شناسه خبر : 48748
سه شنبه 02 شهريور 1395 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمام تابستان، آب گرم خوردیم!

سیدحسین- ازاین همه هیاهو برای اختلاس های چندهزار میلیاردی و حقوق های چندین میلیونی چه چیزی عاید مردم شد؟ جز یأس مضاعف و اینکه فهمیدیم افرادی مانند من که کمک معیشت ۴۵۰هزار تومانی می گیرند، محکوم به تحمل فقرهستند و هیچ احدی چه از روی وظیفه و چه از وجدان به فکر احقاق حق واقعی ما نیستند.

 این حرف من واسه خیلی ها که تامین هستند تلخ است ولی حقیقت همین است. دست و پا زدن بی ثمر ما، یک نوع تحمل کیفر است. این را به حساب امتحان الهی نگذاریم. چرا هیچ کدام از سرداران پیش قدم نشدندکه حالا که وضعیت اقتصادی کشور خراب است البته فقط برای ایثارگران؟ هرکدام هرماه مقداری از حقوق خودرا به همین صندوق که خودگردان توسط دوستان راه اندازی شده واریز کنند تا امثال من که حتی پول تعمیر یخچال سوخته راندارم بتوانم استفاده کنم؟

 گرمای استان گلستان و رطوبت آن چیزی از گرمای جنوب کم ندارد. چه حالی داره یکی از همین سرداران مانند من وقتی از شیرآب که نزدیک به ولرم است آب بخورند. تابفهمند دوندگی ۳ماه بی نتیجه برای یک وام چقدرسخت است! دوستانی که بابچه های بالا آشنا هستند سفارش من راهم بکنند.

 اگر روزی فاش نیوز خبری مبنی بر پرداخت همین کمک معیشت طبق مصوبه که همان حداقل حقوق کارمندی است را درج کرد. مطمئن باشید چیزی فراتر از معجزه به وقوع پیوسته، چون ما فراموش شدگان رو فقط خالق مان نگهدار است. من خیلی سعی کردم با صندوق ایثارگران که متولی امور مربوط به ایثارگران کمک معیشت بگیر است ارتباط برقرار کنم اما متأسفانه دراین راه موفق نشدم که هیچ، حتی دربعضی ازتماس ها نه تنها تحقیر شدم، حتی توهین هم شنیدم.

 اما فاش نیوز! فقط یک بار چشم خودتون رابه روی دنیا ببندید و به هیچ کس و هیچ چیز تکرار می کنم، به هیچ شخص زمینی و هیچ چیزی جز خدا توجه نکنید. بعدش وجدانی قضاوت کنید. چقدر سعی کردید به ما کمک کنید؟ و بدون دست اندازی در مطالب، آن رادرج کنید؟ و حتی گاهی اصلاً قابل استفاده حساب نمی کردید. من به دیگر دوستان کاری ندارم اما خیلی وقت است فقر از در وارد خانه ام شده و ایمان به سرعت نور از پنجره خارج شده.

 وقتی این همه اختلاس و دزدی را می بینم وجواب مسئولان را که بودجه ندارم، هم ازجوک آنها خنده ام می گیرد و هم از این که به شعورم توهین می شود، حاضرم...ان شاءالله که طوری شود حتی برای یک روز همین مسئولین بظاهر دلسوز و خانواده آنها مانند من و خانواده ام آب گرم بخورند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام برادر سیدحسین ممنون از اینکه سایت را می خوانید. لطفا اسم کامل و مشخصات و آدرس و شماره تماس خود را برای سایت بفرستید
سلام.آیا حقوق شهریور دوستان واریزشده .برای حقیر که هنوز پیامکی نیامده
با همدلی میشه همه مشکلات را رفع کرد و سایت فاش نیوز انصافا شجاعانه با همه توان در این راه فعالیت کرده و بسیار هم موفق بوده است
خدا قوت به همه فاش نیوزی ها
بعضی ازمتنهایم منتشرنمیشونددلیلش چیست؟که من متوجه ان نشدم
فاش نیوزعزیزسلام/شایدنامه های بنده خیلی تندوتیزباشدامادرددل است وشماهم بایددرددلهای مارزمندگان راکه هرچندسریح تند است رامنتشرکنید.چون حق مان است و28سال استکه این حق قانونی پامال شده منشرکن تامسولین بدانندمن رزمنده ویامارزمندگان چه میکشیم بذاربدانندمن رزمنده نمیتوانم خانه ام راگازکشی کنم امروزمن ساده لوح به سپاه مراجعه کردم جهت پاره ای ازمشکلاتم سپاه منطقه مان هم ازجان مایه گذاشت جهت وام یک ملیونی به کمیته امدادمعرفی کردکمیته امدادهم درجواب نامه گفت چراخودسپاه نمیدهدمااگرداشته باشیم همانطورهم زیرپوششی زیادداریم وبه مسولت بگودوباره برای وام کسی رابه کمیته نفرسته چون ماشرمنده شماهامیشویم ...بعدازکلی حرف ودردل ازطرف من مسول کمیته گفت بروبنده خدا
آنهامیخواهندازسرخودشان ردکنندبایدآنهاکه متولی شمارزمنده هاهستیدبه شماهاکه برای یک ملت به جنگ رفتیدخدمات بدهندنه کمیته امدادکه باصدقه های مردم جعم میشودبخداماهم دستمان بسته است چون واقعا برای من وامثال من رفتی جنگیدی و ناقص شدی .من هم آهی کشیدم ودیدم که واقعاحرفهایش درست است وبه دلم نشست .فهمیدم که آنهاماراپاس کاری میکنندخودشان بایدمارزمندگان جوان دیروزکه امروزدرکهنسالی باکلی دردکه ازجنگ رسیده داریم بسرمیبریم مشکلاتمان رابرطرف کنندنه کمیته امداد.وقتی گفت این پولهاصدقه سری مردم است ازخجالت عرق ریختم ودم نزدم وقتی آمدم خانه ناراحت نشستم بچه هایم گفتن چیشده گفتم سپاه درحق من امروزیک لطفی کردکه هنوزکه هنوزه درخانه خودم هم هستم خجالت میکشم پرسیدندچی شده گفتم فرستادبه کمیته امدادکه به من ازصدقه سریهای مردم وام بدهندومن هم ازخجالت آب شدم بخداازخجالت دست وپام به هم می پیچیدکه چطورازکمیته بیرون بیایم دست وپام شل شده بودند.نفرین به مسولین ضدرزمنده و......هزاران نفرین منی که تاالان درروستای5000نفری باآبروزندگی کردم ونگذاشتم کسی بداندمن رزمنده مریض وروانی دارم یاندارم.حال امروزبرای یک ملیون1000000آبروی چندین ساله ام رابردند.امیدوارم که خداوندآبروی مسولین مخالف رزمندگان راهم مثل بنده که امروزآبروم رفت ببره آمین .درطول این20سال مریضی که اینهمه مشقت کشیده بودم بی مهری وتبعیضی که ازطرف مسولین دیده بودم اندازه امروززجرم نداده بود.خداازشون نگذره...گویندکه عاقلان غم دیوانگان خورند...دیوانه هم شدیم وکسی ازمایادنکرد/یاحق حق زجرکشیدن مارزمندگان بس است 28سال کم نیست که این زجروتبعیض ها همچنان ادامه دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi