شناسه خبر : 48720
دوشنبه 01 شهريور 1395 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازگشت پیکر 60شهید دفاع مقدس

پیکرهای 60 شهید دوران دفاع مقدس از طریف مرزهای آبی به کشور باز خواهند گشت.

ناخدایکم عرشه نادر حمودی صبح امروز( یکشنبه 31 مرداد ماه) در جلسه هماهنگی استقبال از پیکر شهدا در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان توضیح داد:  طبق هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، پیکرهای 60 شهید دفاع مقدس در روز یکشنبه هفتم شهریور ماه پس از طی مراحل قانونی و تحویل از مقامات عراقی در بندر بصره، از طریق مرز آبی به خرمشهر وارد خواهند شد.

وی ادامه داد: صبح هشتم شهریورماه پیکرهای شهدا از طریق اروند رود از خرمشهر به سمت بندر آبادان حرکت خواهد کرد و حوالی ساعت ۱۰ صبح به بندر آبادان خواهند رسید. سپس طی تشریفات خاصی تابوتها به محل پیش بینی شده در کنار درب اداره بندر منتقل خواهند شد  و در آنجا و با حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و شهید پرور آبادان و همراه با مداحی از شهدا استقبال می‌شوند.

در بخش دیگر این جلسه سرهنگ عبدالحسن جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آبادان  گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته، پیکرهای شهدا پس از ورود به آبادان و انجام مراسم استقبال از سوی مردم و مسئولان به نمازخانه سپاه منتقل می شوند.همچنین آئین وداع با شهدا ساعت ۹ شب هشتم شهریورماه امسال در محل مصلی نماز جمعه آبادان و با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار می شود. سپس این پیکرها به اهواز منتقل خواهند شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi