شناسه خبر : 48767
چهارشنبه 03 شهريور 1395 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دردنامه یا زندگی!

اگر فرزندان خودشان جای پدر را در خانه خالی ببینند، آن وقت متوجه می شوند خوردن همان یک لقمه نان خالی که پدر با دستان خودش روی سفره می گذارد، چه لذتی دارد!

همسر جانباز- فقر، ایمان را از بین می برد. وقتی می بینی که بعضی میلیاردها می برند و می خورند اما تو نمیتوانی حتی حق درصدت را بگیری و بعد از کلی گرفتاری و قرض وقوله و رفت و برگشت به تهران و حتی استان خودت، پزشک کمیسیون نه به تو و نه به مدارکت نگاه نمیکنه و با وجود نقص چانه وکجی دماغ و ترکش در دست و پوسیدگی لثه که هیچ وقت نمی تواند دندانی بگذارد، براثر تک شیمیایی و ترکش به چانه و تیر مستقیم کلاشینکف به کتف راست وناراحتی های ریه ومعده و همچنین دست ها و پاها براثر یخ زدگی در جنگل های اشنویه، ارتش فقط 5 درصد داد و کمیسیون بنیاد 15 درصد داد، چه حسی به تو دست می دهد؟!

  به خدا قسم سال هاست من دارم مخارج خانه و اجاره خانه را می دهم و به زمین و زمان بد می گویم، وقتی اطرافیان رای انتخاب همسرم به عنوان همسر سرزنشم می کنند که اکثرا" هم اطرافیان همسرم هستند و اینجاست انرژیم گرفته می شود چون نه آرامش در خانه دارم و تنها فرزندم همیشه خار وخفیف هست و نه با اینکه فرد تحصیل کرده ای در حد عالی هستم، وجهه اجتماعی خوبی دارم!

 همسرم دریغ از یک ریال درآمد و سال هاست این سایت ها را می خوانم و می نویسم. دریغ از هیچ جوابی! و حتی با آقای یوسف مجتهد سعی کردم تماس بگیرم اما سعادت نداشتم که ایشان گوشی را بگیرند و حالا همسرم وقتی می بیند دوست و آشنایانش بعد از پیگیری درصد با کاهش درصد مواجه شدند، می گوید باز هم خرج رو دستت بگذارم، آنها بازهم درصد حق مرا نمی دهند که هیچ، بلکه همین را هم کم می کنند!

 آخه راست هم میگه. مگر خدا انسان را خلق نکرده که زندگی کند؟ حالا اینها رفتند جنگ با آن شهامت ماندند و دفاع کردند. حالا جرم نکردند که زنده ماندند. چرا دولت با اینکه می بیند یکی یکی شهید می شوند، باز هم سن بازنشستگی اینها را بالا می برد.

 تا اینها به آن سن می رسند، باز بالاتر می برند تا اینها را در حسرت یک زندگی که خودشان دست به جیب کنند و یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند، آرزو به دل کنند تا یکی یکی از دنیا بروند. بعد اعلام کنند که فلانی شهید شد!

 اگر فرزندان خودشان فقط چند شب جای پدر را در خانه خالی ببینند، آن وقت این بالایی ها متوجه می شوند خوردن همان یک لقمه نان خالی که پدر با دستان خودش روی سفره می گذارد و در کنار فرزندش می نشیند، چه لذتی دارد! برای آن فرزند چرا می نویسید کارت ایثار تنها مزیت اش اینه که در آمار شجاعت ثبت می شوید.

 به خدا به عصب های معده ام فشار می آید. شکم گشنه این چیزها حالیش نیست! پنجاه و اندی از سن همسرم وهمچنین من می گذرد. به خدا نفهمیدیم زندگی چیه! چون همش حسرت و زجر و از دست دادن ایمانمان بود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جای تاسف است که برای جانبازان وخاندان بزرگ شهداءبودجه نیست!جای تاسف است که فریادرسی نیست!برای مسوولان بی توجه وکم لطف وبی تدبیرمتاسفیم.!! روزی خواهدرسیدکه غم واندوه ودردهماننددیگران درب خانه هایشان رابزندتاشاهد کمی درک وباورکنند.به امیدحق.
درود بر همسران و خانواده های جانبازان
..
..
..
به حرمت خون مقدس شهیدان به ایثارگران رسیدگی نمایید.
سلام برشهیدان.درودبرهمسران شهداءوتمامی همسران جانبازان.
حق همه ایثارگران و جانبازان این است که متناسب با میزان ایثارگری ، با عزت و کرامت مشمول دریافت خدمات و حقوق قرار داده شوند .
واگر اجرا نمی شود علت هرگز کمبود بودجه نبوده و نیست ، بلکه علت و ریشه اصلی عدم توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات بین ایثارگران است و همچنین تدوین قوانین نا متعادل .
بنابر قانون شرع اسلام مرد سرپرست خانوار محسوب می شود و اگر بنابر دلیل جانبازی فاقد شغل و یا حقوق باشد وظیفه دولت اسلامی است که حداقل حقوق ماهیانه همانند همه کشورها برقرار نماید .
ولی مسئولین امور ایثارگران حتی موضوع شرعی به این واضحی را نمی دانند و گاهی تنها به همین دلیل که همسر یک جانباز مشغول بکار است هیچ حقوقی برقرار نمی کنند ؟!
و این درحالی است که بنابر همین شرعیات قسمت های زیادی از حقوق زنان کارمند همچون حق عادله مندی نادیده گرفته می شود .
و همسر یک جانباز بنابر یک دلیل از چندین حق محروم می ماند !
با سلام واحترام این را باید یادآوری کرد که ما هنوز نسل اول شهداءهستیم نه نوادگان جنگ جهانی دوم!!!! خون شهید خروشان است وراکت نیست !
خواهر گرامي واقعا متاسفم که اين کافران به ظاهر مسلمان شب و روز بفکر اين هستند که چطوري بيشتر از پيش دزدي و اختلاس کنند .... وقت ندارند که به جانبازان زير 25درصد نگاه کنند .... به مجلس و نمايندگان مجلس نامه بنويسيد ...انشالله جواب خواهيد گرفت...
سلام خدمت دوستان محترم به دوستی آشنا به قلم و فرهیخته جهت ثبت و نگارش خاطرات دوران دفاع مقدس (از 13 تا 19 سالگی) و دوران پس از جانبازی (19 تا 47 سالگی) نیازمندم. از علاقمندان محترم خواهشمندم مسیر ارتباطی خود را از طریق ایمیل بنده تماس بگیرند.
امیر تو کجایی اصلن ؟
آقا یه چیز بگم ؟ این گرفتن خاطرات شفاهی و نشر آنها معضلی شده ؟
عده ای قول و وعده می دن ولی سر قولشون نمی مونن و این بندگان خوب خدا رو بی اعتماد می کنن به همه ؟ یه رزمنده آزاده به من می گفت سه بار به سه نفر خاطراتمو دادم ولی اولش کلی تشکر و خوشحالی کردن . بعد یه مدت اگه پشت گوشتونو دیدید منم اونا رو دیدم ؟ یعنی طوری بود که فهمیدم به ما هم اطمینان نداشت . اما من وظیفه ام بود بگم .
میگم نکنه نویسنده ها دارن بچه ها رو دور می زنن ؟ اینم یه شیوه کاسبی شده ؟
والله من نمی دونم . ایمانم از خودم باشه . اگه این نیست پس این کارا یعنی چی ؟
درد و دل یک فرزند شهید که غصه و حرف مردم دیگه نمیتونم تحمل کنم ... با سلام پدر بنده پاسدار رسمی بودند و شهید شدند و بنده هیچ وقت ایشون ندیدم شهید شدند میخوام فقط یکی از مشکلاتم بگم که خیلی ها نگن بنیاد شهید به خونواده شهدا رسیدگی میکنه و غیره ... بعد از شهادت پدرم مادرم با هزینه خودش یک خونه کلنگی خریداری میکنه و ما در انجا بزرگ شدیم و سال ها از این خونه کهنه و نم ناک میگذره متاسفانه ما نه از سپاه و نه از بنیاد شهید هیچ گونه مسکنی و هیچ گونه هزینه خرید مسکنی دریافت نکردیم بنده به بنیاد شهید و سپاه مراجعه کردم و گفتم خونه ما داره رو سر ما خراب میشه به ما گفتن سپاه به ما مربوط نمیشه مسکن و به بنیاد شهید مربوط هست متاسفانه به بنیاد شهید مراجعه کردم ولی مسیول مسکن بنیاد شهید متاسفانه با تندی تمام اومده به ما مربوط نمیشه که مسکن شما چطوره و غیره ما فقط یک هزینه خرید مسکن( یعنی همون وام مسکن) داریم اگه سند یک خونه تمیز بیارید به شما وام مسکن میدم ما هیچ کسی رو نداریم که بخواد به ما سند خونه اش بده که بتونیم وام مسکن بگیریم و حتی به ایشون گفتم ما کسی نداریم که سندش بزار و هیچ کس تو این زمونه حاضر نیست این کار انجام بده کارمند بنیاد به من میگه که به ما مربوط نیست وسلام حالا ان قدر بد برخورد کرد که با این که مرد بودم بعد از این که رفتم خونه حسابی گریه کردم و گفتم خدایا چرا من باید فرزند شهید باشم که امثال این اقا با من اینجوری برخورد کنند و مادر من باید در خونه کهنه و کلنگی زندگی کنه ولی در بنیاد شهید یک سری از اقا زاده ها میلیاردی بگیرن و غیره ..... میخوام گمنام باشم فقط درد و دلم درج کنید بفهمند که ما هنوز اندر خم یک کوچه هستیم... یا صاحب زمان به حق همین روز جمعه قسمت میدم کسانی که حق مظلومین میخورند ازشون انتقام بگیر ...
با سلام و درود فراوان به سرباز گمنام رهبر
فرزند شهید عزیز
باتشکر از اینکه سایت را مطالعه می کنید، اطلاعات شخصی شما نزد سایت به امنت می ماند. درصورت تمایل شماره تماس و محل اسکان و شهر و استان خود را برای ما بفرستید.
شاید از سوی خداوند گشایشی شود.
...

زمزمه‌های فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان/

۳هزار میلیارد در جیب ۵ نفر

شناسه خبر: 1168526 سرویس: اجتماعی
یعنی بعضی وقتها از اندوه قلبم در حد امتلاشی شدن متاثر می شه که همرزم همیشگی ام میاد میگه ها قنبر باز یکی از بچه ها شهید شده ؟
بخدا راست میگم .
بهش میگم نه . شهادت که آرزوی بچه هاس . بیا ببین چه به سرشون میارن ؟
یعنی ما فکر می کردیم این همه بدی فقط در حق ماست . حالا می بینیم نه هر که پاکتر موند مظلومتر شد . ای امام زمان خودت بداد ما برس !
یا فارس الحجاز ادرکنی !
چطور دلی دارن این مسئولین که ناله های جانسوز یه زن بی پناه رو می شنون و دلشون نمی لرزه . ؟؟؟

فاش نیوز . میشه ایمیل منو چک کنی ببینی مطالبم بهتون ارسال میشه یا نه ؟ سیستممو ارتقا دادم بعضی از دوستان میگن مطالب به دست ما نمی رسه . ولی به دست بعضیا می رسه . می خوام ببینم برای شما چطوره ؟ با تشکر
حالا نگی تو کی هستی که خودمو دار می زنم !
قابل توجه دختر صفدر حسینی نماینده اصلاح طلب مجلس که باباش اومده بود سهمشو ببره برده باسهم ایرانیهای دیگه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi