شناسه خبر : 48695
یکشنبه 31 مرداد 1395 , 14:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اتکا باید برای تهیه ملزومات نظامیان پیشرو باشد

حسین- زمان شاه پدرم بازنشسته نیروهای مسلح بود. هر موقع به من می گفت برو فروشکاه اتکا، بن ها را بگیر، عذاب می کشیدم چون اون موقع انقدر جنس از برنج، روغن، پارچه و... می دادند. واقعا" قابل حمل نبود. مجبور بودم یه مقدار از جنس ها را به کسانی که نیازمند بودند، بدم وقتی که بقیه جنس ها را خونه می آوردم، مادرم غر میزد.

 واقعا" حق داشت یه مقدار  از جنس ها را با همان قیمت اتکا به همسایه ها میداد. دم درب فروشگاه دلال یا کوپن خری نبود. همه روی سخاوت بخشش می کردند. عزت و احترامی بود. جنس ها را چند تا چرخی با احترام تا پای ماشین یا گوشه خیابان می آوردند.

 بگذریم. بعد از انقلاب می گفتند تعدادی از این چرخی ها جاسوس روس و امریکا بودند. سرتون رو درد نیارم اما حالا چی؟ تعداد کارمندهای اتکا را نگاه کنید. چند هزاز برابر شده اند اما چه خدماتی؟ به خدا هر کدام از مسئولین و یا سازمان ها تا زمانی که منافعی برای خودشون نباشه، یک قدم برای مردم بر نمی دارند.

 رفابت خیلی از اجناس فروشگاه های ... باصرفه تر از اتکا است. با یک حساب سر انگشتی میفهمی با کرایه ایاب و ذهاب و علافی گرما و سرما، همین اجناس از فروشگاه محل تهیه کردن خیلی با صرفه تر است. ارزش یک نظامی از هر  نیرویی که باشه خیلی با ارزش تر از اینه که با کهولت سن در صف چند کیلو برنج و یا.... عذاب بکشه.

 فراموش نکنیم تمام دارایی اتکا سرمایه همین نظامیان غیور چه شاغل و چه بازنشسته است. با این خدمات و نارضایتی میخوان مثل با سپه از نیروهای مسلح جدا به راحتی روش آب خنک بنوشند، تجربه این کار را هم دارند. تخلفات در بنیادها گویای این مهم است.     

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
متاسفانه کسی نیست پیگیرباشه
چنان برخوردی پرسنل فروشگاه دارن انگاردارن صدقه میدن بامنت جواب سوال رومیدن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi