شناسه خبر : 48672
یکشنبه 31 مرداد 1395 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نتوانستند از آزادگان استفاده ابزاری کند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آزادگان عزیز در اسارت هم حماسه آفریدند و با استقامت خود به دشمنان نظام نشان دادند که نمی‌توان از کسانی که اعتقاد واقعی به مقام ولایت دارند استفاده ابزاری کرد.

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تجلیل از 86 آزاده سرافراز ذوب آهن با حضور سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین ذوب آهن در تالار آهن برگزار شد.

* آزادگان عزیز در اسارت هم حماسه آفریدند

سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک این روز به آزادگان اظهار داشت: سالروز آزادی آزادگان عزیز روز استقامت و پیروزی حق علیه باطل است و این روزها متعلق به شهید تندگویان و شهید ابوترابی است که در اسارت به شهادت رسیدند و نباید فراموش کرد که آزادگان عزیز در اسارت هم حماسه آفریدند و با استقامت خود به دشمنان نظام نشان دادند که نمی‌توان از کسانی که اعتقاد واقعی به مقام ولایت دارند استفاده ابزاری کرد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به چگونگی ظهور، تجلی و تثبیت انقلاب اسلامی و ضرورت حفظ و گرامی‌داشت دستاوردهای آن گفت: با برگزاری این آئین‌ها می‌توان به نقش مؤثری که آزادگان در روشنگری، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی در جامعه دارند پی برد، و جوانان و اقشار مختلف مردم را با رشادت‌های این عزیزان و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بیشتر آشنا کرد.

سردار باقرزاده با اشاره به این‌که نگاه مجاهدانه در ذوب‌آهن می‌تواند الگویی برای صنایع دیگر باشد، افزود: با اتحاد و همدلی و تبعیت محض از ولایت و رهبری می‌توان جلوی هجمه دشمن را گرفت و بزرگداشت آزادگان به این است که ملت جلوی بیگانگان سر خم نکند و اگر استقامت کردیم و از اهداف دست نکشیدیم آزاده واقعی هستیم.

این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: با روحیه جهادی و عزم ملی، اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد و این وظیفه ما است که اقتصاد مقاومتی و اقدام به آن را جز اولویت‌های کاری خود داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان ذوب‌آهن که در خط اول جبهه صنعت تلاش می‌کنند و با ابراز نگرانی از واردات محصولاتی که امکان تولید در داخل کشور وجود دارد، تصریح کرد: تلاشگران سخت‌کوش ذوب‌آهنی با تعصب در عرصه صنعت در حال کار هستند و باید دلگرم باشند و با ورود برخی اقلام نباید دلسرد شوند؛ زیرا محصولات این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و این کیفیت ارزشمند افق‌های صادراتی را هموارتر می‌سازد.

سردار باقرزاده گفت: با حمایت همه‌جانبه از فولاد کشور و حمایت مسؤولین از این صنعت بزرگ مانند ذوب‌آهن، امید است این مجتمع صنعتی و اقتصادی به‌روزهای اوج خود برگردد؛ زیرا ذوب‌آهن نه‌تنها در صنعت بلکه در هشت سال دفاع مقدس نیز با اهدای شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخارآفرینی کرده است.

* فولادمردان ذوب‌آهن با اراده آهنین در سنگر انقلاب ایستاده‌اند

در این آیین مشاور فرهنگی اجتماعی مدیرعامل شرکت نیز ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان گفت: ذوب‌آهن اصفهان در همه عرصه‌ها پیشگام و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگران، هم‌اکنون فولاد مردان این شرکت بااراده آهنین در سنگر انقلاب و جبهه صنعت ایستاده‌اند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: کسانی که وجود خود را از گناه پاک می‌کنند رستگار و رها خواهند شد. انسان‌ها باید بدانند دنیا قفسی برای مؤمن است و اگر ما بتوانیم قفس نفس و دنیا را بشکنیم آزاد از دنیا عبور کردیم و این اسارت‌ها در زندان جسم است که باعث شده چنین ظلم‌هایی در دنیا وجود داشته باشد.

علمداری گفت: انسان‌هایی که بر شیطان پیروز شده و وجود خودشان را تقدیم خداوند متعال کردند، پرچم حقیقت را در دنیا برافراشته و زمینه‌سازی ظهور امام عصر(عج) را فراهم کرده‌اند.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل خاطرنشان کرد: وقتی بتوانیم بر زندان دنیا و اسارت پیروز شویم حتماً از رستگاران و پیروان اهل‌بیت(ع) هستیم و به نهایت مقام انسانی خواهیم رسید و برای هر جنگی آماده‌ایم.

وی اضافه کرد: درصورتی‌که گوهر وجود انسان را بشناسیم و آن را درراه رسیدن به لقاء محبوب و رضای خداوند پرورش دهیم، آماده‌ایم که در هر جبهه برای ولایت و حق بجنگیم؛ ولو شهید، اسیر و یا جانباز بشویم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi