شناسه خبر : 48806
شنبه 06 شهريور 1395 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصویری از بهشت

تصویر پیش‌رو شهیدان کابلی و رادمهر را نشان می‌دهد که در روستای قراصی واقع در جنوب استان حلب به ثبت رسیده است. یکی از همرزمان شهید ماجرای این تصویر را اینگونه روایت کرد:  

شهید محمود رادمهر عادت داشت هر کجا مستقر می‌شدیم، تمام منطقه را شناسایی کند تا در صورت لزوم از عوارض موجود در منطقه برای پیشبرد اهداف استفاده شود.

یک روز که به حوالی روستای قراصی رفته بودیم، انبوه شقایقی را در دامنه‌ی یک تپه‌ مشاهده کردیم. آن روز موفق نشدیم به نزدیکی این باغ طبیعی برویم.

دو روز بعد شهید رحیم کابلی عکسی را نشانم داد و گفت: «ببین من و محمود چه عکسی انداختیم». ندیده گفتم حتما از شقایق‌های کنار روستای قراصی عکس گرفتید.

حدسم درست بود. وقتی عکس‌ها را به من نشان داد، گفتم: «عکس زیبایی شد. کار طراح پوستر را راحت کردید. دیگر لازم نیست پشت صحنه تصویر را شقایق و لاله کار کند».

رحیم همان‌طور که عکس‌ها را به من نشان می‌داد، گفت: «انگار وسط بهشت ایستاده‌ایم؛ مگه نه؟»

***

مدافعان حرم مازندرانی رحیم کابلی و محمود رادمهر در 17 اردیبهشت ماه سال جاری در خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
بهشت ماوای شان باد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi