شناسه خبر : 48668
شنبه 30 مرداد 1395 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا میتوانم ازبنیاد حقوق دریافت کنم؟

س - سلام خدا قوت وعرض خسته نباشین من بازنشسته سپاهم و۱۰ درصد بنیاد و۳۲ درصد کمیسیون سپاه .ایا برای من که بازنشسته شدم با ۳۰ سال فوق العاده ایثارگری تعلق می گیرد .به کجا مراجعه کنم واگر می گیرد سنوات گذشته را هم می دهند ‌.چرا این این موارد عدم اجرای قوانین که به نفع ایثارگران هست اجرا نمی شود .چرا . . .  پا پیش نمی گذارد وچرا نماینده اقا در بنیاد جواب نمی دهد .مگر ایثارگران چه گناهی کردند .من ۱۴ سالم بود با دستکاری شناسنامه به جبهه رفتم والان از سفره انقلاب همه انهای که از دور تماشاچی بودند سهم برمیدارند ولی این اقایان مجریان قانون سهم به حق وقانونی ایثارگران را پرداخت نمی کنند
ضمنا کار از بیخ خرابه اختلاس در بنیاد!! عدم برخورد مناسب در بنیاد وعدم توجه به جامعه هدف در بنیاد .وحتی من دیدم در بنیاد یکی هز شهرستان ها اکثر کارمندان سیگار می کشند ومسئول بنیاد تذکری نمی دهد‌ شما بفرمایین این چه وضعیه .بنیاد تبدیل شده به یکی از بدترین نهاده ها که ادم خجالت میکشه اسمش را بگه .ممنون از توجهتون .

ج – اگر بازنشستگی شما بعد از تصویب و اجرایی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری است ، فوق العاده ایثارگری بند 2 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری به شما تعلق می گیرد. لکن فوق العاده ماده 51 قانون جامع به جانبازان 25 درصد و بالاتر تعلق می گیرد و شما مشمول دریافت آن نمی شوید.  متاسفانه بخش عمده ای از قوانین ایثارگران گرفتار اعمال سلیقه مجریان در دستگاههای مختلف از جمله بنیاد است که باید برای آن فکر جدی بشود البته این به معنای آن نیست که اگر مشکلی در بنیاد اتفاق می افتد همه بنیاد که تاسیس آن میراث امام بزرگوارمان است را زیر سوال ببریم . بنیاد در طول تاسیس خود از بعد از پیروزی انقلاب خدمات شایانی داشته که محصول بخش متعهد و دلسوز آن است که اکثریت کارکنان را تشکیل می دهند

 

 

س - سلام .مگر قانون جامع اجرایی شده بود که می خوان اصلاحش کنند چرا هیچ مسئولی دغدغه  ایثار گران را ندارد .چرا  . . .  تدکر به مسئولین نمی دهند رک بگویند چون اینها با ایما واشاره حالیشون نمی شود .مگر از مشکلات خبر ندارند .
ج – در جلساتی که در معاونت حقوقی بنیاد با حضور برخی نمایندگان سایر دستگاهها برگزار شده است ظاهرا با ادعای اصلاح قانون جامع ، به دنبال محدود کردن و حذف تسهیلات این قانون بر آمده اند. اخبار جامع آن به اطلاع خواهد رسید و موضوع از طریق مراجع ذ یصلاح پیگیری و با عوامل آن به صورت جدی توسط جامعه ایثارگری برخورد خواهد شد.

 

 

س - با عرض سلام وتشکر به خاطر جوابهای خوبتان من در سال 60مجروح شدم وجانباز 60 درصد میباشم  درسال 62 به عضویت سپاه درامدم باوجود جانبازی به صورت داوطلبلنه 60ماه در جبهه وتغیربا در همه عملیاتها حضور داشتم در سال 74از کار افتاده کلی شدم وحالت اشتغال گرفتم آیا میتوانم از بنیاد حقوق دریافت کنم آیا از بنیاد حق وحقوقی دارم لطفا جواب دهید متشکرم
ج – شما قبل از عضویت در سپاه مجروح شده اید . اگر از کمیسیونهای  پزشکی ذیصلاح سپاه و بنیاد رای از کارافتادگی کلی و یا جزئی داشته باشید و از این آراء‌ در دوران عضویت رسمی استفاده نکرده باشید و با تکمیل سنوات خدمت بازنشسته شده باشید می توانید مناسب با رای صادر شده  ( کلی یا جزئی )‌ از این کمیسیونها پیگیر حقوق حالت اشتغال یا حقوق وظیفه خود از بنیاد شهید یا سپاه باشید .

 

 

س – سلام یه سوال دارم لطفا راهنمایی بفرمایید مهرماه سال گذشته در رشته ارشد  مدیریت اجرایی پیام نور کرج قبول شدم و انتخاب واحد نمودم هم در ترم مهر و هم در ترم بهمن ولی متاسفانه در هیچیک از دو ترم حتی موفق به حضور در یک امتحان هم نشدم حالا سوالم اینه که با توجه به شرح فوق آیا می توانم برای تغییر رشته و  انتقال به رشته مدیریت منابع انسانی پیام نور مرکز دلیجان(استان مرکزی ) اقدام نمایم ؟
ج – برابر ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شرط و محدودیتی برای انتقال شما در این ماده  پیش بینی نشده است و چنانچه برابر مقررات دانشگاه همچنان دانشجوی آن دانشگاه شناخته می شوید انتقال شما منع قانونی ندارد.

اینستاگرام
باسلام
من جانباز 30 درصد هستم با 55 ماه حضور در جبهه با عضویت های بسیجی ، کادر و وظیفه که قبل از حضور در جبهه درهیچ جایی شاغل نبودم و در زماتنی که پاسداروظیفه بودم مجروح شدم .
سال 1390 که دربنیادمستضعفان بودم و با 5 سال ارفاق سنواتی بخاطر جانبازی بازنشسته شدم و هیچگونه حق و حقوقی از بنیاد شهید و یا سپاه دریافت نمی کنم ، آیا ماده 38 شامل حال من میشه و میتونم پیگیر دریافت حقوق از سپاه یا بنیادشهید باشم ؟
چگونه ؟
لطفا راهنمایی بفرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi