شناسه خبر : 48694
یکشنبه 31 مرداد 1395 , 13:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودمو بازنشسته کردم

نادر- من جانباز 30 درصد هستم با 55 ماه حضور در جبهه با عضویت های بسیجی، کادر و وظیفه که قبل از حضور در جبهه درهیچ جایی شاغل نبودم و در زمانی که پاسدار وظیفه بودم، مجروح شدم.

 سال 1390 که در بنیاد مستضعفان بودم و با 5 سال ارفاق سنواتی به خاطر جانبازی بازنشسته شدم و هیچگونه حق و حقوقی از بنیاد شهید و یا سپاه دریافت نمی کنم، آیا ماده 38 شامل حال من میشه و میتونم پیگیر دریافت حقوق از سپاه یا بنیادشهید باشم؟
چگونه ؟
لطفا" راهنمایی بفرمایید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر جانباز معزز نادر عزیز
سلام علیکم
بنده جانباز40 در صد هستم در مورد سوال شما باید عرض کنم که ماده 38 برای جانبازان و....از کارافتاده کلی وغیر شاغل است. لذا شمادر بینادمستضعفان شاغل بودین دیگر مشمول این ماده نیستید ضمن اینکه باید از کارافتاده کلی هم باشید.

اما بنده یک سوال از جنابعالی دارم که امیدوارم لطف نمایید وراهنمایی کنید:

سوال:
بنده جانباز40 درصد وشاغل رسمی دولتی هستم و25 سال سابقه خدمت دارم ومی خواهم خودم را بااستفاده از سنوات ارفاقی بازنشست کنم.چون شما تجربه این کاردارید بفرمائید که اگر بازنشست شوم بابت این 5 سال سنوات ارفاقی پاداش پایان خدمت داده می شود یانه ؟(پاداش یک ماه برای هرسال خدمت منظورمه)
ددرضمن حقوق بازنشستگی براساس سال آخر حقوق می دهند یا میانگین دوسال آخر؟

با احترام مجدد
نادر جان
از دیگران خواسته ای راهنمایی کنند
ولی خودت چرا یک سوال را پاسخ ندادی ویک جانباز را راهنمایی نمی فرمائید؟!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi