شناسه خبر : 48663
شنبه 30 مرداد 1395 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا بنیاد کمک نمیکنه؟

با سلام، جانباز ۷۰٪ هستم چندی پیش به بنیاد شهید جهت گرفتن سمعک مراجعه کردم وقتی در سیستم خودشان نامم را تایپ کردند, مسوول مربوطه  گفت که در سیستم اثری از ثبت مجروحیت از ناحیه گوش نوشته نشده ، (و این خلاف گواهیهایی است که الان نزد ما می باشد . ) و هزینه آن را نمی توانیم پرداخت کنیم . مسافرتی به کشور آلمان داشتم افرادی را می دیدم که سمعک در هر دو گوش خود  داشتند وقتی پای صحبت آنها می نشستم متوجه می شدم که هر فرد از آلمانیها و یا افرادی که به آنها پناهنده شده اند اگر دچار ضایعه شنوایی شوند سریعا توسط دولت حمایت می شوند و بدون اخذ وجهی بخاطر اینکه در آن کشور هستند به آنها ، آنهم از بهترین نوع سمعک داده می شود ولی در مملکت ما آنهم جانباز هفتاد درصد دریغ از یک سمعک . خدا بداد معلولین ایرانی برسد .
 

 

 

س - سلام من جانباز 70درصد قطع نخاع هستم پدرم بازنشست یه شرکت هست که ماهانه 900هزارتومن حقوق میگیره ..الان می خواهد لگن پاهایش را عمل جراحی بکند که با تعویض لگن نزدیک به ده میلیون تومن هزینه عمل میشه بنیاد میتونه کمک کند البته گفته باید تحت تکفل باشد رفتم اینکار را بکنم که بیمه ایران قبول نمیکنه راهی پیدا میشه .با تشکر.
ج -  شرایط و ضوابطی که بیمه گر و دستگاه اجرایی متولی بیمه ( بنیاد )‌ برای  بیمه شونده  در قرارداد  تعیین می کنند در حال حاضر ملاک صدور دفترچه است  . این موضوع را با بنیاد حل کنید.

 

 

س - سلام بر برادر ارجمند بسیجی بیست ماه خدمت و وظیفه بیست و هشت ما خدمت در جبهه و جانبازی سی وپنج درصد هستم درحال حاضر بازنشسته تامین اجتماعی هستم آیا بجز حقوقم از طرف تامین اجتماعی امتیازی شامل من میشه یا نه ممنون و متشکرم
ج – چنانچه ازکمیسیونهای پزشکی ذیصلاح بنیاد یا نیروهای مسلح دارای رای ازکارافتادگی کلی یا جزئی باشید،‌می توانید حقوق حالت اشتغال یا حقوق وظیفه را از بنیاد یا نیروهای مسلح به عنوان حقوق ایثارگری پیگیری نمایید . بدیهی است تا قبل از اخذ رای ازکارافتادگی اقدامی نمی توانید داشته باشید.

اینستاگرام
این چه وضعیه آخه درآوردن!!!!!؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi