شناسه خبر : 48749
سه شنبه 02 شهريور 1395 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دریغ از پنج درصد!

سیدحمزه ابراهیمی- احتراما" قریب به سی و یک سال پیش به جهت موج انفجار در بیمارستان مرحوم طالقانی آبادان بستری شدم. پیگیر نشدم تا اینکه شنیدم یکی از آیتم های بازنشستگی درصد جانبازی می باشد. آخه سن بازنشستگی در شرکت ملی نفت شصت سال تمامه نه سابقه کاری و برهمین اساس اینجانب به دلیل دارا بودن سی و یک سال سابقه و پنجاه و سه سال سن می بایست حداقل هفت سال نیز به انجام وظیفه مشغول باشد که انصافا" وضعیت روحی و جسمی نگارنده پاسخگوی این همه سال نمی باشد.

 به همین دلیل بعد گذشت سی و یک سال از زمان مجروحیت به اقدام و جمع آوری مدارک بیمارستان و صورت سانحه نمودم. بعد از یک سال ایرانگردی و هزینه های مضاعف موفق به اخذ درصد از شورایعالی پزشکی نزاجا با تائید کمیسیون صد و بیست آجا گردیدم ولی در کمیسیون پزشکی مورخ بیست و هشتم آبان ماه سال نود و چهار بنیاد استان قزوین و علیرغم تائید مجروحیت از سوی کمیسیون احراز خود بنیاد ND شدم. آن هم بدون کوچکترین معاینه و یا توجه به مدارک ایفاد شده.

 به کمیسیون ماده شانزده معترض گردیدم ولی متاسفانه رای صادره بنیاد مجددا" تائید گردید. درحالی که نیاز بنده پنج درصد جانبازی بود آن هم فقط به خاطر بازنشستگی و لاغیر که مصلحت براین شد که براین شود.

باسپاس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ND یعنی چه؟
برادران جانباز واقعی! اگر خود بنده صد در صد علم نداشتم که افرادی هستند که نه تنها در جنگ اسیب ندیده اند بلکه از انجام وظیفه فرار کرده اند ولی حالا از مزایای جانبازی بهره مند شده اند از نوشتن مطالب برادر سید حمزه دلم بدرد می امد ولی وقتی می شناسم کسیکه در زمان سربازی از منطقه جنگی فراری بوده و بعد از مدتی به منطقه برمی گردد و خودش را به موج گرفتگی می زند و در بیمارستانی هم بستری می شود ولی این فرد به مدت بیست سال نتوانسته بود جانبازی بگیرد چون صورتجلسه سانحه نتوانسته بود تهیه کند ولی بعد از بیست سال در سال 1385توانست 25 درصد جانبازی بگیرد و سالیان سال همین شخص در حضور خودم و دیگران از زرنگی که در حق ارتش کرده بود به خود می بالید و می گفت من که از جنگ فرار کردم و شماها بیخود خودتان را داغون کردید و جالب این است که وضعیت مالیش خوب بوده و این سوء استفاده را انجام داده ولی الان مطمئنم که این شخص بیست سال در کمین فرصتی مناسب بوده تا بتواند از نقص اداری استفاده کند و پاداش فرار از منطقه جنگی را با دریافت جانبازی نسیب خودش کند.
با سلام. احترامابانظربسیاروزین آقای ناشناس موافقم. ولی حقیقت ایفادشده نبایدمشمول عمومی قرارگیرد. گاهی برای آتش زدن یک خرمن یک کبریت کافیست. درپاسخ به سوال برادرمان که فرمودن ND یعنی چه؟ باستحضارمیرساند.: یعنی مشمول درصدنمیگردید. باسپاس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi