شناسه خبر : 48800
شنبه 06 شهريور 1395 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت سردار اباذری از شهید دانشگر

سردار حمیدر اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پنجمین همایش جوان مومن انقلابی یادبود شهید مدافع حرم«عباس دانشگر» که شب گذشته در مسجد فاطمه الزهرا(س) نارمک برگزار شد، با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده است، گفت: امروزه ما در یک جنگ جهانی بین اسلام با همه دنیای کفر هستیم که انقلاب اسلامی طلیعه دار این حرکت است و پرچمداری این قضیه به دست جوانان است و امروزه شاهد آن هستیم در هر زمینه ای که جوانان وارد شدند سنگ تمام گذاشتند و علت آن هم ایمان بالای جوانان است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این سلاح را از ما بگیرد.
 
امروزه هزاران نفر مانند عباس دانشگر در جامعه وجود دارند
 
وی افزود: شاید امروزه باور اینکه جوانی با وجود همه ابزار و لوازمی که در جامعه برای گمراه ساختن آنها فراهم است در خط دین حرکت کند سخت است  اما امروزه هزاران نفر مانند عباس دانشگر در جامعه وجود دارند که علارغم همه تهاجم‌ها و لذت‌های ساخته دشمن،مومن و انقلابی اند و در مسیر ولایت قدم بر می دارند و ما وظایف سنگینی در قبال آنها داریم.
 
سردار اباذری با بیان اینکه امروزه جهان اسلام مبتلا به عظیم ترین مصیبت‌ها  و دردها شده است، گفت:دشمن و استکبار جهانی از صدها سال پیش نقشه جامعی را طراحی کردند که با ابزارهای گوناگون مانند وهابیت، تکفیری‌ها، جنگ و روش ‌های دیگر اسلام را نابود کنند و بعد از انقلاب اسلامی نیز دشمنی آنها و اقدامات آنها دو چندان شد.
 
وی در ادامه بیان کرد: پشت پرده این همه جنایات، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها هستند که شعار تفرقه بیندار و حکومت کن را به تفرقه بینداز و بکش تبدیل کردند که البته آنها فکر باطل در سر دارند و خداوند نور خود را نگه می‌دارد و وعده پیروزی به مسلمانان داده است.
 
انقلاب اسلامی قلب پرورش مسلمانان است
 
جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع)ادامه داد: به گفته کارشناسان غربی تا چندین سال آینده اسلام جایگزین مسیحیت در غرب می شود و به همین سبب دشمن  سعی دارد با اسلام هراسی و ایجاد کردن تروریست ها چهره واقعی اسلام را خدشه دار کند اما علارغم این همه اسلام هراسی، مسلمانان در حال رشد هستند و قلب این رشد و پرورش انقلاب اسلامی است.
 
سردار اباذری اظهار داشت : مشکلاتی که امروزه در جامعه ما وجود دارد حاصل طرح هایی است که دشمن در حال پیاده کرده آنهاست که مهمترین آنها استحاله فرهنگی است که سعی در تغییر سبک زندگی ما دارد که اگر غفلت کنیم ما را با خود همراه می کند.
 
روایت سردار اباذری از احوالات شهید دانشگر
 
سردار اباذری در خاتمه با بیان اینکه هر روز خبر و اتفاق جدیدی از سوی عباس برای دیگران رخ می‌دهد گفت: یکی از دوستان شهید دانشگر به من گفت که امروز بعد از نماز صبح عباس را در خواب دیدم و احوالاتش را از او پرسیدم و عباس گفت:« ما اینجا در محضر امام حسین(ع) هستیم و خیلی خوش می‌گذره!».همه شهدا به همین گونه هستند و شب‌های جمعه در محضر امام حسین(ع) سرمست هستند چون از سرمستی های دنیا گذشته اند.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi