شکاک نیستیم ولی چطور تا صحبت فیش های نجومی اومد وسط ، بنیاد تا شش ماه قبل بیشتر فیش های حقوقی رو نشون نمیده در حالی که تا ماه قبل میتونستی فیش های حقوقی ده سال قبل رو در سایت ایثار ببینی ، هر چند اینا مهم نیست مهم اینه وقتی اختلاس هزار و پانصد هزار میلیاردی گندش در بنیاد در میاد و روزنامه کیهان که عَلَم فساد ستیزی رو برداشته تیتر میزنه در بنیاد اختلاس شد روز بعد می بینیم همون کیهان دیگه لام تا کام چیزی نمی گه و قضیه فراموش میشه وقتی بنیاد هیئت تحقیق و تفحص مجلس رو آدم حساب نمی کنه از چه چیزی گله می کنی آقا یوسف ای عزیز دل برادر
سلام ، دادگاههای مشهد دچار فساد باندی است که دادگاه و اجرای احکام را با هم در اختیار دارند. برای مثال پرونده را دستکاری میکنند و مدرکی موجب افشای فساد اجرای احکام بود ابتدا تغییر دادند پس از اقدام بنده پرونده گم و گور شد.
طرف مقابل ادعا کرد بنده جانباز موجی هستم بنابراین علیرغم محکومیت قطعی متشاکی ، وکیل مدافع را مجبور کردند تا بنده را در دادگاه حاضر کنند. هرچه گفتم آقای وکیل یک و نیم میلیون تومن گرفتی که بنده در محیط استرس زا حاضر نشوم بی فایده بود. دادرس بجای جواب سلام با پرخاش و اهانت و تکرار ادعاهای بی اساس متشاکی باعث حمله عصبی شد و دادگاه را ترک کردم. بعد از چند روز نامه شکایت متشاکی برای توهین و اهانت بنده به دستم رسید که بطرز ماهرانه ای توسط دادرس برنامه ریزی شده بود.
متاسفانه به محض اطلاع دادگاه از وضعیت اعصاب و روان جانباز گرچه سالها تحت مراقبت و درمان متخصصین هستیم و در حالت عادی زندگی معمولی داریم اما همیشه مشکل اعصاب و روان باعث تغییر عملکرد دادرسان و قضات است.
چرا دادگستری که باید ارگانی مستقل یا تحت نظارت قوه قضاییه باشد زیر نظر دولت و گرایش سیاسی دولت است؟
چرا اداره فرهنگ و ارشاد بجای نظارت متخصیصن علوم دینی و حوزه علمیه زیر نظر دولت و گرایش سیاسی دولت است ؟
هنوز طعم واقعی حکومت اسلامی ناب را نچشیدیم و همچنان ارگانهای کشور با سیستم دمکراسی غربی میخواهند اسلام را در جامعه پیاده کنند که امکان ندارد.
...

15 سال است که نمی توانم سهم ارث خودم را بگیرم .

که اموال زیاد است .

و از حقم بسیار زیاد می خورند .

و دارم از جیبم برای نگهداری اموال ورثه خرج می کنم .

و خودم در فقرم .

و مشکل در قانون است .

و مشکل در دادگاه ها است .

یعنی قانون ایران برای دزدان و کلاهبرداران است .

و اگر قانون قضاء ایران

مانند بقیه دنیا بود .

هم من به حقم می رسیدم .

و هم دولت میلیارد مالیات می گرفت .

ولی با این دادگا ها .

نه دولت مالیات می گیرد .

و نه من می توانم حقم را بگیرم .

و همه اموال نصیب کلاهبردار حقه باز می شود .

...

نتیجه اینکه :

این دکه باید تعویض شود .

و قانون آدم وار تصویب و اجرا شود .

مانند همه ممالک

که سرمایه داران در آن کشور سرمایه گذاری می کنند .

حتماً می پرسی چه ربطی دارد .

ربطش به اینست که :

جای دزد و کدخدا معلوم است .

والا اکه فهمیده باشی .

با غضنفر بودم .

...

بابا،این دفترحمایت هم ماس ماسسکه!تعدادی وکیل تازه فارغ التحصیل شده میان پخته میشندو...!!!دفاترحمایت دردادگاه هاوبنیادشهیدو...کارایی وبرش ندارن و...!بهتره جمع کننداین دفاتر رو!فقط پول مفت به یه سری آ میدن!حاشیه هایی هم داره که...!!!!!
فقط واسه دکور گذاشتن
اصلآکاری انجام نمیدن
دلم گرفت از خوندن این مطالب...کاش زمان جنگ بود.دلم هوای سنگرمونو کرده..اونوقتا روزای هفته رو بدروغ جابجا میکردین بعضی ها که اضافه جابقیه شهردار باشن وجارو بزنن...کاش همونجور باعاطفه میموندیم
دلم گرفت از خوندن این مطالب...کاش زمان جنگ بود.دلم هوای سنگرمونو کرده..اونوقتا روزای هفته رو بدروغ جابجا میکردین بعضی ها که اضافه جابقیه شهردار باشن وجارو بزنن...کاش همونجور باعاطفه میموندیم
سلام
گواهی جبهه به دفتر حمایت در دادگستری تهران دادم هیچ کاری برایم نکردند به فرماندهی شکایتشان کردم. اصلا کاری نمی کنند. قسم می خورم. باید از کارشان بازرسی بعمل آید.
سلام.ازصندوق ذخیره فرهنگیان دردیوان عدالت اداری شعبه ی ۲۴ به شماره ۹۶۰۹۹۸۰۹۰۲۴۰۰۱۹۵شکایت کرده ام.به دفترحمایت تهران نیز گواهی ارسال کرده ام.خواهشمنداست اقدام لازم را مبذول فرمایید.
با عرض سلام دیروز توضیح دادم منتظر راهنمایی مساعدت کمک هستم بامید حق به امام حسین حالم خوب نیست
از دفتر حمايت قضايي ايثارگران شهرستان گناباد خراسان رضوي كمال تشكر را دارم هم اخلاق خوبي داشتند هم به بنده مشاوره دادند هم در دادگاه براي بنده شركت كردند و پرونده بنده را كامل انجام داده
به نام خدا
با سلام و عرض ادب و احترام محضر همه شما بزرگواران.
دفتر حمایت حقوقی ایثارگران در سپاه پاسداران در هر شهرستانی مستقر بوده و ارائه خدمت مینمایند و بنده حقیر نیز بعنوان احدی از وکلای دفتر حمایت حقوقی افتخار خدمت دارم. وکلای دفتر حمایت نیز دارای تجربه لازم هستندوبعضی از این دوستان دارای مدارک کارشناسی ارشد هستند .باخیالی راحت و اسوده از وکلای محترم بهره حقوقی ببرید و با توکل بر خداوند ان شاا... که مشکلات همه عزیزان برطرف شود.
متاسفانه دفتر حمایت ایثارگران فقط برای عوام فریبی هست.بنیا د زاهدان هم بما توهین کرد که حتما مجرم هستید و پدرشهید را توهین کردند و خارج شدیم.امیدوارم رهبری فکری به حال خانواده شهدا بکند.دهم بما
باسلام برادران عزیز همان دفاتری هم که در دادگستریها توسط قوه قضاییه راه اندازی شده مناسفانه فقط برای راه گم کنی ما ایثارگران مظلوم است چونکه این دفاتر فقط بنام ایکه بگویند در فلان دادگستری دفتر ایثرگران دارد وما ازانها حمایت میکنیم ولی ای موضوع بر عکس است چرا که این دفاتر فقط در حد یک جوابب است ان هم درد ودل یک ایثارگر است که از مجبوری با ان فرد در میان می گذارد ودیگر هیچ چونکه برای این فتر که قوه قضاییه در دادگستریها راه اندازی کرده است هیچ وظایفی رادر خصوص جامعه ایثارگران تعریفی نکرده است که ایا این دفاتر حق پیگیری پروندها را دارند یا ندارند ویالااقل باتوجه به مواد قانونی کدر خصوص حمایت از ایثارگران شده باید این دفاتر نقش ایفا کنند که متاسفانه ای دفاتر هم در جواب ایثارگرانی که جهت مشاوره به این دفاتر مراجعه می کنند بلا تکلیف می باشند وجادارد که مسولین محترم قوه قضاییه دراین خصوص دستورات لازم صادر نمایند تابلکه کمکی به این قشر مظلوم بشود و تاباعث بد بینی ایثارگران به این دفاتر نشوند.
سلام من فوق لیسانس حقوق هستم مدت 3سال است کارشناس دفتر حمایت شهرستان جیرفت هستم بدون هیچ گونه بیمه یا حقوقی شاید در سال دو تا سه بار 200هزار دستی بهم دادن شاید باور نکنید ولی عین واقعیت است
سلام علیکم. خوب بود همه جا هست من شخصا ۳ پرونده در دادگستری شهرستان گناباد داشتم با مراجعه به دفتر حمایت اقای طحان زاده مدیر و کارشناس دفتر با روی خوش و پشتکار پرونده ها را به نتیجه دلخواه رساندند از همینجا از مسئولین سپاه گناباد مدیریت دفتر حمایت کمال تشکر را دارم
سلام جناب رییسی وزیر محترم دادگستری انشالله جان فشانی ایثارگران چه سپاه یا ارتش یا بسیج همانطور که قرآن آمده است به ریسمان خدا چنگ بزنید وپراکنده نشوید نباید هیچ فرقی بین رزمندگان دوران جنگ و امتیاز وجود دارد برای تمامی رزمندگان دوران جنگ تحمیلی باشد اگر این چنین نباشد سوال پیش می آید چه فرقی بین دو مسلمان رزمنده است و خواهش بعدی بنده این است از ما که جزء جوانانی بودیم که سال ۵۷ درتظاهرت وبعد در بسیج و بعد در جنگ حضور داشتم و آلان هم دارای مدرک لیسانس حقوق اخذ کردیم در قوه قضاء استفاده کنید اینجانب از سوی حراست محل کارم بدون هیچ گونه مدرک اتهام زده شده از شما خواهش دارم به عنوان یک پیش نهاددر ادارات دولتی دفتری به عنوان حمایت از ایثارگران تاسیس نماید تا در مقابل خود کامگی وقدرت این گونه موارد مقابله کند تا باعث بازی با آبرو و افتراء و گزارش غیره واقعی شود با احترام یکی از ایثار گران جنگ وبچه های فعال دوران انقلاب
من پسرم مهندس عمران در شرکت نصیر عمران آریا که خود را به دروغوالسته به جهاد نصر چسبانده با توجه به اعتراضات پسرم برای متر زینبیه که مدیر اجرایی ام بود برای ایشان توسط پرسنل پرونده در دادسرای ۴شعبه ۷ مبنی بر اختلاص ۲ ملیارد که پیاز یک سال کارشناسی است رقم به دویست وکیل ملیون و اعضایی کهمایون مصالح و اموال شرکت هستن ۴ نفر که فقط ۵۱ مهر تقلبی با همکاری مدیر عامل پسرم را چندین روز ۱۵ روز به بدترین شکنجه برای اعتراف من یک بسیجی طبق معرفی نامه به ایثار گران داد سرای اصفهان تقاضا ی کمک و وکیل برا پسرم دارند لطفا برای رضایت خون شهدا کمک بفرمایید عبداله یوسفی ۳۷ ما مدام در جبهه بودم با سند التماس دعا
سلام بنده مدت هشت ماه بازنشته شد ولی هنوز استانداری حق وحقوق مارا ندادی خواهش میکنم بنده را راهنمای کنی با تشکر
سلام متاسفانه تو تبریز هم منم چندین بار رفتم ولی طوری با فرد برخورد می کنند که آدم از رفنتش هم پشیمون میشه خون شهدا گریبانگیر این مسئولین بی کفایت بشه انشاءالله
سلام من چندین باره دارم میرم دفتر حمایت قضایی تبریز ولی متاسفانه از سرشون باز می کنن که حمایت دفتر دفاع در محاکم هست مسئولی که می بینید اگر اقدام جدی نکنید حق ما بر گردنتون
سلام بنده ایثارگر معسر هستم با ۵۵ سال سن شماره شناسایی۲۰۰۰۴۱۸۰۶۵ درارتشهیچ حقوقی بابت معسری دریافت نمیکنم چکار کنم وکجا بروم
در دادگستری رشت هم بدین منوال است از صبح که می ایند در پشت میز ریاست خود را پهن میکنند زیر کولر فقط به انان که ارتباطاتی از بیرون دفتر داشته باشد تحویل میگیرند برای من که کاری جزیی بوده پس از درخواست کارت شناسایی و ثبت در دفتر کل فرمودند برو بگو من فرستادم دادخواست بده با ثبت نام میخواهند کارهای ایثارگران را به تایید مقامات برسانند که فقط در فکر کارهای ایثارگران هستیم ما بعد دوباره سرصحبت را با انواع معاملات ملکی یا خودرو بین هم مشغول میکنند کدام ایثارگر یا کار رزمندگان را انجام دادن حاضرم اثبات کنم کارشان را
سلام.بنده‌ بسیجی‌ و ایثارگرم ولی با دیدن افرادی‌ که‌ به‌خاطرخون‌شهیدان‌ و از‌خودگذشتگی‌ بنده‌ و امثال‌بنده‌ الان‌دارن‌ میخورن‌ و میچاپند، عده‌ای‌ که‌انگار‌ ارث‌پدر‌ نداشته‌شان‌ است‌ هیچی‌ که‌ جواب‌ نمیدهند‌ بی‌احترامی‌ نیز‌ می کنند، در‌سقز، به‌مال‌ بنده‌ دست‌درازی‌ شده‌ فقط‌به‌خاطر‌عده‌ای‌ فاسد‌
از فرماندهي ناحيه مقامت بسيج امام رضا در تاريخ ٩٨/١٠/٢٢ طي نامه شماره ٥٨٣/٣٠٣/٣٣٥ زم به كمیسيون بدوي پزشكي كرج بعنوان فاقدين مدارك باليني معرفي شدم . واز انجا به دكترهاي معتمد خودشان معرفي و در انتها نتيجه نهايي و بررسي كمسيون بدوي پزشكي در تايخ ٩٨/١١/١٩ طي شماره ٤٤٥٧ ارسال كردند و معرفي شدم به كمیسيون عالي. تاريخ ٩٩/٠٢/٠١ طي شماره ٢٥٩٦از مركز ايثارگران بسيج استان كرج به كمسيون عالي بيمارستان بقيه الله تهران معرفي شدم ،و از بقيه الله اعظم به دكتر اول گوش و حلق و بيني بنام دكتر اصغر اخوان معرفي شدم .دكتر با ملاحظه و نتيجه نظرات دكتراي كمیسيون پزشكي بدوي روي برگه معرفي شده مطالبي نوشت و برام توضيح داد كه نوشتم شنوايت مشگلي ندارد و لي مشگلات ديگري است كه توضيح دادم ،دكتر دوم دكتر اعصاب و روان بنام محمد رضا ملانوري شمسي بود . بعد از ورود به مطبش سنم و مدتهاي جبهه ايم را پرسيد و سوال كرد كه مدارك باليني زمان بستري داري گفتم من فاقدين مدارك باليني بشما معرفي شدم ولي صورت سانحه مجروحيتم از يگانم خدمتم است ،جواب دكتر اين بود ،اگر داري ارائه بده و اگر نداري رد هستي ،باش بحث نكردم ،زمان كمسيون پزشكي ديدم ملانوري شمسي خودش رييس كمسيون پزشكي است ،جواب خودشو را ثبت كرد و گفتن بيرون بايست تا دكتراي ديگر هم ببيننت ،بعد ساعتي انتظار متوجه شدم دكتر اخوان رييس جلسه دوم است و تا ديدم گفت احتياج به جلسه نيست شما برويد مدتي ديگرجواب دستت ميرسد ،بعد از مدتي نتيجه كمسيون عالي مورخه ٩٩/٠٢/٢٢ شماره پرنده ٩٨-٩٩ جواب دادن منفي است ،نه برگه ايي دادن و نه توضيحي كه علت چه بوده است ،بعد از پيگيريهاي پي درپي ،و شكايت به بازرسي فقط جواب رو برام خوندن طبق جواب ازمايشات شنوايي گوش حلق وبيني وديگر متخصصان ما هيچگونه اثار جنگي درروحي و رواني شخص وجود ندارد و شما سالم ميباشد ،اولاً چطورامكان دارد دو تا دكتر كمسيون خودشون هم مرا در مطب بيمارستان ويزين كنن و هم در كمسيون بخوان نظر خودشونو زير سوال ببرن ،

در ضمن سالهاي قبل از طريق سپاه يگان خدمتيم به كميسيون پزشكي بيمارستان فاربي كرمانشاه معرفي شدم و موج انفجارم تاييد شدم ولي چون هنوز فاقدين مدارك قانونش نيومده بود گفتن هر وقت قانون گذاشتن بيا.
هيچكس جوابگو نيست مدت ٢٠ماه و ٥روز جبهه دارم
سلام برعزیزان
من چندسالی هست که با شخسی که 1000 متر از زمین من را که در شهررستان سمیرم استان اصفهان هست درگیره دادگا هستم کیفری شکایت کردم زمینم راپس گرفتم .ولی پشته سرهم شکایت پوست افرادی که براش کارمیکند وبا پارتی که در کل استانه اسفهان داره در کیفری باسندسازی وشهادهای دوروغ ورشوه به کارشناسها ولی خدابامن بود قاضی باخدایی امد وبه حرفهایم گوش کرد وری کیفری برای من امد .باز حوقی باگمراه کردن قاضی وبه بازی گرفتن قوه قضائئه کاری کرد که قاضی هیچ نگاهی به مدرکهای من نگرد باداشتنه دووکیل وری بزره من داد من هم اول خدا بعد سید بزرگ وار ریسی وبازرسی کل کشور نامه نگاری کردم توکول به خدا ببینم چه میشود یاعلی بزرگان.در هیچ دادگاهی نگید جانباز هستیم خوش باشید
سلام. با این تفاسیر میخواستم نامه حمایت حقوقی بگیرم که منصرف شدم. مسئولین که فساد و رشوه، عدم صداقت مسیولین در ان هویداست وای به حال جوانهایی که در شب عملیات مثل برگ خزان پخش زمین شدند که افرادی بر ما چیره شوند که هدفشان فقط مادیات است، استفاده از رانت های خودشان. به خدا پناه میبرم.
خدا بدادمان برسد . امین
من جانباز ۵۰درصد ۸سال دفاع مقدس هسام هستیم زندگی ۴۰سالم را که مغازم و خانه م بود دوکلاه بردار ازچنگم دراوردن اونها از مریصی اعصاب روان من وبدن ناقص وضعیف من این سو استفاده را کردن من از بنیاد بابت جانبازی هیچ حقوقی دریافت نمیکتم دنبال وکیل های بنیاد ومعاذدتی راه افتادم بامدیر کل بتیاد وواخد ایثارگران ملاقاات وشرخ حال را گفتم هیچ همایتی نکردن ازناخیه های خاصی مثل عملهای مکرر روده نخاع ودست وغیره الان هم مشکلات عدیدای دارم که توان انجام ان را ندارم تنها شدم به زیر خط فقر رسیدم گوشه نشین شدم ضعف جسمانی شدید دارم اگه کمکم کنند حقشانرا بردارند یک وکیل خوب اگه با این شرایت به من میدادن دچار این بدبختی نمی شدم خدایاخودت کمک کن درغیر اینصورت....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi